dimaka писав:yur писав:А че меня не позвали?
Спакуха, есть предварительная договоренность о проведении похожего мероприятия (с меньшим размахом, правда) для нашего клюба. Следите за анонсами!
Вчасно ти це написав, бо перше, шо мені хотілося написати в коментах прочитавши перші рядки - СУКИ! Шо не проговорилися! І не позвали остальних.
А так, бачте, не сказав!
Я, я-я-я! Запишіть і мене на тест-драйв!
Про двиг 2,0 тді 140 коняк можу трохи розказати, бо у мене на Пасаті такий же, правда НФорусуночний.
Це просто ураган, а не двигун! Машину несе так, що рве на світофори інші 3-літрові тачки! Тож це буде достойна заміна двигу 1,9.
Про коробку ДСГ теж можу сказати, тільки шось незрозуміло. У мене 6-ступенева, так звана "мокра", бо 7 л масла в ній, яка переварює момент 350 Нм(у мене 320), 7-ступенева на бензинових пасатах, суха, 2 л масла, переварює тільки 250 Нм. Яка на Хайлайні стоїть? Вони нову коробку для Мульта зробили?
В русі ДСГ теж класна, завдяки 2-м зчіпленням перемикання передач не відчуваютьсЯ, розриву потужності не має, розгін подібний, як у тролейбуса! На світлофорі машини навіть з потужнішим двигуном тратять до пів-секунди на перемикання передач, я в цей момент ухожу вперед. На низьких швидкостях, наприклад в пробці, є трохи некомфортні моменти, трохи рвана манера їзди, але до цього пристосовуєшся.
А є десь зведені характеристики нових двигунів?