Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Відповісти
leg02000
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 293
З нами з: 17 січня 2012, 23:53
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4,AXG 2,5 670 тисяч
Реальное имя: Олег
Звідки: Чернівці
Дякував (ла): 59 разів
Подякували: 1 раз

Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення leg02000 »

Підскажіть причину по якій може рвати шруз(починає хрустіти,все сильніше і сильніше) на Т4(75 ACV механіка),за пів року поміняв з ліва(водійська стор.) 2 наружних і 1 внутрішній, з права 2 наружних. :zvez_ochki:
Не буксував,на асфальті букси некидав,на запчастинах не економив. :ne_vi_del:
Востаннє редагувалось 21 липня 2014, 13:37 користувачем leg02000, всього редагувалось 3 разів.
Аватар користувача
Итальянец
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 6611
З нами з: 10 листопада 2007, 14:25
Звідки: UA, Kиїв
Дякував (ла): 92 рази
Подякували: 249 разів

Re: Рветь кулаки Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Итальянец »

Как их рвет?
Где?
Фото давай.
Слава Україні! Смерть ворогам!
Аватар користувача
rosomaha
Штурман
Штурман
Повідомлень: 75
З нами з: 23 січня 2012, 13:59
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 2,5 111квт
Реальное имя: Игорь
Звідки: Украина
Дякував (ла): 3 рази

Re: Рветь кулаки Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення rosomaha »

может пыльники ,ну что б кулаки :shock:
Аватар користувача
garmas
Диспетчер региона
Диспетчер региона
Повідомлень: 3850
З нами з: 03 квітня 2010, 16:44
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 ABL 1.9 TD intercooler, 2000р.
Chevrolet Volt 2013р.
Реальное имя: Віталій
Звідки: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Дякував (ла): 60 разів
Подякували: 15 разів
Контактна інформація:

Re: Рветь кулаки Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення garmas »

Думаю запчастульки попались погані
Продам свого буса у добрі руки...
Аватар користувача
Parovoz
Диспетчер региона
Диспетчер региона
Повідомлень: 4622
З нами з: 01 липня 2011, 10:52
Модель авто, тип двигателя, пробег: Renault Trafic 2.5 long 2007 год
был T4,long,1.9TD, ABL
Тел. О9З7бб9Ч5I
Реальное имя: Сергей
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 138 разів
Подякували: 118 разів

Re: Рветь кулаки Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Parovoz »

leg02000
Ты хоть понял что написал? :ni_zia:
Не кулаки, а наверно: гранаты или шрузы. Вот они бывают внутренние и наружные. А рвет их от качества запчастей .Какие фирмы ставил???
И нельзя на вывернутых колесах рвать с места. Кроме тебя еще кто то ездит на машине? :)
Зображення
Busik T2
Пилот
Пилот
Повідомлень: 206
З нами з: 17 червня 2011, 12:21
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4 2,5, ACV SYNCRO CARAVELLE; 2000 р.в.
Реальное имя: Ігор
Звідки: м Самбір, Львівська обл.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Re: Рветь кулаки Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Busik T2 »

Parovoz писав:leg02000
Не кулаки, а наверно: гранаты или шрузы.
Все він правильно написав, кулаки, шрузи чи гранати це одне і теж.
leg02000
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 293
З нами з: 17 січня 2012, 23:53
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4,AXG 2,5 670 тисяч
Реальное имя: Олег
Звідки: Чернівці
Дякував (ла): 59 разів
Подякували: 1 раз

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення leg02000 »

Я все зрозумів шо написав,тему поправив. На машині крім мене ніхто не їздить.Ще раз, на запчастинах не економлю
Busik T2
Пилот
Пилот
Повідомлень: 206
З нами з: 17 червня 2011, 12:21
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4 2,5, ACV SYNCRO CARAVELLE; 2000 р.в.
Реальное имя: Ігор
Звідки: м Самбір, Львівська обл.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Busik T2 »

Скажу тобі так по секрету :hi_hi_hi: , те що не економиш на запчастях це одне, а якої вони якості це друге, я на помпі водяній також не економив, хепу купив і 13тис км наїздив, а вона сабака потекла, і будь тут мудрий.
Аватар користувача
Mantas
Банщик
Банщик
Повідомлень: 5379
З нами з: 23 травня 2007, 22:26
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 ‘91 AAB
Реальное имя: Владимир
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 20 разів

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Mantas »

