Помогите со схемой для второго АКБ.

Ремонт і загальні питання по електронній та електричній начинці буса, ремонті, змінах і тд.
Аватар користувача
surik
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 270
З нами з: 14 червня 2010, 16:58
Модель авто, тип двигателя, пробег: т-4 acv 2.5 TDI 1998 255000
Звідки: київ

Т4 схема для второго АКБ.

Повідомлення surik »

пойдет под водительское седло,а по мощности какой номинал предов(реле пишут что 30 А хватит)
2,5 TDI ACV 1998 СИНИЙ ДЛИННЫЙ
097 з9з82о2
Аватар користувача
Alex_Watson
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 550
З нами з: 25 серпня 2009, 19:33
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4, 1.9TD,no ABS, A/C, 2nd heater and ThermoTop Z-C/D.
Реальное имя: Олег
Звідки: Lviv State, YavorOFF
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення Alex_Watson »

вот нащот "предов" теряюсь но думаю 30А хватит на зарядку а вот на помощь первому надо наверно что нибудь помощнее:
1-йвариант (если хочеш только подпитать но не заводить)... как у меня в УПСЕ (ББЖ, он же UPS он же APC) стоит паралельно два 30А предохранителя.
2-й вариант(если акум сдох аль ШО другое тумблер ЦыК и заводишся) тогда запитать с черной короПочки (котороая находится около акума) там и 90А предохранители есть. Tакую же приблуду реализовать под седлом. :)

Добавлено 02 лютого 2012, 22:55

2-й вариант надежности не вселяет так как был случай когда генератор коротнул (хз как но начал плавиться и дыметь) а 90А предохранитель ни,уя не сделал по етому поводу. Посему к нему у меня лично доверия нет... или надо ставить 70А или 60А... вот так.
Аватар користувача
surik
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 270
З нами з: 14 червня 2010, 16:58
Модель авто, тип двигателя, пробег: т-4 acv 2.5 TDI 1998 255000
Звідки: київ

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення surik »

есть повод для размышления :zvez_ochki:
2,5 TDI ACV 1998 СИНИЙ ДЛИННЫЙ
097 з9з82о2
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення valeraschroot »

Дуже помічна приблуда - додатковий акум. Але особисто в мене виникла проблема хронічного недозаряду додаткового акума (один вже вбив). Думаю поставити потужніший генератор.
Підключення додаткового акума виконав по цій схемі
untitled.png
На ньому в мене висить вся аудіосистема щоб наприклад на природі не садити головний акум так я я часто удаляюсь досить далеко від цивілізації.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
Alex_Watson
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 550
З нами з: 25 серпня 2009, 19:33
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4, 1.9TD,no ABS, A/C, 2nd heater and ThermoTop Z-C/D.
Реальное имя: Олег
Звідки: Lviv State, YavorOFF
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення Alex_Watson »

valeraschroot
А в тебе сікоко амперний генератор?
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення valeraschroot »

120
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
Andriy_O
Пилот
Пилот
Повідомлень: 198
З нами з: 06 липня 2010, 10:01
Модель авто, тип двигателя, пробег: T3 пикап дублкабин бело-ржавый JX 1.6D ???тыс.км
Реальное имя: Андрей 0966898два88
Звідки: Киев

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення Andriy_O »

ramzes писав:Нужна схема подключения дополнительного аккума, нигде немогу найти. Ищу для мульта Т3 88-92годов, но буду рад любым схемам.

