Не работает вторая печка в салоне

Холодильники, гідронік, клімат-контроль, вебаста
Аватар користувача
Рома
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 2888
З нами з: 30 січня 2010, 19:09
Модель авто, тип двигателя, пробег: Atala B-CROSS октавія тур комбі 1.9 акпп
001 000
Звідки: Винницкая обл.
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 109 разів

Re: Не работает вторая печка в салоне

Повідомлення Рома »

Виключіть повністю задню печку, зробіть діагностику, стиріть помилку, заведіть машину на 2-3хв, потім включаєте задній вентилятор на максимум, глушим і знову діагногстика.[/quote]
Ок, спробую.. :)
Минулого вже немає, майбутнього ще немає, живи зараз.
Аватар користувача
stillen
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 303
З нами з: 18 червня 2011, 23:37
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 2.5TDI (ACV) Multivan Atlantis, MB.
Реальное имя: Виталий
Звідки: Киефф - файне місто Тернопіль
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Re: Не работает вторая печка в салоне

Повідомлення stillen »

Рома писав: Запобіжники під сидінням перевірив- поплавились пластикові корпуса але самі нитки цілі, гнізда нормальні, напевно все таки проводка :zvez_ochki:


СТОП! Під сидінням запобіжники ФЕНа!! Запобіжник задньої пічки стоїть там де і всі, в блоці запобіжників.
Давайте так,
1. Ви точно і добре перевірили запобіжники (тестером бажано) перевірите всі запобіжники в ОСНОВНОМУ БЛОЦІ (не під сідушкою, то не ті запобіжники)

2.Реле задньої пічки провіряли? Воно любить підгорати через те що через нього завжди валить великий ток.
Стоїть тутка :D
[spoiler]Зображення[/spoiler]
треба знімати блок управління кліматом.
Воно розбирається акуратно і пропаюється.
[spoiler]Зображення[/spoiler]

Тільки уважно пропаювати, я вже один раз помогав любителю пропаяти все що бачив в реле :D

Дальше будем думати (датчик температури явно робочий, бо коли він вмирає, то діагностіка чітко бачить що гаплик йому

P.S. Наданий момент в мене є підозра на реле. Судя з Ваших повідомлень, то ток в 8 Вольт іде на мотор, але підгорівший контакт не дає нормальної Сили тока щоб стартанути вентилятору.
Дальше будут інструкції :D

Добавлено 14 янв 2014, 01:22

Судя з профілю то машина у Вас 99-2000рік (якщо мотор рідний)
Тому Поясню чому потрібно уважно дивитись на реле
12.jpg


Для тих хто "Смотрю в книгу- вижу фигу" :D розписую
[spoiler]
Elektrik_Relais_Geblaese_J323_Schaltbild_1999.jpg
[/spoiler]

Тепер э логіка з відки валить + на мотор)= :D З акума до запобіжника, далі до реле, а потім до мотору.
Робим перші дві перевірки описані на початку цього постулата :ta-ne-c: і чеємо відповіді.
P.S.S. Люблю колупатись в машині коли працює ФЕН, розумієш що легковушка це не для сурових Українських мужиків :cool_cool:
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Срочная тех.помощь на дороге в Киеве
Спойлер
097 541 ЧЧ ОО / 063 Ч92 ІІ ІІ
Виталий
Машина на Drive2.ru
T4 (ACV) + Climatronic + Салон Multivan Atlantis + D5WSC + D3LCcompact + AZEV LS R17 + оптика ProjektZwo
Аватар користувача
Рома
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 2888
З нами з: 30 січня 2010, 19:09
Модель авто, тип двигателя, пробег: Atala B-CROSS октавія тур комбі 1.9 акпп
001 000
Звідки: Винницкая обл.
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 109 разів

Re: Не работает вторая печка в салоне

Повідомлення Рома »

