Сторінка 14 з 17

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 16:19
Oleg
Я например за мягкостю передка негонюсь мне он итак устраевает просто хочется чтоб можно было регилировать клиренс.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 18:24
Vig
veber писав:про тто что могут протереть места крепления согласен на 100%.

и варианта пневморессоры такой пока нету (нужна 2 штуки плоских с большим диаметром и маленькой высотой)

нужно еще думать. кто поможет???


А установка подушек на амортизаторы уже расматривалась ? ато лень всю тему лопатить , подушка натягивается на аморт как на стойках макферсона делают .

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 18:42
Oleg
Vig
и какой ефект будет? И если поднятся от аморта, а не торсиона то болт накотором держытся аморт на рычаге срежыт от такой нагрузки :zvez_ochki:

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 18:45
yur
Vig
розглядалась. Це основний спосіб зробити пневму на передок. Але в деяких випадках, місця біля стойок не вистачає для подушок достатньої вантажопідйомності, тоді народ ставить які є і рве їм пупа.
Я вже говорив що передок (ми про машини говоримо) - дуже відповідальна частина. І через незначні зміни навантаження (згадайте що крім водія і кузова там ще мотор є, відповідно зміни після загрузки груза відносно постійної маси невеликі) пружини там працюють в більш оптимальному режимі ніж ззаду. І я б тисячу разів подумав перед тим як лізти робити перед, для понту піднімати і опускати його.
Пружина довга звичайна дасть прекрасну мякість ходу. Але на звичайній пружині зміна кліренсу при зміні навантаження виведе амортизатор і підвіску в зону близьку до крайніх положень. Щоб цього не було, виробник ставить пружини зі змінним коефіцієнтом пружності (так звані витки комфорту). І через це зло пружина працює не вся, а лише частково, певна частина при певному навантаженні. Найбільше це відчувається на пустій машині. Передок зовсім пустим не буває, так що з ним можна миритися. А от задок краще перевести на пневму. До переробки, всі мої претензії були до задньої підвіски. Коли поставив на зад повітря, став чути тільки передок, але все ідеальним не зробиш.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 18:56
Oleg
yur
я так зрозумів що у Вас на задку пневма... То підскажіть мені будласка таке, коли підняти зад перед тоже трохи піднімається? Чи зовсім нереагує?
Мене зараз цікавить пневма так як я планую до літа поставити гарні незькі бампера і іноді буває таке що треба проїхатісь по поганій дорозі (рибалка). Груз я ніколе невозю хібащо те що заді завжди газові метанові балони в вагу 200кг.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 18:59
exsersist
veber писав:спасибо за понимание, осталось только получить ответ насчет идеи по передку
идея - крутотень! чтото типа того что я предлагал в какой-то другой теме, только круче)) единственное - для подушек опять очень мало места если хочешь ездить низко... У меня на данный момент от кончика резьбы до гайки примерно 2.5 см :(

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 19:10
yur
Oleg писав:yur
я так зрозумів що у Вас на задку пневма... То підскажіть мені будласка таке, коли підняти зад перед тоже трохи піднімається? Чи зовсім нереагує?
Мене зараз цікавить пневма так як я планую до літа поставити гарні незькі бампера і іноді буває таке що треба проїхатісь по поганій дорозі (рибалка). Груз я ніколе невозю хібащо те що заді завжди газові метанові балони в вагу 200кг.

1.Так, якщо заглянути в початок цієї теми де ми переписуємося, то там можна побачити всю історію.
2.На практиці маса автомобіля розподілена по кузову, а передні стойки не зовсім перпендикулятні до продовжньої осі машини, через це при зміні висоти задка висота передка трохи зміниться, але це будуть незначні зміни.
3.Низькі бампера і рибалка? .. Треба вибрати шось одне.
4.Якщо загрузка задка сильно не змінюється, може простіше підібрати слабші пружини? Пружини повинні ставити кузов в положення оптимального кліренсу при звичайній загрузці.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 19:16
Vig
Так если на аморты натянуть небольшие сливы или чюлок то их вполне хватит немного увеличить клиренс на время , получится чтото на подобие амортизатора с регулируемой жосткостью :) газового . В инете есть темки как на джипах впихивают невпихуемое :) , рессоры вобше выкидывают и делают заднюю подвеску рычажную по феншую само сабой чтобы подушки правельно паботали и мост неубежал . Гдето нарывался на инфу как правельно должны быть установлены рычаги и подушки в разных вариациях по феншую с правельным распределением векторов нагрузки .

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 19:23
Oleg
yur
в мене пружини рідні каравеловські то машина ітак мягка і мене це влаштовує. Пневма цікавить тільки з тої сторони що нею можна підрегулювати кліренс при потребі на бездоріжю.
Vig
А щоце воно таке десь фото можна побачити як воно стоїть на Т4?

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 19:28
exsersist

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 19:36
Vig
Так Гугл рулит :) правда придется покапать недельку , я еше года 3 назад все по Т5 раскопал если мне неизменяет память yur-чю ПДФы кидал по установке на Т5 , и могу с 100% увереностью сказать что видел ПДФы по переделке задка на Т4 , поиши комплекты пневмы на Т4 там обычно есть фото и инструкции по их установке .
:good: exsersist :good:

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 19:42
yur
exsersist
такі балони досить жорсткі, для мякості до них треба товстими короткими шлангами підключити додаткові ресивери. Обєм ресиверів вибирається таким щоб при їзді зі звичайною загрузкою по звичайним дорогам амортизатори гарантовано не доходили до крайніх положень але працювали з максимальною амплітудою. Я б все переробив, так як зроблено у мене.
Vig
Не бачу різниці між Т4 і Т5 по задку. Робити так само.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 20:31
veber
отвечаю насчет передка Т4: надеть чулок не получится, т.к. они бывают двух диаметров и оба нас не устраивают по геометрии
первый с очень маленьким внутренним диаметром и не налезет на амортизатор, а второй налазит классно, но в рабочем положении слишком "толстый" и будет тереть об привод

тут напрашивается простой выход: отодвинуть амортизатор на безопасное расттояние, но болт на которм он держится согнется при нагрузке.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 20:44
Oleg
veber
а есть фото етого дивесса который налазет на аморт? впринцепи снизу можно что то и придумать чтоб усилит так же и сверху прийдется сверлить ланжерон чтоб здвинуть аморт.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 22:21
exsersist
а нижняя шаровая выдержит эти тюнинги?
yur, я один из тех немногих, которые хотят сделать машину жоще. Шлангочки тут не важны, человеку интересно было как выглядят установленные подушки, а шлангочки - кто как хочет тот так и сделает.

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 22:29
veber
Oleg


смирись с тем что это не возможно, вариант который одсказали британцы на много реальнее

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 22:32
exsersist
походу в британском варианте нужно точить новый болт торсиона - подлинней и гайку конусом вниз накручивать...

Re: Пневмоподвеска

Додано: 10 березня 2012, 22:47
veber
наверное новые болты - это самое легкое что предстоит))))

Re: Пневмоподвеска

Додано: 21 квітня 2012, 17:38
ferolle
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=881I1q1n7KQ&feature=fvwrel[/youtube]

Re: Пневмоподвеска

Додано: 21 квітня 2012, 18:30
Jurix
ferolle
Лёша, на Лоурайдерах, гидравлика :-)