Добрий день усім кому цікаво. Почну з тех.документації яку ми отримали з "Мерседеса" як умову для використання цієї роботи (машини нові і будуть стояти на гарантії у дилира). Робота ця замовлена була для підсилення передньої ходової частини броньованих авто. Замість ресор 3.5 тон (ориг.№ А9063211003) ми встановлюєм ресори 5 тон (ориг.№ А9063211103), за рахунок цього компенсується стандартний кліренс авто та нагрузка на робочий хід підвіски у русі. Зазначю що ресори Крафтера та останнього Спрінтера не підходять на ЛТ(після 96р) та старі Спрінтера (відмінність у передній підвіскі опишу низче).
[spoiler]1_1
1_2
1_3
2_1
2_2
2_3[/spoiler]
Зйомник ми використовуємо отакий (кошторис зйомника 500-600грн)
[spoiler]Photo-10466[/spoiler]
До речі, от вам інфа при потребі заміни шарової опори зі зняттям ричага з авто. Шарову присуйте пресом.
Тепер коли Ви отримали теоритичні знання покажу як це робим ми (є трохи відмінності для прискорення робочого процесу), на одне авто нам потрібно 2-ві години.
Основна відмінність у тому що в супереч вимогам виробника від"єднуєм поворотний кулак не тіки від ричага, а щей від амортизатора. Це робиться для зручнішого встановлення ричага на авто. Виробник вимагає не знімати поворотний кулак від амортизатора бо збивається розвал, болтами кріплення кулака до амортизатора той регулюється (до речі, кріплення кулака до амортизатора і є однією з відмінностей старої підвіски і нової, у старій підвіскі чотири боли замість двох як у новій та розвал не регулюється), але повірьте мені що при заміні ресор розвал краще перевірять.
[spoiler]Photo-0555[/spoiler]
Після вставлення нової ресори прикручюєм праву прижимну пластину (але болти повністю не зажимаємо), заважуємо ресору домкратом з лівої сторони та встановлюємо ліву прижимну пластину (теж повністю не зажимаємо на випадок якщо ресору треба кудись здвинути), слідкуємо щоб упорні резинки ресор були на місті.
[spoiler]Photo-0562
Photo-0560
Photo-0561
Після цього вставляємо лівий ричаг у підрамник (Запам"ятайте ричаг на своє місце з низу вставити не можливо, тільки з боку!), наживляємо болти ричага, закладаємо упорну резинову подушку і домкратом підважуємо ричаг.
Photo-0559[/spoiler]
Ричаг підважуємо на стільки щоб можна було встановить упорну пластіну ресори на ричагу, закріпить тягу стабілізатора (ще одна відінність від старої підвіски - тяга іншого зразка), та встановить поворотний кулак спочатку на шароку (наживляємо гайку) а потім на амортизатор (раджу мітить положення регулювального болта перед відкручюванням і ставити його по міткам при зборці, це дасть змогу доїхати на розвал-сходження без питань, а може пофортить і робить розвал не треба буде ).
[spoiler]Photo-0554
Photo-0555
Photo-0556[/spoiler]
Обтягуємо всі кріплення тільки коли авто стоїть на своїх чотирьох!
В принципі все. Остання порада - якщо працюєте на оглядовій канаві підважте авто так щоб колесо з правої сторони було гарно вивішено над підлогою, тоді з новою ресорою буде легше гратися.
На останок - шо було і шо вийшло
[spoiler]Photo-0550
Photo-0558
Дякую за увагу!
Photo-0549[/spoiler]
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Крафтер, Спрнтер - заміна ресори
- кандедат
- Дохтер
- Повідомлень: 545
- З нами з: 23 березня 2008, 21:37
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T-6 мультівен 5.0 турбо
- Звідки: c.Нові Петрівці, Київська обл.
- Подякували: 7 разів
кандедат
Повернутись до “VW LT (Crafter) - Ходова, гальмівна, ГПК”
Перейти
- Проблеми з реєстрацією
- Клуб. Форум. Сайт.
- ↳ Це повинен знати кожен, або ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ на форумі
- ↳ Клубні питання
- ↳ Оголошення та пропозиції по форуму
- ↳ Життя клубу
- ↳ Клубна символіка
- ↳ Клубні заходи, подорожі, зустрічі
- ↳ Архів клубних міроприємств та зустрічей
- ↳ Суспільна діяльність клубу
- ↳ Регіональні форуми
- ↳ Одеса
- ↳ АР Крим
- ↳ Львів
- ↳ Тернопіль
- ↳ Чернівці
- ↳ Харків
- ↳ Дніпро
- ↳ Черкаси
- ↳ Житомир
- ↳ Кривий Ріг
- ↳ Хмельницький
- ↳ Чернігів
- ↳ Донецьк
- ↳ Херсон
- ↳ Суми
- ↳ Івано-Франківськ
- ↳ Луганськ
- ↳ Вінниця
- ↳ Чорноморськ
- Ремзона
- ↳ Загальні технічні питання по марці VW
- ↳ Вибір, обговорення, порівняння
- ↳ Автосервіси та автозапчастини
- ↳ Шини, диски, манометри...
