Не заводиться зранку, коли волога погода.
Додано: 24 жовтня 2012, 14:39
Доброго дня.
Маю з Мультяшкою кілька питань:
Питання #1: зранку не хоче заводитись.
Симптоми:
Зранку, коли погода волога, або низька дуже температура - сідаю в авто, вставляю ключ, всі лампочки загорілись, погасли (як завжди), свяі накала погасли, насос пошуршав, крутнув ключом - тишина, стартер навіть не видає ні одного ні руху, ні звуку...
VAG-COM мовчить, каже помилок нема.
Не імобілайзер, так як він не блимає з нормальним ключом, а вставляю не чіпований дублікат - блимає. Тобто ключ він свій впізнає.
(якось після спроб завести (не чіпованим ключом теж) vag-com казав, що була помилка (спорадическая) - був заблокований запуск двигуна; помилку скинув - нема нічого)
Як його завожу: штовхаю з татом, 2-га, легко пускаю счеплення, даю нехай проїдеться з толкача 1-3 метри на 2 передачі, зупиняюсь і тоді він заводиться з ключа, як ні в чому не бувало...
Пробував кидати масу зі стартера на двигун - не допомогло.
Якщо я зранку завів і прогрів, то цілий день тоді він буде заводитись (тобто стартер крутить, а не мовчить).
Додаткова інфа: в машині на підході счеплення... вже калатає давно (на холостих калатає, на 4 або 5-ій передачі короткий свист при наборі швидкості відразу після переключення передачі), прокатав так вже поза 10к км з таким счепленням, лежить в гаражі новий комплект, руки не дійшли поставити, бо машина потрібна була. В суботу вже буду ставити.
Куда руки пхати? Куда дивитись?
Питання #2
Іноді (особливо на гарячу) заводиться не з пів оберта, а після 3-4 обертів. То клапан обратки? Якщо так, то чи важко замінити? Який прайс? Як він виглядає? Який краще брати новий/бу? Де він знаходиться?
Дякую за допомогу!
Добавлено 24 жовтня 2012, 14:44
Забув добавити: двигун 1.9 77kwt, 2004 рік (чіпований)
Добавлено 24 жовтня 2012, 17:43
up, help!
хто небудь, скажіть хоч щось
Маю з Мультяшкою кілька питань:
Питання #1: зранку не хоче заводитись.
Симптоми:
Зранку, коли погода волога, або низька дуже температура - сідаю в авто, вставляю ключ, всі лампочки загорілись, погасли (як завжди), свяі накала погасли, насос пошуршав, крутнув ключом - тишина, стартер навіть не видає ні одного ні руху, ні звуку...
VAG-COM мовчить, каже помилок нема.
Не імобілайзер, так як він не блимає з нормальним ключом, а вставляю не чіпований дублікат - блимає. Тобто ключ він свій впізнає.
(якось після спроб завести (не чіпованим ключом теж) vag-com казав, що була помилка (спорадическая) - був заблокований запуск двигуна; помилку скинув - нема нічого)
Як його завожу: штовхаю з татом, 2-га, легко пускаю счеплення, даю нехай проїдеться з толкача 1-3 метри на 2 передачі, зупиняюсь і тоді він заводиться з ключа, як ні в чому не бувало...
Пробував кидати масу зі стартера на двигун - не допомогло.
Якщо я зранку завів і прогрів, то цілий день тоді він буде заводитись (тобто стартер крутить, а не мовчить).
Додаткова інфа: в машині на підході счеплення... вже калатає давно (на холостих калатає, на 4 або 5-ій передачі короткий свист при наборі швидкості відразу після переключення передачі), прокатав так вже поза 10к км з таким счепленням, лежить в гаражі новий комплект, руки не дійшли поставити, бо машина потрібна була. В суботу вже буду ставити.
Куда руки пхати? Куда дивитись?
Питання #2
Іноді (особливо на гарячу) заводиться не з пів оберта, а після 3-4 обертів. То клапан обратки? Якщо так, то чи важко замінити? Який прайс? Як він виглядає? Який краще брати новий/бу? Де він знаходиться?
Дякую за допомогу!
Добавлено 24 жовтня 2012, 14:44
Забув добавити: двигун 1.9 77kwt, 2004 рік (чіпований)
Добавлено 24 жовтня 2012, 17:43
up, help!
хто небудь, скажіть хоч щось