Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
- IBAH
- Диспетчер региона
- Повідомлень: 4534
- З нами з: 08 серпня 2010, 15:21
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Їх кілька і часто змінюються
- Реальное имя: Іван
- Звідки: Буча
- Подякували: 154 рази
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
З 2010 року експлуатую мікроавтобуси.
Вже опустився до GP на DSG…
На рави 4(дружини авто) навіть думки немає щоб сісти…
Службова камрі(авто в ідеалі) задоволення не приносить, в відрядження теж бусом іду…
Недавно в Одесу на дизельному Х3 їздив, в місті сподобалось, підрив, обзору досить. На трасі за бус згадував, але не часто)))
Дружина з задоволенням сідає за кермо буса, і каже що можеш рав продавати, бус їй подобається(в мене лонг!!!)
Це лікується?)))
Вже опустився до GP на DSG…
На рави 4(дружини авто) навіть думки немає щоб сісти…
Службова камрі(авто в ідеалі) задоволення не приносить, в відрядження теж бусом іду…
Недавно в Одесу на дизельному Х3 їздив, в місті сподобалось, підрив, обзору досить. На трасі за бус згадував, але не часто)))
Дружина з задоволенням сідає за кермо буса, і каже що можеш рав продавати, бус їй подобається(в мене лонг!!!)
Це лікується?)))
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Ми тільки другий рік буса катаємо, але нічого такого немає.
Бусом їздимо тоді, коли кількість вантажу/пасажирів цього вимагає.
А в інших випадках пузотерка/мікролітражка
Бусом їздимо тоді, коли кількість вантажу/пасажирів цього вимагає.
А в інших випадках пузотерка/мікролітражка
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Триндець, я так і не допер про шо мова, поки тему не відкрив !!!
Відправлено через 16 хвилин 6 секунд:
По сабжу - кожна машина має свою цільову нішу. Абсолютно немає сенсу їздити, напр., на роботу самому бусом, чи в магаз по хліб. Так як і їхати на відпочинок/по справах за 500-1000 км бусом вдвох (ми так їздили, якшо шо...) . З іншої сторони, купляти спеціально для цього другу машину економічно теж , навряд чи, окупиться. Тут кожен вибирає сам і, як правило, вибирає не розумом. Знаю сім'ю, де стабільно два буси - зараз Трафік і Експерт (до нього - Т4) і більш машин немає. На рахунок їзди - буси люблять не всі.
Собі маю вдома Шниву в ролі поповозки (ну, на нормальний крос грошей не вистачає ...) і в перспективі за аналогічного фінансового положення планую поміняти її, швидше всього, на щось недороге легкове.
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- egorka71
- VW знаток
- Повідомлень: 2488
- З нами з: 17 жовтня 2012, 09:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 GP.2.0 Tdi.2011
- Реальное имя: Игорь.
- Звідки: г.Киев
- Дякував (ла): 191 раз
- Подякували: 113 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Т-5 GP это хорошо.
https://avtopro.ua/ Автозапчастини без посередників
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
У Вас всё ещё впереди!
Тоже так было, поначалу, сейчас поезжу, поезжу на пузотёрке, да и пересаживаюсь, хоть и нужды особой-то у нету.
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Відправлено через 6 хвилин 3 секунди:
Є таке... Сидиш, як ж...ю на асфальті. Я на Рено 19 припаркувався лівою стороною біля бордюра, то чуть голову не розбив об стойку, поки виліз Хоча, до 2011-го року на дев'ятці їздив (до речі, посадка + салон = основна причина покупки Шниви, а не 4х4).sheriffman писав: ↑22 вересня 2021, 14:30 Тоже так было, поначалу, сейчас поезжу, поезжу на пузотёрке, да и пересаживаюсь
Ну, але й "черево-чухалки" є різні. Я б, навіть, сказав, шо той же Рав 4 до них не відноситься.
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- ihtiandr
- VW маньяк
- Повідомлень: 2972
- З нами з: 10 квітня 2012, 12:08
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 Мultivan був...
Т4 SYNCRO був...
тепер SEAT Alhambra 1.8T - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Харків, Н.Баварія
- Дякував (ла): 130 разів
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
В мене деякий час було 2 буса та "чрево-чухалка" , і частіше на роботу я возив 1-2 жопи таки на бусі...
може більше простору, якось вільніше себе відчуваєш в ньому, чи шо...