Шарнир равных угловых скоростей = ШРУС
Аватар користувача
Parovoz
Диспетчер региона
Диспетчер региона
Повідомлень: 4622
З нами з: 01 липня 2011, 10:52
Модель авто, тип двигателя, пробег: Renault Trafic 2.5 long 2007 год
был T4,long,1.9TD, ABL
Тел. О9З7бб9Ч5I
Реальное имя: Сергей
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 138 разів
Подякували: 118 разів

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Parovoz »

Busik T2 писав:Скажу тобі так по секрету :hi_hi_hi: , те що не економиш на запчастях це одне, а якої вони якості це друге, я на помпі водяній також не економив, хепу купив і 13тис км наїздив, а вона сабака потекла, і будь тут мудрий.
С помпой таже фирма, таже беда, пробег понтовый и снова потекла!
А вот на счет кулака пожалуйста не путайте народ, кулак он же поворотный кулак (корпус ступицы) а шрус- это шрус :) граната по простому!
Лео 2000 какой фирмы ставил эти шрусы, может не только у тебя с ними проблемы??? :wink: а пыльники хорошо обжатые, грязь, пыль не попадает?
Зображення
Busik T2
Пилот
Пилот
Повідомлень: 206
З нами з: 17 червня 2011, 12:21
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4 2,5, ACV SYNCRO CARAVELLE; 2000 р.в.
Реальное имя: Ігор
Звідки: м Самбір, Львівська обл.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Busik T2 »

Parovoz писав:кулак он же поворотный кулак (корпус ступицы)
Корпус ступиці, як мені відомо називається Цапфа.
Аватар користувача
ihtiandr
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 2972
З нами з: 10 квітня 2012, 12:08
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 Мultivan був...
Т4 SYNCRO був...
тепер SEAT Alhambra 1.8T
Реальное имя: Олександр
Звідки: Харків, Н.Баварія
Дякував (ла): 130 разів
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення ihtiandr »

Busik T2 писав:Корпус ступиці, як мені відомо називається Цапфа.
Ну правильно, а в народе - "поворотный кулак" :-)
Аватар користувача
александр 1982
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 2567
З нами з: 29 травня 2013, 19:05
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW Caravelle T 5 BNZ
Звідки: Чернігівська обл.
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 188 разів

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення александр 1982 »

Ну,с терминами разобрались,а теперь почему же приходит в негодность ШРУС.Наверное первое-это качество самого шруса,дальше-неправильный монтаж шруса и пыльников(при порванном или слетевшем пыльнике шрус затрещит через месяц),левая смазка,которая портит сам пыльник(ох и намучился я когда-то с такой проблемой в девятке)Далее-стиль вождения,погнутый вал полуоси,Ну так навскидку вроде все,вспомню допишу
leg02000
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 293
З нами з: 17 січня 2012, 23:53
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4,AXG 2,5 670 тисяч
Реальное имя: Олег
Звідки: Чернівці
Дякував (ла): 59 разів
Подякували: 1 раз

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення leg02000 »

Пильники всі залишаються цілі,а шрус починає хрустіти.букси не кидаю,98% часу їду по асфальту,нігде не буксую.крім мене ніхто не їздить на машині.
Аватар користувача
Mantas
Банщик
Банщик
Повідомлень: 5379
З нами з: 23 травня 2007, 22:26
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 ‘91 AAB
Реальное имя: Владимир
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 20 разів

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Mantas »

а еще бывает..например на мощный мотор ACV, легко прикручиваются привода от более слабой ABL версии ну и шрус соответственно (от ауди 80) а там разница есть.
Сам прикручивал от ААВ на ААС. На ААВ более тонкие палки, хотя шлицевая ступицы один в один, так же как и хвостовики коробки.
Нужно разбираться с химией, чудес не бывает.
ну и по своему опыту, покупал на базарах ШРУСы, новые, разные..Спидан-шмидан.. менял частеноко, чаще чем колодки. А потом мне надоело и купил с разборки и чудо произошло, больше ни когда туда не лазил (ну пыльники менял и смазку)
Bozya
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 9070
З нами з: 24 вересня 2007, 21:33
Звідки: не местный я
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 26 разів

Re: Рветь шрузи(починають хрустіти) Т4(75 ACV механіка)

Повідомлення Bozya »

пластиковые пыльники без специнструмента очень плохо обжимаются, особенно на полуоси, поэтому со временем насасывают в себя воду с дальнейшим выходом из строя ШРУСа.
Відповісти

Повернутись до “VW T4 - Трансмісія та зчеплення”