Мій варіант антикору відтестований часом виглядає так.
Вартість банки бітумно-каучукової мастики 4 кг станом на серпень 2015 року коштує 300 грн.
Вистачає для обробки в один товстий шар всіх чотирьох арок.
Ефект подвійний, з однієї сторони - антигравійний захист арок (актуально для Т4, оскільки відсутні заводські підкрилки, менш актуально, профілактично, для Т5, тому що є заводські підкрилки), з другої - хороша шумоізоляція колісних полостей.
Почав використовувати ще коли їздив на Т4, оскільки ставити непередбачені заводом підкрилки і сверлити дирки в арках не хотів. Обробка арок була життєвонеобхідна оскільки на той час проїжджав 70-90 тис.км в рік (90% траса при постійній високій швидкості) і заводське покриття арок починало піскоструїтись до металу.
Тому почав покривати їх бітумно-каучуковою мастикою в 2 шари. Це нанесення витримувало близько 150 тис.км (90% траса при постійній високій швидкості), далі починало по тихенько злазити.
Злазило воно в першу чергу від піскоструйки на трасі, якби машину експлуатував в місті термін експлуатації одного нанесення був би років 5-7, а так поновлював покриття раз в два роки.
Робота елементарна: літом мив машину з вечора (на мийці просив добре вимити арки для обробки), до обіду наступного дня вона висихала повністю. А далі по колу: зняв колесо, накинув пакет на супорт щоб не вимастити зайве, 20 хв. і арка готова. На все про все 2-3 години.
Зараз, вже знаючи позитивний ефект, обробив арки вже на Т5.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.