і таки зараз є бус та чрево-чухалка, але свою п'яту точку так і катаю бусом на работу, щоправда тепер підсажую трохи пасажирів
може більше простору, якось вільніше себе відчуваєш в ньому, чи шо...
і таки зараз є бус та чрево-чухалка, але свою п'яту точку так і катаю бусом на работу, щоправда тепер підсажую трохи пасажирів
-
- VW маньяк
- Повідомлень: 4055
- З нами з: 18 квітня 2012, 12:18
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 1999 г.в. ДВС - ACV 2.5 пробег около 300 тыс. км. кондёр/кулер пока грузовик
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 114 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Года через 2 на бусе сел на Лансер 9 и развернулся на обычной дороге - обзор ноль, зеркала крохотные, стойка передняя мешает, сидишь на полу с коленями выше поясницы от чего кровь застаивается, места нет и пассажира локтем можно задеть))) Был в шоке от ощущений хотя до этого мотался на таком же практически.
Первый опыт - живой Вито 638 с 20 м.кв. испанской плитки для мамы))), проехал более 100 км и офигел от управляемости, динамики, обзора, зеркал и посадки как на стуле + выше всех. После загорелся покупкой, но хозяин Виты отговорил - не потянешь по деньгам (он зам УВД области со скидкой на зч 40-60% и бесплатным обслуживанием убил меня ценой на форсунки и периодичностью их замены).
П.С. самое крутое по ощущениям - Мерс 140 в кузове лонг с 3,2 мотором, но тоже не бус конечно))); в Диабло не сел за руль - страшно.
Первый опыт - живой Вито 638 с 20 м.кв. испанской плитки для мамы))), проехал более 100 км и офигел от управляемости, динамики, обзора, зеркал и посадки как на стуле + выше всех. После загорелся покупкой, но хозяин Виты отговорил - не потянешь по деньгам (он зам УВД области со скидкой на зч 40-60% и бесплатным обслуживанием убил меня ценой на форсунки и периодичностью их замены).
П.С. самое крутое по ощущениям - Мерс 140 в кузове лонг с 3,2 мотором, но тоже не бус конечно))); в Диабло не сел за руль - страшно.
- egorka71
- VW знаток
- Повідомлень: 2488
- З нами з: 17 жовтня 2012, 09:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 GP.2.0 Tdi.2011
- Реальное имя: Игорь.
- Звідки: г.Киев
- Дякував (ла): 191 раз
- Подякували: 113 разів
- Черный_Чак
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 823
- З нами з: 21 лютого 2008, 22:08
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Форд Транзит,2,5 ТД самоделка.
- Реальное имя: Виталий
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 30 разів
- Подякували: 13 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Тем,кто меня не знает-с 2007 года Форд Транзит 90 года.
Были Жигули,в 2020 году прикупил Мерс А класс 2,0 ТД 109 сил.
С нового года стоит,не соберусь продать.
Преимуществ перед Транзитом не ощутил никаких-разве что скорости 100 км/час не замечаешь.
Разница в расходе топлива чуть больше 1 км на сотню,а как-то попал в пробку год назад,комп насчитал 13 литров на сотню.
На Транзите как не катайся,в каких пробках не стой-больше десятки не выходит.
Так от история,малята...
Были Жигули,в 2020 году прикупил Мерс А класс 2,0 ТД 109 сил.
С нового года стоит,не соберусь продать.
Преимуществ перед Транзитом не ощутил никаких-разве что скорости 100 км/час не замечаешь.
Разница в расходе топлива чуть больше 1 км на сотню,а как-то попал в пробку год назад,комп насчитал 13 литров на сотню.
На Транзите как не катайся,в каких пробках не стой-больше десятки не выходит.
Так от история,малята...
Форд Транзит 2,5 Д,1990;всем хорош,но зимой мерзну.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Единственный минус, это габариты, ощущаешь это только в мегаполисах, там удобнее на маленькой и шустренькой.
А в остальном - расход одинаков (плюс/минус), рулёжка как на легковой, перевезти можешь больше и кг, и человек, безопасность выше, для наших ям колёса лучше и выдерживают практически всё, обзорность, посадка… и т.д.
А в остальном - расход одинаков (плюс/минус), рулёжка как на легковой, перевезти можешь больше и кг, и человек, безопасность выше, для наших ям колёса лучше и выдерживают практически всё, обзорность, посадка… и т.д.
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
На трасі тільки.
не таке керування, імхо
в сумі маємо розхід, керування і габарити - цього досить щоб взяти авто більш підходяще для мети поїздки.
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Я з 2007-го на бусах. Було вже три різних. І я, однозначно, бусовод - мені на них також зручніше. Але, мінуси, таки є : різниця в витраті палива ні разу не 1 літр. На бусах в мене вона ближче до 8, щось дизельне С і, навіть, D класу влізе в 6 . Зачасту дорожчі з/ч, більше масла, дорожчі всякі в'їзди/оплати... Банально, мізерний вибір варіантів при покупці. Дрібниці, звичайно, але все ж... Плюси і мінуси є у всіх машин. Особисто я, при можливості, буса собі лишив би, навіть, якби не було необхідності по роботі, його універсальність перекриває недоліки.
Віто 638 був моїм першим бусом. В 2007-му році CR-форсунка коштувала 350 €, мене тож цим лякали, але за вісім років до паливної я не лазив. І по підвісці поміняв наконечники, задні пружини і два рази стойки стаба - ні шарових, ні сайлентів! Правда, в мене на ньому колінвал крякнув
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
-
- VW маньяк
- Повідомлень: 4055
- З нами з: 18 квітня 2012, 12:18
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 1999 г.в. ДВС - ACV 2.5 пробег около 300 тыс. км. кондёр/кулер пока грузовик
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 114 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Марк,
когда взял своего в 2012-м - голый грузовик на железяках, мне сразу предложили Вито 638 пассажир, на литье, в дугах весь, на 2 года младше и дешевле моего, на мой вопрос в чём подвох ответили умерла топливная (там кажись не больше 0,3 микрона насос-форсунка переваривает по размеру, у нас по определению нет такого ДТ).
Осенью и весной в Донецке перед "автодизелем" колонны Спринтеров и Витьков стояли - сам видел
П.С. Вито более пассажирский как по мне - ниже и шире + посовременней, а кресла с V класса и сам салон - лебединая песня фирмы Мерседес.
когда взял своего в 2012-м - голый грузовик на железяках, мне сразу предложили Вито 638 пассажир, на литье, в дугах весь, на 2 года младше и дешевле моего, на мой вопрос в чём подвох ответили умерла топливная (там кажись не больше 0,3 микрона насос-форсунка переваривает по размеру, у нас по определению нет такого ДТ).
Осенью и весной в Донецке перед "автодизелем" колонны Спринтеров и Витьков стояли - сам видел
П.С. Вито более пассажирский как по мне - ниже и шире + посовременней, а кресла с V класса и сам салон - лебединая песня фирмы Мерседес.
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Так може їх заправляли ослиною мочою, але ОМ611 точно не самий капризний мотор. Я їздив з 2007 до 2014-го, зараз на очах постійно два таких же . Взагалі, 638-х ще досить багато катається, плюс купа Спрінтерів . І взагалі, цей мотор ставився чуть не на все, що Мерс випускав, а нинішні 651 є його модифікацією.
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
-
- VW маньяк
- Повідомлень: 4055
- З нами з: 18 квітня 2012, 12:18
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 1999 г.в. ДВС - ACV 2.5 пробег около 300 тыс. км. кондёр/кулер пока грузовик
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 114 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Так вроде у Вито пассажиров насос-форсунка, а у грузовиков ТНВД? Не?
На скайонге вроде мерсовский контрактный мотор - все что я видел или закисали до невозможности выкрутить или умирали форсунки (было и на 4000 км, на новом). Там одно телодвижение при покупке нового - открутить сразу капот и выкручивать-смазывать форсунки, если не успел - то вафли им вскоростях.
На скайонге вроде мерсовский контрактный мотор - все что я видел или закисали до невозможности выкрутить или умирали форсунки (было и на 4000 км, на новом). Там одно телодвижение при покупке нового - открутить сразу капот и выкручивать-смазывать форсунки, если не успел - то вафли им вскоростях.
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Виправдання сенсу існування «черево-чухалок»)
Нє.
Там або 601 мотор з плунжерним ТНВД до 99 року (2,3 TDI), або 611 з CR від 98-го (2,2 CDI). Кожен в трьох варіантах потужності. Інших дизельних модифікацій не було.
Про насос-форсунки на Мерсах взагалі не чув
Там або 601 мотор з плунжерним ТНВД до 99 року (2,3 TDI), або 611 з CR від 98-го (2,2 CDI). Кожен в трьох варіантах потужності. Інших дизельних модифікацій не було.
Про насос-форсунки на Мерсах взагалі не чув
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази