Сторінка 2 з 2

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 18:56
endru113
Чекаю ще відгуків.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 20:19
IBAH
endru113
хлопці на спрінтерах 311 за норму вважають 2,5т, іноді і по 3,2т привозять - у одного бус під ним вже пройшов 400тисяч. Двигун міст і коробку він не ремонтував.
Якби все так було погано - ніхто біи того не тягав.
Сам маю 311-го спрінтера, по дві тони цементу вожу раз-два в тиждень(+5-6 чоловік в авто), вантажу тупо на задні 1,5м кузова, так як в мене коротиш і стоїть ще ряд сидінь. Це на рідній рисорі з одного листа. Двигун звичайно відчуває вантаж, але йому явно легше ніж порожній газелі.
В лт ходова, рисори - такі самі як в мерса, не думаю, що кузов слабший від спрінтеровского.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 20:26
endru113
Скажіть Іван, 311 то спарка? бо погано розбираюсь?

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 20:33
IBAH
endru113
2хх - повна вага 2800кг, 3хх - повна вага 3500кг, 4хх(спарка) - повна вага 4600кг
х08 - 80 к.с. 2.2 сді
х11 - 110 к.с. 2.2 сді
х13 - 130 к.с. 2.2 сді
х16 - 160 к.с. 2.7сді

в бусах піля 2006 року з обємами двигуна меньш розуміюсь, але по повній вазі та к.с. - принцип той самий.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 20:35
endru113
Та незнаю, ЛТ. Всеж економніше. Якщо порожняком.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 20:39
IBAH
endru113
без понятя, що там економічніше.
Мій бус коли на ньому суне кум - їсть 8 літрів на сотню(я йому кажу, може то його соляри він їсть 8 літрів, а ще 3-5 моєї підїдає), у мене мій бус хаває від 11 до 13 літрів на сотню, але в мене педаль акселератора з поліком розлучається лише в випадку коли права нога зайнята сусідньою педаллю.
+ в мене бус повнопривідний.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 20:48
александр 1982
ДА возит ЛТ-шка 2-2.5 тонны нормально-листы рессор с соболя-газели поставите и вперед,потому как на родных разоритесь,только пустым не АЙС ездить-жестко,аж зубы выскакивают :D :D :D

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 20:50
endru113
лт 9-10 літр., кажуть але зараз пробачать лт-шководи і виправлять) мова іде про максі базу.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 08 квітня 2015, 22:54
Tolya
Послушаю сказки дальше о грузоподьемности :facepalm: :hi_hi_hi:

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 09 квітня 2015, 10:22
Gena O
Так а яку вагу возять маршрутки ? Маса переробленого салону на 18 мiнiмум мicць? Майже тона. Плюс пасажири з торбами, до 3х тон часто набираеться. I не по автобанах iдуть. Пробiги у них до переробки були по 500 +- тис. А взагалi альтернативи нема LT Sprinter нема. Спарка це тахограф обов`язковий,прнаймнi за кордоном.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 09 квітня 2015, 11:20
skroma
скільки загрузиш - стільки і повезеш.... на мою думку 1,5-2,0 тонни для ЛТ це норма.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 09 квітня 2015, 21:57
max87
skroma
+1
Кто постоянно ездит с перегрузом утверждают , что так и надо и всё хорошо. Только интересно почему тупорылые немецкие инженеры решили так сильно ограничить грузоподъёмность? Ведь производители борются за каждый её килограмм. Наверно не спроста.
Чем больше и чаще отступаешь от нормы, тем быстрее приближаешь ремонт. Тут уж каждый считает сам , что ему выгоднее , перегружать и ремонтировать, или не перегружать и кататься.

Работал на седельном тягаче ( на хозяина) , так грузили по 50-55 тонн гранита. При разрешенной полной массе автопоезда 44 тонны. Резина и тормоза - расходники, но хозяина устраивало.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 09 квітня 2015, 23:30
oleksa-biz
Особое внимание уделяют при прохождении таможни весу груза .
Штрафи за пергруз космические . Поляки свое возьмут, а немцы могут и на контроль загнать.
При грузе 2,5 т. 35 ЛТ + прицеп и павильная загрузка по осям .
Первая цыфра деленная на 2 будет примерная грузоподьемность.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 09 квітня 2015, 23:46
evrobus
Ну ніхто не думає з перегрузом лупашити по Німеччині.Дорого обійдеться. :D А от у нас....
Куму постамвив допоміжні ресори зі старого фіата.Лт 46 при грузопідйомності 1700 брала 4000.І лупили по дві- три ходки на Одессу в неділю.Економічно вигідно,не дивлячись на два поміняні мости за чотири роки експлуатації.А ресори до сих пір їздять.Біда...... :crazy:

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 10 квітня 2015, 02:25
endru113
Та да хто працює на себе, той знає що перегрузиш - переплатиш на колодки і топливо але зекономиш час і все окупиться зразу.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 28 серпня 2015, 21:38
Черный_Чак
А моторы у ЛТ 35 какие?
И что было до ЛТ 35?
Товарищ задумался о замене Транзита на ЛТ.
Но хочет простой дизель.

Re: Грузоподъемность LT35

Додано: 06 вересня 2015, 11:31
endru113
Черный_Чак писав:А моторы у ЛТ 35 какие?
И что было до ЛТ 35?
Товарищ задумался о замене Транзита на ЛТ.
Но хочет простой дизель.
В лт, мотори як в течика. Взяв собі лтху, 70 кв. якщо більше 2 тон гружу маловато трохи мошності. а так то нома, резвинька.

Добавлено 06 сен 2015, 11:33  
max87 писав:skroma
+1
Кто постоянно ездит с перегрузом утверждают , что так и надо и всё хорошо. Только интересно почему тупорылые немецкие инженеры решили так сильно ограничить грузоподъёмность? Ведь производители борются за каждый её килограмм. Наверно не спроста.
Чем больше и чаще отступаешь от нормы, тем быстрее приближаешь ремонт. Тут уж каждый считает сам , что ему выгоднее , перегружать и ремонтировать, или не перегружать и кататься.

Работал на седельном тягаче ( на хозяина) , так грузили по 50-55 тонн гранита. При разрешенной полной массе автопоезда 44 тонны. Резина и тормоза - расходники, но хозяина устраивало.
Не потрібно забувати шо "тупорилим німецьким інженерам" потрібно було влізти в легкову категорію общою масою до 3,5 тон.