Так принцип у всех подключений один запараллелить АКБ. Немцы подключают через реле, что б только заряжать второй акум. Американцы те вообще в бусах тупо параллельно 2 акума ставят.
Я у себя через диод второй акб пустил. Только у меня 2 акб 7 А/ч :D для сигнализации. А параллельно диоду реле по схеме Гурама. Я 6 или 7 лет так уже катаюсь :cool_cool:
T3 пикап 1.6D (когда то TD) 1989г.р.
Аватар користувача
pushok
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 980
З нами з: 07 січня 2010, 15:19
Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, ахв, 77кВт, красный, 1.9, 2004, пока прошел 570тыщ.
Реальное имя: Леша т.0679684пять27
Звідки: Одесса*(посКот)*
Дякував (ла): 20 разів
Подякували: 13 разів

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення pushok »

img009.jpg
Такие релюхи валяются у установщиков сигналок. Говорят, от звукового сигнала. :)
DSC_0006.JPG
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Я с детства не любил овал, я с детства угол рисовал.
Аватар користувача
dimaka
Администратор клюба
Администратор клюба
Повідомлень: 10688
З нами з: 28 березня 2007, 00:44
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 вроде AHY 360 тыс
Реальное имя: Дима
Звідки: Киев
Дякував (ла): 93 рази
Подякували: 273 рази
Контактна інформація:

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення dimaka »

valeraschroot
А основной нормально заряжается?
Аватар користувача
Andriy_O
Пилот
Пилот
Повідомлень: 198
З нами з: 06 липня 2010, 10:01
Модель авто, тип двигателя, пробег: T3 пикап дублкабин бело-ржавый JX 1.6D ???тыс.км
Реальное имя: Андрей 0966898два88
Звідки: Киев

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення Andriy_O »

pushok писав:Такие релюхи валяются у установщиков сигналок. Говорят, от звукового сигнала. :)

Это стандартное реле. В авто таких много применяется.
Я не знаю номер реле, но есть релюхи с усиленными контактами.
Компоновка та же только 2 из 4 выводов значительно толще. Думаю именно такие лучше применять. Тогда и что-то посерезней можно в нагрузку вешать при параллельно включенных АКБ. Типа вместо тумблера со схемы выше
T3 пикап 1.6D (когда то TD) 1989г.р.
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення valeraschroot »

dimaka писав:valeraschroot
А основной нормально заряжается?


так
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
Andriy_O
Пилот
Пилот
Повідомлень: 198
З нами з: 06 липня 2010, 10:01
Модель авто, тип двигателя, пробег: T3 пикап дублкабин бело-ржавый JX 1.6D ???тыс.км
Реальное имя: Андрей 0966898два88
Звідки: Киев

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення Andriy_O »

Вот нашел ссылку на интересное реле. Там и схемка подключения доп АКБ имеется. Ничего нового, но посмотреть советую. http://www.12v.ru/site.xp/050053053124056052055124.html
valeraschroot писав: Але особисто в мене виникла проблема хронічного недозаряду додаткового акума (один вже вбив). Думаю поставити потужніший генератор.

Генератор нічого не дасть. Потрібно міняти місцями акуми, якщо емність підходяща. На параллельно підключених АКБ рекомендується періодично міняти місцями. Навіть на вінтажівках з 24В рекомендується міняти місцями АКБ, хоча вони послідовно стоять.
А у тебе все банально просто. Потрібно дивитись контакти, дроти, реле на додатковий АКБ. Хоча він всеодно буде постійно недозаряджатись бо стоїть по схемі другим. Можливо допоможе, якщо другий буде значно меньшої емності, яле це теорія :Search:
T3 пикап 1.6D (когда то TD) 1989г.р.
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення valeraschroot »

Andriy_O писав:Генератор нічого не дасть.

Andriy_O писав: Можливо допоможе, якщо другий буде значно меньшої емності,..

:D А менша батарея дасть... Але цікаво що вона мені дасть... :twisted: І цікаво почути відповід експерта чому це більший генератор нічого не дасть... :roll:

Добавлено Чет лютого 16, 2012 6:46 pm

Генератор повинен виробляти на 25-30 відсотків більше ніж ємність акума в ампер/годинах.
От і порахуй два акума по 75 і один генератор на 120. Плюс вагон інших споживачів на які і розрахували мудрі електротехніки отих 25-30 відсотків запасу.
А ти кажеш генератор нічого не дасть... :)
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
Andriy_O
Пилот
Пилот
Повідомлень: 198
З нами з: 06 липня 2010, 10:01
Модель авто, тип двигателя, пробег: T3 пикап дублкабин бело-ржавый JX 1.6D ???тыс.км
Реальное имя: Андрей 0966898два88
Звідки: Киев

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення Andriy_O »

Хто тобі
Але цікаво що вона мені дасть...
і як, я незнаю.
Це треба питати у тих хто буде давати :D :D
:oops: Я мав на увазі нічого не зміниться
А відносно
valeraschroot писав:Генератор повинен виробляти на 25-30 відсотків більше ніж ємність акума в ампер/годинах.
От і порахуй два акума по 75 і один генератор на 120. Плюс вагон інших споживачів на які і розрахували мудрі електротехніки отих 25-30 відсотків запасу.
А ти кажеш генератор нічого не дасть... :)

Пояснюю. В ж:censored:у розряджений АКБ буде з самого початку брати 30 А. Хай я меньше сказав - нехай 40А
Оскільки в тебе два, і ти обидва розрядив в :censored: , виходить 80А. Хоча я хотів би подивитись як ти будеш їх обидва розряджати до такого стану і чи взагалі вони зможуть тебе завести тебе після цього.
Гарно розряджений АКБ в мене особисто ніколи не споживав більше 30 А, та й то через хвилин 5 вже було 20. Далі все меньше і повільніше.
Ось і виходить, що в тебе ще залишається 40А на інші споживачі (480 Вт). Повторюсь, що це при умові повного розряду 2-х АКБ і що ти одразу після запуску врубиш цю нагрузку.
Для нормального розрахунку треба рахувати, що кожен АКБ буде споживати 5-10А (в залежності від використання під час стоянки), бо саме такий струм аккумулятор буде споживати тривалий час.
Ось і рахуй. Чи потрібен тобі потужніший генератор? Звісно це справа кожного особисто, але доцільність цього :pardon:
Я думаю в тебе нема приладів у машині, які одночасно споживають 1200 Вт.

А недозаряд додаткового пов'язаний з довжиною дротів.
Постав однакової довжини дріт від генератора до кожного АКБ окремо і тоді в тебе стануть більш-менш рівні умови для заряджання АКБ. Але тоді що з ними робити при такому підключенні :no:
T3 пикап 1.6D (когда то TD) 1989г.р.
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення valeraschroot »

Andriy_O
Ти спочатку мат. частину почитай. І плюс до всього почитай що і як у мене підключено (а підключено все вірно, як з заводу). Може тоді зрозумієш причину недозаряду. Одне що в мене не зовсім правильно так це те що додаткова АКБ повинна бути розрахована на більшу к-сть циклів зарядки (такі АКБ набагато менш вразливі до повного розряду в т.ч.). Це рекомендація самого виробника оскільки недозаряд додаткової АКБ явище не аномальне а цілком нормальне. Заодно поцікався які генератори стоять на моделях авто з додатковою АКБ і без неї при інших рівних умовах.

Добавлено П'ят лютого 17, 2012 1:29 pm

Andriy_O писав:Хто тобі
Але цікаво що вона мені дасть...
і як, я незнаю.
Це треба питати у тих хто буде давати :D :D

А у вухо? Нафуя свої ж слова перекручувати при тому що жодних толкових пояснень по темі ти так і ненаписав? Чув дзвін але...

Добавлено П'ят лютого 17, 2012 1:32 pm

Andriy_O писав:А недозаряд додаткового пов'язаний з довжиною дротів.

Перл!!! :D :cool_cool: Хоч підручник з електротехніки візьми почитай. Там вплив мізерний. Ти подивись як в Таурега задній додаткий акум далеко від генератора для прикладу.
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
dimaka
Администратор клюба
Администратор клюба
Повідомлень: 10688
З нами з: 28 березня 2007, 00:44
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 вроде AHY 360 тыс
Реальное имя: Дима
Звідки: Киев
Дякував (ла): 93 рази
Подякували: 273 рази
Контактна інформація:

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення dimaka »

valeraschroot
Вряд ли это проблема генератора. Либо реле, либо аккум просто не успевает зарядится из-за режима езды и работы под нагрузкой.
У меня в машине генератор стоит 120 А, второй аккум с завода.
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення valeraschroot »

dimaka писав: ...аккум просто не успевает зарядится из-за режима езды и работы под нагрузкой.

Іменно так. Тому і буду ставити потужніший генератор і гелеву АКБ (вроді саме гелеві розраховані на велику кількість циклів заряд/розряд і менш чутливіші до недозарядів). Бо в планах розширення аудіосистеми (з 0,4 кіловата до кіловата) з монітором. Плюс робота літом автохолодильника і на ходу і в режимі стоянки ну і ще плюс деякі приблуди... :)

Добавлено П'ят лютого 17, 2012 2:46 pm

dimaka писав:Либо реле,..

З реле все в порядку. Ток зарядки і т.п. перевіряв.
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
dimaka
Администратор клюба
Администратор клюба
Повідомлень: 10688
З нами з: 28 березня 2007, 00:44
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 вроде AHY 360 тыс
Реальное имя: Дима
Звідки: Киев
Дякував (ла): 93 рази
Подякували: 273 рази
Контактна інформація:

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення dimaka »

Еще раз, генератор не поможет , тебе не хватает времени зарядить АКБ, а не тока.
В этом случае нужно дозаряжать дополнительно внешней зарядкой время от времени.
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення valeraschroot »

dimaka писав:Еще раз, генератор не поможет , тебе не хватает времени зарядить АКБ, а не тока.
В этом случае нужно дозаряжать дополнительно внешней зарядкой время от времени.

Незгоден.
Щоб не перекладати процитую:
второй аккумулятор будет заряжаться, если у генератора есть возможность отдать ток не только для зарядки основного и питания бортовой системы, аудиосистемы и т.п., но так же будет хватать и для зарядки дополнительного аккумулятора. Для того чтобы подзарядить дополнительный аккумулятор мы можем использовать свободную мощность генератора во время не полной загрузки генератора

а от току цього, вірніше його сили мені і бракує оскільки генератор мій віддає все при практично постійній повній нагрузці ( і то якщо не враховувати рух по місту і пробки коли обертів генератора недостатньо щоб видавити з себе номінальний ампераж).

Добавлено П'ят лютого 17, 2012 3:09 pm

Ще додам що додаткова АКБjостаточно вмерла в мене під час останньої поїздки по європі коли за бортом були сильні морози і приходилось тримати заведений двигун 22 години на добу. Аудіосистема (тільки вона в даний момент була під'єднана до додаткової АКБ) включалась тільки на ходу, під час стоянки на холостих з додаткової АКБ всі споживачі були відключені.

Добавлено Суб лютого 18, 2012 8:50 pm

Можливо не всі до кінця розуміють про що я і пробують довести що генератор тут ні при чому...
Він ні при чому якщо я не буду врубати аудіосистему, ну хоча б не вмикати підсилювач. Тоді струму достатньо для підзарядки додаткової АКБ і вона заряджається. Але коли є додатковий і досить потужний споживач то додатковій АКБ, як писав dimaka по суті нехватає часу для зарядки бо все що вона отримує одразу забирає той споживач. Але якщо тут подумати глибше якби до АКБ підходив струм не 20 ампер а 40 (я приводжу цифри грубо, лише для прикладу) то його б хватало і на заряд АКБ і на живлення інших споживачів. Оскільки струм від генератора у мому випадку використовується практично на 100% (освітлення дороги, вентилятор пічки, аудіосистема, заряд головної батареї то додатковій АКБ запасу не залишається. Додам що влітку проблем не було, довгий світловий день, кондюк використовується рідко. А те що генератор 120 ампер так ті 120 ампер, якщо я не помиляюсь (можете мене поправити) він видасть аж при 6000 об. двигуна! :fool: а на звичних у 75-85% 1800-2200 об. при русі по трасі буде в кращому випадку 60 ампер і лише при розгоні/обгоні 3000-3200об можливо видасть в районі 75-80 ампер але скільки часу він працює в такому режимі?.. (це риторичне питання) :)
Плюс нарив ще таку інфу (по VW нажаль незнайшов): на Fiat Tipo 1.7D застосовувались генератори Маньєті 55А и 65А і Бош 55А в комплектації без кондюка і 90-амперки у варіантах з кондюком.
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
Andriy_O
Пилот
Пилот
Повідомлень: 198
З нами з: 06 липня 2010, 10:01
Модель авто, тип двигателя, пробег: T3 пикап дублкабин бело-ржавый JX 1.6D ???тыс.км
Реальное имя: Андрей 0966898два88
Звідки: Киев

Re: Помогите со схемой для второго АКБ.

Повідомлення Andriy_O »

valeraschroot писав:Бо в планах розширення аудіосистеми (з 0,4 кіловата до кіловата) з монітором.

Знову таки. Якщо плануєшь змінити підсилювач, то тобі треба проводи між АКБ змінити.
Твій генератор повинен справлятися з твоєю теперішньою нагрузкою. Потужність підсилювача малюється в пікових значеннях. А щоб не було провалів по напрузі, ставлять додатковий АКБ поближче до споживача.
От і виходить,
valeraschroot писав:Ти подивись як в Таурега задній додаткий акум далеко від генератора для прикладу.

що він так далеко стоіть, бо там потужний споживач стоїть (саб з підсилювачем наприклад)
valeraschroot писав:Andriy_O писал(а):
А недозаряд додаткового пов'язаний з довжиною дротів.

Перл!!! Хоч підручник з електротехніки візьми почитай. Там вплив мізерний.

І це не перл, а радіотехніка, покищо не винайшли суперпровідник. У всіх підручниках написано про вплив довжини, перерізу, опору дроту на зменьшення напруги. А практика доводить, що всю теорію треба помножити на 2, тоді буде добре.
Напруга реле регулятора повинна бути 13.8-14.4 (це теорія). Я вважаю, що різниця - мізер (0.6В). Та якщо пустити АКБ через діод, який зменьшує напругу на 0.7В, то Гелевий АКБ (при напрузі генератора 14.38 В)не заряджається взагалі, просто не здихає зовсім.
Це я сам паревірив.
А в тебе між основним і додатковим АКБ мабуть треба змінити дроти. Тим паче, якщо збираєшься збільшити потужність підсилювача.
valeraschroot писав:якщо тут подумати глибше якби до АКБ підходив струм не 20 ампер а 40

Це ти можеш зробити збільшенням напруги. Генератор на збільшення струму зарядки без зміни напруги зарядки суттєво вплинути не може. Зміти регулятор не можна. От і виходить або скоротити дроти, або суттєво змінити їхній переріз в більшу сторону.
valeraschroot писав:А те що генератор 120 ампер так ті 120 ампер, якщо я не помиляюсь (можете мене поправити) він видасть аж при 6000 об. двигуна! а на звичних у 75-85% 1800-2200 об. при русі по трасі буде в кращому випадку 60 ампер і лише при розгоні/обгоні 3000-3200об можливо видасть в районі 75-80 ампер але скільки часу він працює в такому режимі?.. (це риторичне питання)

VW Golf 1. Генератор - 70 А, холості оберти - 1000.
Вмикав дальнє світло - 2х100Вт, протитуманки - 2х50вт, максимальний обдув лобового, підігрів заднього скла, тиснув на гальма (4х21ВТ). Генератор справляється, але в такому режимі заряду АКБ не відбувалось (розряду також). Піднявши оберти до 1500, вже починалась зарядка. Неможу все підрахувати, але здається це більше 50% навантаження.
Тому на середніх обертах в тебе повинно бути все :good:
Ти краще поміряй напругу на додатковому АКБ і на генераторі під час роботи двигуна з потужним споживачем (під'єднаним до додаткового АКБ, краще не підсилювач, бо він смикає по різному). Якщо я вірно зрозумів, то генератор справляється (14.4), а на АКБ не повинно бути меньше 13.8.
T3 пикап 1.6D (когда то TD) 1989г.р.
Відповісти

Повернутись до “VW T4 - Електроніка та електрика”