Дякую за поради, іду включу фен :)
P.S. авто 8 місяць 2002 року, модельний - 2003, AXG- рідний двигун, але 12.2010 його було замінено на новий такий-же, зараз ще перегляну історію обслуговування (заодно підовчу німецьку), може там що про піч написано..
Результати перевірки: 1- запобіжники цілі.
2 - реле працює., але на 5 контакті немає маси, так розумію це контакт на двигун пічки, туди подається + з 4 контакта реле. ( на схемі навпаки :zvez_ochki: )
Питання - куди далі йде цей провід? на резистор і далі на двигун?? чи може там десь є все таки запобіжник, подібний до салонної пічки.. %)
І зявилась ще помилка датчик скорості G22 .. -?
Помилки тер, глушив, ключ виймав, заводив, включаю - мовчить :o ( двигун прогрітий до 90, підігрів догрівачем) , і знов ці помилки..
Минулого вже немає, майбутнього ще немає, живи зараз.
Аватар користувача
stillen
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 303
З нами з: 18 червня 2011, 23:37
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 2.5TDI (ACV) Multivan Atlantis, MB.
Реальное имя: Виталий
Звідки: Киефф - файне місто Тернопіль
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Re: Не работает вторая печка в салоне

Повідомлення stillen »

Рома писав:Дякую за поради, іду включу фен :)
P.S. авто 8 місяць 2002 року, модельний - 2003, AXG- рідний двигун, але 12.2010 його було замінено на новий такий-же, зараз ще перегляну історію обслуговування (заодно підовчу німецьку), може там що про піч написано..
Результати перевірки: 1- запобіжники цілі.
2 - реле працює., але на 5 контакті немає маси, так розумію це контакт на двигун пічки, туди подається + з 4 контакта реле. ( на схемі навпаки :zvez_ochki: )
Питання - куди далі йде цей провід? на резистор і далі на двигун?? чи може там десь є все таки запобіжник, подібний до салонної пічки.. %)
І зявилась ще помилка датчик скорості G22 .. -?
Помилки тер, глушив, ключ виймав, заводив, включаю - мовчить :o ( двигун прогрітий до 90, підігрів догрівачем) , і знов ці помилки..


Дуже тяжко щось робити на дистанції :o
Що каже Чудо Німецька Вікіпедія Т4? Там були?
Навсякий випадо даую ссилку на Вікіпедію Т4
[spoiler]Т4 Вікіпедія
Розділ по Кліматроніку
Розділ задньої печки
Розділ про Реле[/spoiler]

Якщо в німецькій ніхт ферштейн, то перекладати можна ГуглТранслейтом наприклад ТАК

Користуватись пошуком можна по схемі, наприклад якщо в пошуку вести V47 то вам відкриється розділ мотора.

Кстаті, я Вам дав не вашу схему з реле :oops:
Це поідеі має бути Ваша
[spoiler]Схема Мотора печки з 99 року уточнена[/spoiler]
Тому получається що масса приходить від Діода J350

Добавлено 14 янв 2014, 15:14

НУ, я думаю інформації Вам на день-два хватіт :D
Хороший майстер заробляє 100доларів (5-за удар кувалдою, а 95 за те, що знає куди вдарити)
Срочная тех.помощь на дороге в Киеве
Спойлер
097 541 ЧЧ ОО / 063 Ч92 ІІ ІІ
Виталий
Машина на Drive2.ru
T4 (ACV) + Climatronic + Салон Multivan Atlantis + D5WSC + D3LCcompact + AZEV LS R17 + оптика ProjektZwo
Аватар користувача
Рома
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 2888
З нами з: 30 січня 2010, 19:09
Модель авто, тип двигателя, пробег: Atala B-CROSS октавія тур комбі 1.9 акпп
001 000
Звідки: Винницкая обл.
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 109 разів

Re: Не работает вторая печка в салоне

Повідомлення Рома »

Іду перевіру реле під нагрузкою, домовився заїхати до кума на яму, та вже сьогодні не встигну, хотів ще замість реле поставити перемички і провірити ток на моторчик.. а мо цей діод350 накривсі-ся і маси нема.. Куди вдарити? :zvez_ochki: Де є той діод? тобто де він знаходиться не можу знайти :o
І ще, при вимкненому запалюванні, на контактах напруга зявляється, тільки інша полярність, тобто на 5 появляється + :zvez_ochki:
Чув ще , що датчик температури, напевно той що стоїть після радіатора , включає задню піч при досягненні робочої температури, може він? Як його перевірити?

