Отже, дано: T4 ACV з 120-амперним генератором. Німецька вікі пише, що бувають проблеми з поліклиновим пасом на AXG / AHY через те, що стоїть звичайний шків. А у мене якраз така проблема була, тож я вирішив зробити апгрейд.
Як можна зрозуміти з назви, обгінна муфта дозволяє генератору обігнати мотор. Тобто у випадку запинки двигуна, генератор не зобов'язаний зупинятися і може ще покрутитися трохи. Це зменшує навантаження на пас генератора, остільки немає ривка в момент зупинки мотора.
Шків відкрутив пневмоключем з головкою на 24, на диво легко пішло, перед тим відмочував у WD-шці кілька днів. Якщо немає, то знадобиться накидний ключ і XZN-біта M10. Вона входить в комплект спец-приспособи для встановлення обгінної муфти, про що нижче.
Спойлер
(фотка альтернативного способу зняття з німецької вікі)
VW: 021 903 119 K
Febi: 29964
Gates: OAP7066
INA: 535 0052 10
SKF: VKM 03114
Спойлер
Для того, щоб затягнути муфту на роторі, треба спеціальна приспособа, маркування не пам'ятаю, купував давно, для іншого авто, але думаю можна легко її нагуглити за запитом "приспособа для обгінної муфти INA". Момент затяжки - 80Нм, взяв з мануалу від БМВ, але не мало-ба відрізнятися, бо різьба однакова, ключі однакові.
Спойлер
Готовий результат (кришечка іде в комплекті з муфтою).