Tesla Model S сегодня и завтра
- Орест-VW
- VW знаток
- Повідомлень: 1572
- З нами з: 02 квітня 2020, 12:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ACV 2.5 315 т.км
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 72 рази
- Подякували: 83 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Син? Ми можна сказати в паралельні класи ходили! Хоча якщо він захоче мене усиновити,то я не проти!
Ми переможемо лише тоді, коли усвідомимо, що за Україну треба не вмирати, а вбивати.
Г. Сковорода.
Г. Сковорода.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
У Китаї посилюється енергетична криза, через яку вже почалися перебої у роботі заводів. Тепер електрики не вистачає і у містах - деякі мешканці пишуть в соцмережах, що їхні будинки перестали опалювати, а на вулицях не працюють світлофори.
Брак електрики торкнувся жителів провінцій Ляонін, Гірин і Хейлунцзян. У деяких містах жителів просять не користуватися під час пікового споживання електроенергії бойлерами та мікрохвильовками. Торгові центри закривають раніше, ніж передбачено графіком.
У китайських ЗМІ поширюють відео з автомобілями, які їдуть шосе у Шеньяні без освітлення. При цьому ще в десяти провінціях Китаю, зокрема, у промислових центрах, вже запровадили обмеження на споживання електрики.
У Ляонині після раптового відключення вентиляційної системи у заводському цеху 23 робітники шпиталізували з отруєнням вуглекислим газом. У місцевих ЗМІ з'являються новини про отруєння людей, які намагалися опалювати тісні кімнати за допомогою газових плит. Перебої з електрикою можуть торкнутися майже 100 млн людей - саме стільки живе в сукупності у трьох провінціях.
Експерти вважають причиною перебоїв дефіцит вугілля та нові квоти на емісії вуглекислого газу в Китаї. Державна електромережева корпорація країни у понеділок пообіцяла найближчим часом відновити електропостачання в містах.
Через перебої минулого тижня припинили роботу чимало заводів, зокрема, ті, які постачають компоненти компаніям Tesla і Apple. У неділю увечері один з постачальників плат для продукції Apple, компанія Unimicron Technology Corp, заявила, що через обмеження на споживання електрики три її заводи зупинили роботу на п'ять днів - з 26 по 30 вересня.
Падіння китайського гіганта Evergrande. Чи загрожує світу велика економічна криза
У Британії паніка та черги на заправках. Що сталось і як допоможе армія
Проблеми з електрикою в Китаї почалися ще влітку. У липні влада почала планові відключення в Пекіні та Сіані. Агентство Bloomberg з посиланням на китайську електромережеву корпорацію тоді повідомило, що перебої можливі в 11 провінціях на сході і в центрі країни - споживання в цих провінціях зросло до рекордних значень. Тоді аналітики пов'язували це зі спекотною погодою влітку.
Тепер, з наближенням зими, на півночі країни починає холоднішати. Міністерство енергетики Китаю наказало, щоб постачальники вугілля і газу готувалися до зимового стрибка споживання.
Адміністрація провінції Гірин (Цзілінь) намагається розв'язати проблему дефіциту вугілля, закуповуючи його у регіоні Внутрішня Монголія на півночі Китаю.
Керівники провінції Ляонін минулого тижня повідомили, що з липня цього року різко зменшилося виробництво електроенергії.
При цьому одна з енергетичних компаній написала в соцмережах, що перебої триватимуть всю зиму, а раптове відключення електрики стане новою нормою. Пізніше допис видалили, але незабаром схожа заява пролунала вже на офіційному телеканалі, повідомляє агентство Reuters.
16 липня в Китаї почала працювати нова система обміну квотами на емісії вуглецю - це найбільша подібна система, за допомогою якої Пекін сподівається скоротити викиди парникових газів китайськими заводами.
Країна пов'язує з системою великі надії - до 2060 року Китай хоче стати "вуглецево-нейтральною" країною. Це означає, що всі шкідливі викиди китайських заводів в атмосферу компенсують за допомогою технологій зниження шкоди, переходу на менш токсичні матеріали та висадки дерев.
Однак зараз центр критикує регіональних керівників за те, що вони не досягають цілей зі скорочення викидів. Пекін тисне на місцевих чиновників, аби споживання електрики в їхніх регіонах не зростало, каже кореспондент BBC у Пекіні Стівен Макдоннелл.
Спочатку - Європа, тепер - Китай. Далі - весь світ
Олексій Калмиков, бізнес-кореспондент BBC
Китайські віялові відключення - чергова ланка того самого сумного ланцюга подій, про який ми пишемо в останні тижні: в світі не вистачає всього, і в першу чергу - енергії.
В Європі вже розгорнулася газова криза, нікому працювати, немає на чому перевозити товари і ніде їх зберігати. Всюди падає випуск автомобілів та електроніки через повальний дефіцит мікрочіпів. Ціни ростуть, а економіка - гальмує. І це лише початок.
Нова криза розпочалася ще до того, як зійшла нанівець попередня - ковідна. І це погані новини для всіх, тому що після півтора року пандемії світ розраховував швидко відновити економіку і надолужити згаяне. Але швидко не вийшло.
А тепер ми бачимо, що й повільно може не вийти.
Причини енергетичної кризи в Китаї лише частково локальні (розчищення блакитного неба над Пекіном до зимової Олімпіади, бойкот австралійської сировини через дипломатичний конфлікт).
Інші причини загальносвітові: швидке відновлення виробництва та споживання після локдаунів, рекордні ціни на природний газ у світі і перехід від викопного палива до відновлюваних джерел енергії задля боротьби з глобальним потеплінням.
Тож зовсім скоро енергетична криза дійде до інших країн. У Бразилії посуха й падає генерація ГЕС.
США та Росія поповнюють власні запаси і відмовляються нарощувати експорт. В Європі було безвітряне та спекотне літо, а обсяги газу в підземних сховищах тепер рекордно низькі.
І це все сталося ще до того, як в північну півкулю прийшла зима і почався опалювальний сезон. Тож поки що у світі склалися ідеальні умови для того, щоб найближчими місяцями газ і світло, а потім і їжа, матеріали, товари та транспорт продовжили дорожчати, бізнес - банкрутувати, економіка - гальмувати, а люди - бідніти.
https://www.bbc.com/ukrainian/news-58711475
Брак електрики торкнувся жителів провінцій Ляонін, Гірин і Хейлунцзян. У деяких містах жителів просять не користуватися під час пікового споживання електроенергії бойлерами та мікрохвильовками. Торгові центри закривають раніше, ніж передбачено графіком.
У китайських ЗМІ поширюють відео з автомобілями, які їдуть шосе у Шеньяні без освітлення. При цьому ще в десяти провінціях Китаю, зокрема, у промислових центрах, вже запровадили обмеження на споживання електрики.
У Ляонині після раптового відключення вентиляційної системи у заводському цеху 23 робітники шпиталізували з отруєнням вуглекислим газом. У місцевих ЗМІ з'являються новини про отруєння людей, які намагалися опалювати тісні кімнати за допомогою газових плит. Перебої з електрикою можуть торкнутися майже 100 млн людей - саме стільки живе в сукупності у трьох провінціях.
Експерти вважають причиною перебоїв дефіцит вугілля та нові квоти на емісії вуглекислого газу в Китаї. Державна електромережева корпорація країни у понеділок пообіцяла найближчим часом відновити електропостачання в містах.
Через перебої минулого тижня припинили роботу чимало заводів, зокрема, ті, які постачають компоненти компаніям Tesla і Apple. У неділю увечері один з постачальників плат для продукції Apple, компанія Unimicron Technology Corp, заявила, що через обмеження на споживання електрики три її заводи зупинили роботу на п'ять днів - з 26 по 30 вересня.
Падіння китайського гіганта Evergrande. Чи загрожує світу велика економічна криза
У Британії паніка та черги на заправках. Що сталось і як допоможе армія
Проблеми з електрикою в Китаї почалися ще влітку. У липні влада почала планові відключення в Пекіні та Сіані. Агентство Bloomberg з посиланням на китайську електромережеву корпорацію тоді повідомило, що перебої можливі в 11 провінціях на сході і в центрі країни - споживання в цих провінціях зросло до рекордних значень. Тоді аналітики пов'язували це зі спекотною погодою влітку.
Тепер, з наближенням зими, на півночі країни починає холоднішати. Міністерство енергетики Китаю наказало, щоб постачальники вугілля і газу готувалися до зимового стрибка споживання.
Адміністрація провінції Гірин (Цзілінь) намагається розв'язати проблему дефіциту вугілля, закуповуючи його у регіоні Внутрішня Монголія на півночі Китаю.
Керівники провінції Ляонін минулого тижня повідомили, що з липня цього року різко зменшилося виробництво електроенергії.
При цьому одна з енергетичних компаній написала в соцмережах, що перебої триватимуть всю зиму, а раптове відключення електрики стане новою нормою. Пізніше допис видалили, але незабаром схожа заява пролунала вже на офіційному телеканалі, повідомляє агентство Reuters.
16 липня в Китаї почала працювати нова система обміну квотами на емісії вуглецю - це найбільша подібна система, за допомогою якої Пекін сподівається скоротити викиди парникових газів китайськими заводами.
Країна пов'язує з системою великі надії - до 2060 року Китай хоче стати "вуглецево-нейтральною" країною. Це означає, що всі шкідливі викиди китайських заводів в атмосферу компенсують за допомогою технологій зниження шкоди, переходу на менш токсичні матеріали та висадки дерев.
Однак зараз центр критикує регіональних керівників за те, що вони не досягають цілей зі скорочення викидів. Пекін тисне на місцевих чиновників, аби споживання електрики в їхніх регіонах не зростало, каже кореспондент BBC у Пекіні Стівен Макдоннелл.
Спочатку - Європа, тепер - Китай. Далі - весь світ
Олексій Калмиков, бізнес-кореспондент BBC
Китайські віялові відключення - чергова ланка того самого сумного ланцюга подій, про який ми пишемо в останні тижні: в світі не вистачає всього, і в першу чергу - енергії.
В Європі вже розгорнулася газова криза, нікому працювати, немає на чому перевозити товари і ніде їх зберігати. Всюди падає випуск автомобілів та електроніки через повальний дефіцит мікрочіпів. Ціни ростуть, а економіка - гальмує. І це лише початок.
Нова криза розпочалася ще до того, як зійшла нанівець попередня - ковідна. І це погані новини для всіх, тому що після півтора року пандемії світ розраховував швидко відновити економіку і надолужити згаяне. Але швидко не вийшло.
А тепер ми бачимо, що й повільно може не вийти.
Причини енергетичної кризи в Китаї лише частково локальні (розчищення блакитного неба над Пекіном до зимової Олімпіади, бойкот австралійської сировини через дипломатичний конфлікт).
Інші причини загальносвітові: швидке відновлення виробництва та споживання після локдаунів, рекордні ціни на природний газ у світі і перехід від викопного палива до відновлюваних джерел енергії задля боротьби з глобальним потеплінням.
Тож зовсім скоро енергетична криза дійде до інших країн. У Бразилії посуха й падає генерація ГЕС.
США та Росія поповнюють власні запаси і відмовляються нарощувати експорт. В Європі було безвітряне та спекотне літо, а обсяги газу в підземних сховищах тепер рекордно низькі.
І це все сталося ще до того, як в північну півкулю прийшла зима і почався опалювальний сезон. Тож поки що у світі склалися ідеальні умови для того, щоб найближчими місяцями газ і світло, а потім і їжа, матеріали, товари та транспорт продовжили дорожчати, бізнес - банкрутувати, економіка - гальмувати, а люди - бідніти.
https://www.bbc.com/ukrainian/news-58711475
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Tesla Model S сегодня и завтра
Я не експерт з енергетики, але ця криза - штучна.
Чи, блін, ковід повпливав на зменшення видобутку вугілля і виробництва електрики ???
Чи, блін, ковід повпливав на зменшення видобутку вугілля і виробництва електрики ???
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Искусственная да, но кто её делает? Тем более у нас в Украине? На складах угля нет. Куда девается или не добывается - непонятно? А как зимовать, вообще неясно…
И весь прикол в том, что есть автомобили разные, но без горючки/топлива/энергии толку от них 0. К коням откат?
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Tesla Model S сегодня и завтра
В чергу,бісів сине!!! Я вже подав документи ....
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Tesla Model S сегодня и завтра
Петрович, ти хоч уявляєш, яке тобі ім'я дадуть при всиновленні ??? Він-код нервно закурить
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
- Орест-VW
- VW знаток
- Повідомлень: 1572
- З нами з: 02 квітня 2020, 12:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ACV 2.5 315 т.км
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 72 рази
- Подякували: 83 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Що до БМВ теж будете так бомбити?Чи то лиш від Тесли підгорає?
Ми переможемо лише тоді, коли усвідомимо, що за Україну треба не вмирати, а вбивати.
Г. Сковорода.
Г. Сковорода.
- Орест-VW
- VW знаток
- Повідомлень: 1572
- З нами з: 02 квітня 2020, 12:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ACV 2.5 315 т.км
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 72 рази
- Подякували: 83 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Це вже щось!
Ми переможемо лише тоді, коли усвідомимо, що за Україну треба не вмирати, а вбивати.
Г. Сковорода.
Г. Сковорода.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Сын, нужно понимать, что чем больше авто на электротяге, тем провальнее наш проект - электроэнергии и так не хватало, а на её производство используются всё те же углеводороды. Только никому не говори.
Папа. Илон Маск
- Орест-VW
- VW знаток
- Повідомлень: 1572
- З нами з: 02 квітня 2020, 12:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ACV 2.5 315 т.км
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 72 рази
- Подякували: 83 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
sheriffman,
Бать, электроэнергии более чем достаточно, особенно ночью! И таки да, пора уже реально избавляться от электричества за счёт углеродов! Давно пора!
Бать, электроэнергии более чем достаточно, особенно ночью! И таки да, пора уже реально избавляться от электричества за счёт углеродов! Давно пора!
Ми переможемо лише тоді, коли усвідомимо, що за Україну треба не вмирати, а вбивати.
Г. Сковорода.
Г. Сковорода.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
- VEKTR
- VW знаток
- Повідомлень: 2401
- З нами з: 04 липня 2012, 20:44
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 1.9 ABL 360т ыщ.
- Реальное имя: Евгений
- Звідки: АР Крым, Украина.
- Дякував (ла): 122 рази
- Подякували: 161 раз
- Контактна інформація:
Tesla Model S сегодня и завтра
Ни совсем так... В Украине только 43%
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
+11,4=54,7
То есть больше половины. И это самый стабильный и безопасный источник энергии, хоть и самый грязный.
- VEKTR
- VW знаток
- Повідомлень: 2401
- З нами з: 04 липня 2012, 20:44
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 1.9 ABL 360т ыщ.
- Реальное имя: Евгений
- Звідки: АР Крым, Украина.
- Дякував (ла): 122 рази
- Подякували: 161 раз
- Контактна інформація:
- Орест-VW
- VW знаток
- Повідомлень: 1572
- З нами з: 02 квітня 2020, 12:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ACV 2.5 315 т.км
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 72 рази
- Подякували: 83 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
А Ви, кажите Ламба, Ламба! Як цей божевільний Plaid з місця тягне це просто рвань!
Ми переможемо лише тоді, коли усвідомимо, що за Україну треба не вмирати, а вбивати.
Г. Сковорода.
Г. Сковорода.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Трудно было человеку
Десять тысяч лет назад,
Он пешком ходил в аптеку,
На работу, в зоосад.
Он не знал велосипеда,
Слепо верил в чудеса,
Потому, что не изведал
Всех достоинств колеса,
Колеса.
Солнце на спицах,
Синева над головой,
Ветер нам в лица,
Обгоняем шар земной.
Ветры и вёрсты,
Убегающие вдаль,
Сядешь и просто
Нажимаешь на педаль.
Даль-даль-даль-даль
Даль-даль-даль-даль
Даль-даль-даль-даль
Даль-даль-даль-даль
А теперь на белом свете
Все куда-то колесят,
Едут взрослые и дети
На работу, в зоосад.
Едут в баню и аптеку,
Едут к тёще на обед,
Что же будет с человеком
Через десять тысяч лет,
Тысяч лет...
Солнце на спицах,
Синева над головой,
Ветер нам в лица,
Обгоняем шар земной.
Ветры и вёрсты,
Убегающие вдаль,
Сядешь и просто
Нажимаешь на педаль.
Даль-даль-даль-даль
Даль-даль-даль-даль
Даль-даль-даль-даль
Даль-даль-даль-даль
- Орест-VW
- VW знаток
- Повідомлень: 1572
- З нами з: 02 квітня 2020, 12:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ACV 2.5 315 т.км
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 72 рази
- Подякували: 83 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Тихо, тихо! Які ще десять тысяч лет назад?! Землі шість тисяч років! Ти, уважніше читає те що постійно копіпастиш і заливаєш сюди!
Ми переможемо лише тоді, коли усвідомимо, що за Україну треба не вмирати, а вбивати.
Г. Сковорода.
Г. Сковорода.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Tesla Model S сегодня и завтра
Через нестачу палива дві великі електростанції у Лівані припинили роботу, це призвело до відключення електроенергії у більшості регіонів країни.
Джерело: hromadske з посиланням на Al Jazeera та Reuters
Деталі: Очікується, що відключення електроенергії триватиме щонайменше кілька днів.
Дві електростанції Лівану, Дейр-Аммар і Захрані, призупинили виробництво електроенергії 9 жовтня після кількох місяців роботи в режимі обмежень.
Без електроенергії державного виробництва людям доведеться покладатися на приватні генератори на дизпаливі, яке також вже є дефіцитом.
Урядовець Лівану, з яким спілкувалося агентство Reuters, зазначив, що електромережа країни повністю припинила роботу опівдні у суботу, і навряд чи запрацює до наступного понеділка, та й загалом найближчими днями.
https://www.pravda.com.ua/news/2021/10/9/7
Джерело: hromadske з посиланням на Al Jazeera та Reuters
Деталі: Очікується, що відключення електроенергії триватиме щонайменше кілька днів.
Дві електростанції Лівану, Дейр-Аммар і Захрані, призупинили виробництво електроенергії 9 жовтня після кількох місяців роботи в режимі обмежень.
Без електроенергії державного виробництва людям доведеться покладатися на приватні генератори на дизпаливі, яке також вже є дефіцитом.
Урядовець Лівану, з яким спілкувалося агентство Reuters, зазначив, що електромережа країни повністю припинила роботу опівдні у суботу, і навряд чи запрацює до наступного понеділка, та й загалом найближчими днями.
https://www.pravda.com.ua/news/2021/10/9/7