Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
-
- Пилот
- Повідомлень: 162
- З нами з: 05 серпня 2012, 20:13
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4, ACV 2.5 TDI
- Реальное имя: Сергей
- Звідки: г. Червонозаводское
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 10 разів
Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Передісторія. На насосі ГУРа була пробита і заварена кришка (ще до мене), все працювало добре і без зауважень, на холостих обертах паркувався в будь-яку шпарину під будь яким кутом. Проте ніщо не вічне, по вареному шву почало мокріти, потім накрапати.
Тепер історія. Злив гідрівлічну рідину від`єднавши трубки від насосу, зняв насос, зняв кришку, заварили, зібрав у зворотньому порядку, залив рідину (ще зелена, не дуже змінила колір), ось тут і почались проблеми, Покрутив кермо вліво-вправо на заглушеному двигуну разів 5, колеса виважені. Ненадовго завів двигун, секунд на 5, рівень рідини практично не впав. Покрутив ще кермо, потім знову завів, навіть трохи погазував - рівень рідини на місці, бульбашок і піни не видно. Вирішив що все добре, опустив авто, проте кермо важке, ледве з двору виїхав, виїзд під 90 градусів. думав проїду - попустить, не вийшло, ледве повернувся. Цілий день грався: спочатку читав різні варіанти в інтернеті потім крутив кермом на заведеному та на заглушеному, крутив за колеса, газував, вивертав максимально в різні боки з затримкою і без, і т. д. Рівень рідини стоїть, бульбашок нема, а реальна відчутна допомога керму починається десь з 2000 обертів. Стан насосу добрий лопатки ходять вільно, підозрюю, що повітря в рульовій рейці.
Тепер запитання: яка правильна процедура видалення повітря з системи ГУР (ГПК)? Двигун ACV (2,5 TDI, 75 kW, насос KYB 102, встановлював по залишках цифр та літер), на фото кришка до варки, після, та загальній вигляд нутрощів.
Тепер історія. Злив гідрівлічну рідину від`єднавши трубки від насосу, зняв насос, зняв кришку, заварили, зібрав у зворотньому порядку, залив рідину (ще зелена, не дуже змінила колір), ось тут і почались проблеми, Покрутив кермо вліво-вправо на заглушеному двигуну разів 5, колеса виважені. Ненадовго завів двигун, секунд на 5, рівень рідини практично не впав. Покрутив ще кермо, потім знову завів, навіть трохи погазував - рівень рідини на місці, бульбашок і піни не видно. Вирішив що все добре, опустив авто, проте кермо важке, ледве з двору виїхав, виїзд під 90 градусів. думав проїду - попустить, не вийшло, ледве повернувся. Цілий день грався: спочатку читав різні варіанти в інтернеті потім крутив кермом на заведеному та на заглушеному, крутив за колеса, газував, вивертав максимально в різні боки з затримкою і без, і т. д. Рівень рідини стоїть, бульбашок нема, а реальна відчутна допомога керму починається десь з 2000 обертів. Стан насосу добрий лопатки ходять вільно, підозрюю, що повітря в рульовій рейці.
Тепер запитання: яка правильна процедура видалення повітря з системи ГУР (ГПК)? Двигун ACV (2,5 TDI, 75 kW, насос KYB 102, встановлював по залишках цифр та літер), на фото кришка до варки, після, та загальній вигляд нутрощів.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Итальянец
- VW маньяк
- Повідомлень: 6611
- З нами з: 10 листопада 2007, 14:25
- Звідки: UA, Kиїв
- Дякував (ла): 92 рази
- Подякували: 249 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
а в бачку видно рух масла на х.х?
Слава Україні! Смерть ворогам!
-
- Пилот
- Повідомлень: 162
- З нами з: 05 серпня 2012, 20:13
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4, ACV 2.5 TDI
- Реальное имя: Сергей
- Звідки: г. Червонозаводское
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 10 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Так, рідина шевелиться. Ага, ще одне, коли повертаю кермо до краю в якийсь бік на х. х., а потім додаю обертів до 3000, кермо довертаеться ще градусів на 10-15, і насос починає дзижчати-вити.
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Купуй новий насос.
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
-
- Пилот
- Повідомлень: 162
- З нами з: 05 серпня 2012, 20:13
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4, ACV 2.5 TDI
- Реальное имя: Сергей
- Звідки: г. Червонозаводское
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 10 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Так до зняття кришки все працювало добре, а в середину я не лазив, що змінилось?evrobus писав:Купуй новий насос.
-
- Бусовод
- Повідомлень: 445
- З нами з: 10 липня 2010, 19:29
- Модель авто, тип двигателя, пробег: т4 92г ACV 2,5 185 тыс
- Реальное имя: Саша
- Звідки: житомир
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 65 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Запал клапан давления жидкости.Почемучка писав:Так до зняття кришки все працювало добре, а в середину я не лазив, що змінилось?evrobus писав:Купуй новий насос.
https://avto.pro/ Автозапчастини без посредників
-
- Пилот
- Повідомлень: 162
- З нами з: 05 серпня 2012, 20:13
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4, ACV 2.5 TDI
- Реальное имя: Сергей
- Звідки: г. Червонозаводское
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 10 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Тоді нема питань, людина авторитетна, прислухаюся... До речі, такого на продаж ні в кого нема?uvagr писав:Почемучка
Послухай Петровича...
- vrm
- Пилот
- Повідомлень: 179
- З нами з: 02 січня 2011, 19:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 косой, длинный, Abl 1.9td 255тищ
- Реальное имя: Рома
- Звідки: LutskCity
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Щоб не створювати нової теми, можливо хтось підкаже. Така справа, проїхав по каналізаційному люку, який підняло і обламало штуцер насоса гідропідсилюуача, що зі шлангом до бачка , масло витікло, руль став тугим, до дому залишалось 5 км. Доїхав. Питання, чи можливо насос відремонтувати помінявши штуцер, (знайшов в інтернеті тільки однієї тм MSG - VW003PIPE) Чи купувати новий? Насос жаль, оригінальний zf, якому 4 роки ще нема...
Востаннє редагувалось 24 січня 2020, 21:54 користувачем vrm, всього редагувалось 1 раз.
vw t4 1.9TD ABL long 2002г.
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Можливо.Якщо повезе,то заробить.Удачі.
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- vrm
- Пилот
- Повідомлень: 179
- З нами з: 02 січня 2011, 19:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 косой, длинный, Abl 1.9td 255тищ
- Реальное имя: Рома
- Звідки: LutskCity
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Дякую. Чи можна їздити на автомобілі зі знятим насосом? Не нашкодить рейці без масла?. Бо треба по роботі зїздити туди - назад по 50 км, а штуцер замовлений лише у вівторок буде.evrobus писав:Удачі.
vw t4 1.9TD ABL long 2002г.
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: Як правильно прокачувати ГУР (ГПК)?
Цих штуцерів - як гною на фермі.В любому СТО з неробочого насоса зняти не питання.
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович