t5 2004 webasto
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
t5 2004 webasto
Доброго дня!
На моєму т5 встановлено штатну систему webasto. Це маленький монітор з 4 кнопками, встановлений на стелі. В теорії, він керує автономною пічкою і повинен програмуватись на певний час і підігрівати салон, двигун. На скільки знаю, є "сухий" або "мокрий" підігрів, тобто тільки салон гріється або і салон і двигун. Отож, як це все працює? Як налаштовується? Як дізнатись точну модель саме мого Webasto? (думаю, якщо штатний, то на т5 2,5 2004р.в. має бути якась конкретна модель без варіантів)
На моєму т5 встановлено штатну систему webasto. Це маленький монітор з 4 кнопками, встановлений на стелі. В теорії, він керує автономною пічкою і повинен програмуватись на певний час і підігрівати салон, двигун. На скільки знаю, є "сухий" або "мокрий" підігрів, тобто тільки салон гріється або і салон і двигун. Отож, як це все працює? Як налаштовується? Як дізнатись точну модель саме мого Webasto? (думаю, якщо штатний, то на т5 2,5 2004р.в. має бути якась конкретна модель без варіантів)
- andruk
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 530
- З нами з: 14 жовтня 2008, 15:44
- Звідки: м.Володимир-Волинський
- Подякували: 18 разів
Re: t5 2004 webasto
На вод дверях є наклейка (інформація про вебасто) якщо фен в пламасовій стойці і подножці пасажира є сеточки.
VW Т-5 был BNZ стал BPC 4motion 2007р. Був VW T-4 ACV 2003р. Audi Q7 2007р. 0677689840 http://multivan.com.ua/
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
Re: t5 2004 webasto
Так, є "фен", є решітки, є наклейки. Наклейок дві штуки, все на німецькій мові, спробую щось перевести...
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- andruk
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 530
- З нами з: 14 жовтня 2008, 15:44
- Звідки: м.Володимир-Волинський
- Подякували: 18 разів
Re: t5 2004 webasto
В тебе догреватель і фен.
VW Т-5 был BNZ стал BPC 4motion 2007р. Був VW T-4 ACV 2003р. Audi Q7 2007р. 0677689840 http://multivan.com.ua/
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
Re: t5 2004 webasto
Термо Топ Ц - підігрів охолоджуючої рідини.
Аір Топ 3500д - фен, що підігріває салон.
Правильно я зрозумів?
Якщо маєш практику керування, підскажи, яка кнопка що означає? Як довго триває розігрів? Який розхід палива?
І ще, під водійським сидінням в мене додатковий акумулятор. Він задіяний виключно для керування вентилятором Webasto?
Аір Топ 3500д - фен, що підігріває салон.
Правильно я зрозумів?
Якщо маєш практику керування, підскажи, яка кнопка що означає? Як довго триває розігрів? Який розхід палива?
І ще, під водійським сидінням в мене додатковий акумулятор. Він задіяний виключно для керування вентилятором Webasto?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- pushok
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 980
- З нами з: 07 січня 2010, 15:19
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, ахв, 77кВт, красный, 1.9, 2004, пока прошел 570тыщ.
- Реальное имя: Леша т.0679684пять27
- Звідки: Одесса*(посКот)*
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 13 разів
Re: t5 2004 webasto
andruk писав:В тебе догреватель і фен.
Вот это фарш. А то взяли моду - диски, фары...
Я с детства не любил овал, я с детства угол рисовал.
- dimaka
- Администратор клюба
- Повідомлень: 10688
- З нами з: 28 березня 2007, 00:44
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 вроде AHY 360 тыс
- Реальное имя: Дима
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 93 рази
- Подякували: 273 рази
- Контактна інформація:
Re: t5 2004 webasto
pushok
"Фарш" это когда автономка и фен
"Фарш" это когда автономка и фен
Pavloz85 писав:Термо Топ Ц - підігрів охолоджуючої рідини.
Аір Топ 3500д - фен, що підігріває салон.Правильно я зрозумів?
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
Re: t5 2004 webasto
dimaka писав:pushok
"Фарш" это когда автономка и фенPavloz85 писав:Термо Топ Ц - підігрів охолоджуючої рідини.
Аір Топ 3500д - фен, що підігріває салон.Правильно я зрозумів?
не розумію, так в мене ж і є автономка... чи це різні речі? в чому суть?
- MSD
- диагноз - Бусовод
- Повідомлень: 1101
- З нами з: 03 лютого 2011, 15:45
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 синий Long.2,5 TDI. на спидометре уже 550
- Реальное имя: Сергей
- Звідки: КИЕВ. трасса Киев-Одесса. 43й км Борова
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 3 рази
Re: t5 2004 webasto
ты можешь ее запустить без пуска двигателя ?
если НЕТ - догреватель. Да - автономка.
правильно дядя Дима!!??
если НЕТ - догреватель. Да - автономка.
правильно дядя Дима!!??
не оглядывайся - там уже все "было"
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
Re: t5 2004 webasto
MSD писав:ты можешь ее запустить без пуска двигателя ?
если НЕТ - догреватель. Да - автономка.
правильно дядя Дима!!??
З вимкненим двигуном запускав, "фен" дує, десь під переднім пасажирським сидінням чути легке потріскування, ніби розігрівається метал. От тільки часу не було зачекати декілька хвилин поки тепле повітря піде.
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
Re: t5 2004 webasto
Натішився автономкою... Відпрацювала справно місяць, може більше. Таймер - взагалі бомба, навів на пів восьмої і зранку сідаєш в теплу машину).
Так от, підвела мене пічка в найнеочікуваніший момент. Їздив в Німеччину у вільну подорож на авто в Берлін. Ночівля, відповідно, в автомобілі.
Пічка працює три хвилини і вимикається. В будь-якому режимі, чи то таймер чи пряме включення. Рівно три хвилини і перестає дути. Взагалі не гріє. Спочатку працює як і раніше, чути потріскування металу, але ефекту 0.
Хто стикався з такою проблемою? ЗИМА НА НОСІ! Лижі, гори, а в мене автономка лажає! Прошу поради...
Так от, підвела мене пічка в найнеочікуваніший момент. Їздив в Німеччину у вільну подорож на авто в Берлін. Ночівля, відповідно, в автомобілі.
Пічка працює три хвилини і вимикається. В будь-якому режимі, чи то таймер чи пряме включення. Рівно три хвилини і перестає дути. Взагалі не гріє. Спочатку працює як і раніше, чути потріскування металу, але ефекту 0.
Хто стикався з такою проблемою? ЗИМА НА НОСІ! Лижі, гори, а в мене автономка лажає! Прошу поради...
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
Re: t5 2004 webasto
З феном все ок, просто додатковий акумулятор був посаджений і зарядка не йшла, а пічка працювала 3 хвилини на продувці і вимикалась, так як спрацьовував захист.
Питання №2, як повинен працювати догрівач, він же - "мокра автономка"? З настанням морозів виявилось що він не працює, їжджу постійно на 60-70 градусах, на трасі ще менше. З термостатом все норм. Повинен вмикатись після запуску двигуна чи автономно?
На комп. діагностиці догрівач видно, ніяких помилок не видає, але не вмикається. При вмиканні догрівача через компютер витисть слово "ожидайте..." Температура менше 0, має вмикатись. Може бути, що не бачить пульта ду і тому не працює? (ця версія резервна, так як пульта в мене не було ніколи ну і догрівач ніколи не працював, то допускаю, що пульт був втрачений).
Питання №2, як повинен працювати догрівач, він же - "мокра автономка"? З настанням морозів виявилось що він не працює, їжджу постійно на 60-70 градусах, на трасі ще менше. З термостатом все норм. Повинен вмикатись після запуску двигуна чи автономно?
На комп. діагностиці догрівач видно, ніяких помилок не видає, але не вмикається. При вмиканні догрівача через компютер витисть слово "ожидайте..." Температура менше 0, має вмикатись. Може бути, що не бачить пульта ду і тому не працює? (ця версія резервна, так як пульта в мене не було ніколи ну і догрівач ніколи не працював, то допускаю, що пульт був втрачений).
- ryaz
- Местный
- Повідомлень: 1156
- З нами з: 16 вересня 2009, 17:21
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Был: T4 ACV 335kkm Сейчас: Eurovan VR6 212kmi, Ford Transit 2015 269kmi, Chevy Bolt 2017 31kmi
- Реальное имя: Дмитрий
- Звідки: Харьков-Киев-LA
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 63 рази
- Контактна інформація:
Re: t5 2004 webasto
Для начала проверь температурный датчик включения этого догревателя... В т4 он под бампером справа, в т5 не в курсе...
Контакты: +38 O634295755, +1 42427O4863
- shokur
- Бусовод
- Повідомлень: 454
- З нами з: 10 жовтня 2011, 22:02
- Модель авто, тип двигателя, пробег: жёлтый RadioROKS T5 4motion. 2.5 TDI AXE. 2005; красный самурай Daihatsu sirion 1.3 4x4, 2001; чорный Nissan Leaf S, 2015.
- Реальное имя: Александр,Саша, Саня
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 3 рази
Re: t5 2004 webasto
Догреватель включается при температуре +7 и ниже (кто-то писал - +11), когда работает из выхлопной трубы на днище со стороны водителя идёт выхлоп. Я так понимаю, что запускается он от температурного датчика на самой вебасте, т.к. у меня температурный датчик внешнего воздуха глючит, но вебаста , при этом включается, когда надо.
- sprei
- Бусовод
- Повідомлень: 293
- З нами з: 28 січня 2009, 13:09
- Реальное имя: Сергей
- Звідки: г.Донецк
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 5 разів
Re: t5 2004 webasto
Догреватель может не запускаться если в баке меньше 10л топлива,а если бы был пульт был, то стоял бы блок Telestart под торпедой слева и под обшивкой левой водительской двери антена для пульта д/у
Т-5 AXB 77кВт длинный 8 мест.
Т-5GP 132кВт DSG 4MOTION
Т-5GP 132кВт DSG 4MOTION
Спойлер
ноль пятьдесят-3261217
- Pavloz85
- Пассажир
- Повідомлень: 33
- З нами з: 01 липня 2012, 12:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2004р., 2500 куб.см., 220тис (по Україні 2 тис.)
- Звідки: Луцьк
Re: t5 2004 webasto
Доброго дня!
Минуло більше року, настали знов морози, і знов проблеми з догрівачами.
Отож.
1. Сухий, він же Air Top 3500D, вмикається, чути потріскування, може трохи продути холодним і все... Не гріє, не вимикається, просто панель підсвічується, ніби працює, але нічого не відбувається. Думаю справа в паливі, зараз температурний режим протягом дня -15 -20, а соляра в нас всі знають яка...
Які ще є думки?
2. Мокрий догрівач, він же Thermo Top C, він досі не працював, минулого року при діагностиці видавав просто помилку, зараз підійшли більш грунтовно, два дні пошуків і догрівач "відповідає", на його увімкнення діє купа різних датчиків, як то датчик температури, оборотів колінвалу і т.д., відповідно в програмі діагностики кожен позитивний сигнал відображається як "1", а помилка як "0". Наразі все вперлось в останній "0", тобто результат комп. тестування видає "11111111101", що означає, що якийсь один датчик дає помилку. Електрики "грішать" на датчик рівня фріону в системі кліматконтролю. Перевірили - 2,5бар, а треба 5. При цьому фріон не докачується... Ніби не ВЛАЗИТЬ, при тому що тиск вдвічі менше норми. Кажуть фільтр може бути забитий, треба міняти.
Отже, мокрий догрівач не вмикається, так як в системі клімату недостатній тиск. Мені, як не спеціалісту, звучить як маячня якась. Прошу прокоментуйте, хто стикався з даною проблемою і має глубокі знання системи мокрого догріву...
Минуло більше року, настали знов морози, і знов проблеми з догрівачами.
Отож.
1. Сухий, він же Air Top 3500D, вмикається, чути потріскування, може трохи продути холодним і все... Не гріє, не вимикається, просто панель підсвічується, ніби працює, але нічого не відбувається. Думаю справа в паливі, зараз температурний режим протягом дня -15 -20, а соляра в нас всі знають яка...
Які ще є думки?
2. Мокрий догрівач, він же Thermo Top C, він досі не працював, минулого року при діагностиці видавав просто помилку, зараз підійшли більш грунтовно, два дні пошуків і догрівач "відповідає", на його увімкнення діє купа різних датчиків, як то датчик температури, оборотів колінвалу і т.д., відповідно в програмі діагностики кожен позитивний сигнал відображається як "1", а помилка як "0". Наразі все вперлось в останній "0", тобто результат комп. тестування видає "11111111101", що означає, що якийсь один датчик дає помилку. Електрики "грішать" на датчик рівня фріону в системі кліматконтролю. Перевірили - 2,5бар, а треба 5. При цьому фріон не докачується... Ніби не ВЛАЗИТЬ, при тому що тиск вдвічі менше норми. Кажуть фільтр може бути забитий, треба міняти.
Отже, мокрий догрівач не вмикається, так як в системі клімату недостатній тиск. Мені, як не спеціалісту, звучить як маячня якась. Прошу прокоментуйте, хто стикався з даною проблемою і має глубокі знання системи мокрого догріву...