Добавлено 15/01/14, 10:46

Stillen, як я зрозумів по схемах, потрібно провірити оце
img.jpg

Планую у суботу поїздку в Київ, чи буде у вас можливість зустрітись для перевірки шляхом підміни? Якщо так, скиньте тел. в лс
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Минулого вже немає, майбутнього ще немає, живи зараз.
Аватар користувача
stillen
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 303
З нами з: 18 червня 2011, 23:37
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 2.5TDI (ACV) Multivan Atlantis, MB.
Реальное имя: Виталий
Звідки: Киефф - файне місто Тернопіль
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Re: Не работает вторая печка в салоне

Повідомлення stillen »

Рома писав:Іду перевіру реле під нагрузкою, домовився заїхати до кума на яму, та вже сьогодні не встигну, хотів ще замість реле поставити перемички і провірити ток на моторчик.. а мо цей діод350 накривсі-ся і маси нема.. Куди вдарити? :zvez_ochki: Де є той діод? тобто де він знаходиться не можу знайти :o
І ще, при вимкненому запалюванні, на контактах напруга зявляється, тільки інша полярність, тобто на 5 появляється + :zvez_ochki:
Чув ще , що датчик температури, напевно той що стоїть після радіатора , включає задню піч при досягненні робочої температури, може він? Як його перевірити?

Добавлено 15/01/14, 10:46

Stillen, як я зрозумів по схемах, потрібно провірити оце
img.jpg

Планую у суботу поїздку в Київ, чи буде у вас можливість зустрітись для перевірки шляхом підміни? Якщо так, скиньте тел. в лс


Все обговорили в лічці
Якщо я не помиляюсь, то діод J350 це і є, оця хрень що у Вас на фото :D

Рома писав:Чув ще , що датчик температури, напевно той що стоїть після радіатора , включає задню піч при досягненні робочої температури, може він? Як його перевірити?


Сумніваюсь, що цей датчик включає задню пічку, поясню чому!
Навіть якщо машина холодна, то на екрані клімата на задній печці стоіть 1 поділка. Якщо стоїть 1 поділка то клапан задньої пічки вже відкритий!!!
Замітив по собі, якщо завести холодну машину зимою і в ручну повністю виключити задню пічку (ПОВНІСТЮ) то машина прогрівається скоріше, а коли прогрілись до 70 і включаєте задню пічку на 1 поділку, то температура відповідно падає до 60 за 1 хвилину. Тому цей датчик може корегувати степінь відкритя клапану задньої пічки, але він не може її повністю закрити або відключити мотор. В мене на 1 поділці на кліматі на задній пічці, при холодній машині мотор пічки помало, але працює.

То, що міняється полярність при виключенні запалення, то нормально)) не лякатись :D
Срочная тех.помощь на дороге в Киеве
Спойлер
097 541 ЧЧ ОО / 063 Ч92 ІІ ІІ
Виталий
Машина на Drive2.ru
T4 (ACV) + Climatronic + Салон Multivan Atlantis + D5WSC + D3LCcompact + AZEV LS R17 + оптика ProjektZwo
Аватар користувача
Рома
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 2888
З нами з: 30 січня 2010, 19:09
Модель авто, тип двигателя, пробег: Atala B-CROSS октавія тур комбі 1.9 акпп
001 000
Звідки: Винницкая обл.
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 109 разів

Re: Не работает вторая печка в салоне

Повідомлення Рома »

Залишилось тільки підмінити J350, бо все інше працює.
Розбирав я цю приблуду, :zvez_ochki: , і зібрав назад.., всередині резистори- справні, діоди теж, а от транзистори польові 3 штуки перевірити не можливо..
Сигнал з кліми йде, + на двигун реле подає, а от (-) не зявляється.
Stillen, будете в Києві , маякніть в лс, може якось домовимось за цю детальку :)
Минулого вже немає, майбутнього ще немає, живи зараз.
sergey1801
Штурман
Штурман
Повідомлень: 98
З нами з: 17 червня 2009, 19:18
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 , 2.5TDI , 400000 ACV
Звідки: киев, оболонь
Подякували: 1 раз

Повідомлення sergey1801 »

Рома, продавать не планируеш ?
Аватар користувача
Рома
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 2888
З нами з: 30 січня 2010, 19:09
Модель авто, тип двигателя, пробег: Atala B-CROSS октавія тур комбі 1.9 акпп
001 000
Звідки: Винницкая обл.
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 109 разів

Re:

Повідомлення Рома »

sergey1801 писав:Рома, продавать не планируеш ?

Ні , сам довго шукав :) , зараз вже такі не ввозять, кинь обяву в "куплю бусик" , мож хто надумає
Минулого вже немає, майбутнього ще немає, живи зараз.
Відповісти

Повернутись до “VW T4 - Кондиціонери, пічки, догрівачі, автономки”