- ↳ Тюнінг салону
- ↳ Зовнішній тюнінг
- ↳ Звук та шумоізоляція
- ↳ Електроніка в наших авто
- ↳ Технічна документація, програми, статті
- ↳ Масла, паливо і автохімія
- ↳ Переобладнання
- ↳ Територія Т1
- ↳ VW T1 - Технічні характеристики та історія
- ↳ VW T1 - Двигун
- ↳ VW T1 - Трансмісія та зчеплення
- ↳ VW T1 - Кузов
- ↳ VW T1 - Відновлення
- ↳ Територія Т2
- ↳ VW T2 - Технічні характеристики та історія
- ↳ VW T2 - Двигун
- ↳ VW T2 - Ходова,трансмісія та зчеплення
- ↳ VW T2 - Кузов
- ↳ VW T2 - Відновлення
- ↳ Територія Т3
- ↳ VW T3 - Технічні характеристики та історія
- ↳ VW T3 - Двигун
- ↳ VW T3 - Ходова, трансмісія та зчеплення
- ↳ VW T3 - Кузов
- ↳ VW T3 - Електрика
- ↳ VW T3 - Охолодження та обігрів
- ↳ VW T3 - Сумісні запчастини
- ↳ VW T3 - Тимчасові теми
- ↳ Територія T4
- ↳ VW T4 - Технічні характеристики та історія
- ↳ VW T4- Поширені запитання
- ↳ VW T4 -Дизельний двигун, паливна система
- ↳ VW T4 - Бензиновий двигун, паливна система
- ↳ VW T4 - Кузов
- ↳ VW T4 - Електроніка та електрика
- ↳ VW T4 - Ходова, гальмівна, ГПК
- ↳ VW T4 - Трансмісія та зчеплення
- ↳ VW T4 - Кондиціонери, пічки, догрівачі, автономки
- ↳ Територія Т5
- ↳ VW T5 - Технічні характеристики та історія
- ↳ VW T5- Поширені запитання
- ↳ VW T5 - Дизельний двигун, паливна система
- ↳ VW T5 - Бензиновий двигун, паливна система
- ↳ VW T5 - Трансмісія та зчеплення
- ↳ VW T5 - Кузов
- ↳ VW T5 - Електроніка та електрика
- ↳ VW T5 - Ходова, гальмівна, ГПК
- ↳ VW T5 - Кондиціонери, пічки, догрівачі, автономки
- ↳ Територія Т6
- ↳ VW T6 - Технічні характеристики та історія
- ↳ Територія Т7
- ↳ VW T7 - Технічні характеристики та історія
- ↳ Територія LT та Crafter
- ↳ VW LT (Crafter) - Технічні характеристики та історія
- ↳ VW LT (Crafter) - Поширені запитання
- ↳ VW LT (Crafter) - Двигун, паливна система
- ↳ VW LT (Crafter) - Трансмісія та зчеплення
- ↳ VW LT (Crafter) - Кузов
- ↳ VW LT (Crafter) - Електроніка та електрика
- ↳ VW LT (Crafter) - Ходова, гальмівна, ГПК
- ↳ VW LT (Crafter) - Тимчасові теми
- ↳ VW LT (Crafter) - Кондиціонери, пічки, догрівачі, автономки
- ↳ Територія Caddy
- ↳ VW Caddy - Технічні характеристики та історія
- ↳ VW Caddy - Поширені запитання
- ↳ VW Caddy -Двигун, паливна система
- ↳ VW Caddy - Трансмісія та зчеплення
- ↳ VW Caddy - Кузов
- ↳ VW Caddy - Електроніка та електрика
- ↳ VW Caddy - Ходова, гальмівна, ГПК
- ↳ VW Caddy - Кондиціонери, пічки, догрівачі, автономки
- ↳ Бортовий журнал
- Різне, незаразне, товариське
- ↳ Флудилка про Volkswagen
- ↳ Спілкування на тему бусів VW
- ↳ Минуле і майбутнє, раритети і концепти
- ↳ Корисності
- ↳ Посилання
- ↳ Вільне спілкування
- ↳ Курилка, болталка
- ↳ ЮрВідділ
- ↳ Музіка
- ↳ Привітаннячка
- ↳ Фотоклуб
- ↳ Шинок-наливайко
- ↳ Жіноча сторінка
- ↳ Спортзал
- ↳ Подорожі та туризм
- ↳ Кемпери, будинки та дачі на колесах
- ↳ Приватні подорожі
- ↳ Вибір маршруту/Стан доріг
- Комерційний розділ
- ↳ Автомобільна дошка оголошень
- ↳ Куплю бусік
- ↳ Продам бусік
- ↳ Шинодискобазар
- ↳ Купівля запчастин
- ↳ Продаж запчастин
- ↳ Партнери клубу
- ↳ Подарую / прийму в подарунок
- ↳ Попутний вантаж
- Технологічний форум
- ↳ Топка