Сторінка 1 з 1

Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 11 вересня 2019, 21:51
uasmile
Так сложилось, что появилась в хозяйство еще одна машина: HYUNDAI TUCSON 2.0 ( первое поколение) 4WD бензин
Повторю вопрос тут, как на профильном активность по меньше ))

Передние: лето 235/60 R16
Задние: лето 215/65 R16

Стоял комплект 4 шт. Vredestein Sportracs 215/65 R16 после некоторых событий пришлось заменить два передних.
Было в наличии: Hankook Optimo K415 235/60 R16

Можно продолжать эксплуатировать авто с такой резиной ?

Пугают что крайне не рекомендовано!
Другие что всё норм...

передние
ширина = 235мм
высота = 60% от 235 = 141 мм

задние
ширина = 215мм
высота = 65% от 215 = 139,75 мм

Разница 1,25мм это по высоте!
Разница по ширине 235-215= 2 см

И это при условии что резина новая без износа...
У меня износ на передних(старой 215/65 R16) с задней был на порядок больше чем 1,2 мм. неужели тоже езда могла быть с последствиями ?

Re: Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 12 вересня 2019, 05:18
IBAH
На 4*4 є правило - резина має бути однакова.
І там не висота рахується, хоча вона і є складовою теж, а довжина поверхні колеса. =2пр
Результатом цих експериментів - стають не дешеві ремонти, заміни деталей трансмісії.

Re: Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 12 вересня 2019, 19:32
Марк
IBAH писав:... довжина поверхні колеса. =2пр
Скажу більше : робочу довжину поверхні колеса виміряти не так просто, бо вона залежить від деформації шини при навантаженні. Треба міряти R в нижній точці , коли машина стоїть на асфальті. Більш того - робоча довжина поверхні не є статичною величиною і залежить від завантаження авто, швидкості, тамператури. А шини різних моделей мають різну ступінь цієї деформації і вона по-різному залежить від названих вище перемінних. Якщо копнути ще глибше, то при різній ширині, навіть, скатів одної моделі, одітих на однакову ширину дисків деформація і, відповідно, робочий радіус теж будуть різними. Виміряти все це, в принципі, неможливо.
На практиці все це може виллятись в не такі вже й малі величини і в результаті муфта може неадекватно піджимати задок на твердих покриттях, що вкрай недобре для її ж здоров'я.
Тому, IBAH правий, а вказаний автором варіант я б розглядав лише як тимчасовий - до покупки нових шин.

Re: Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 12 вересня 2019, 22:04
max87
По сути при свободных дифференциалах пофиг. Вот при жёстких блокировках это будет довольно сильно нагружать трансмиссию, на твердом дорожном покрытии.

Это примерно как сравнить износ в трансмиссиях одинаковых автомобилей , один из которых постоянно ездит по трассе т.е. прямо, а другой по городу, т.е. очень часто поворачивает. У кого из них раньше износится трансмиссия? Сколько пройдет десятилетий?

Разница очень небольшая, не идеально конечно, но и не критично.

Re: Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 13 вересня 2019, 19:52
Марк
max87 писав:Вот при жёстких блокировках это будет довольно сильно нагружать трансмиссию, на твердом дорожном покрытии.
На твердому покритті користуватись жорсткими блокіровками категорично заборонено на будь-якій машині.

Re: Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 14 вересня 2019, 10:13
Саза
Читаю і охує..ю

Ти купив авто за 4-5-6-10 тис $
Невже ти не маєш 200 $ щоб поставити нормальні колеса в правильному розмірі ???
Для чого видумувати ці качелі з різними розмірами на одне авто ? Тим більше на авто 4х4.
На вулиці не 1970-1980 роки де гума дефіцит і їздиш не на ВАЗу чи Москвічу.

Re: Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 14 вересня 2019, 20:41
Марк
Саза писав:Невже ти не маєш 200 $
Всяко буває. Я профільну машину як купив, масла/фільтра/ремні/скати поміняв, лишивсь пустий і тверезий ще й з боргами. Так шо, я не :censored: єю

Re: Помогите разобраться. Разный размер шин.

Додано: 15 вересня 2019, 07:15
uasmile
Усім подяка за пораду!

Не повідомив усіх подробиць... А щоб зняти сумніви щодо моєї адекватності поясню:

Питання ставив не змитою економії, так склались обставини !
По роботі ( не в Україні) вимушений був ставити що було у наявності і вперед....
Тому були сумніви і побоювання щодо експлуатації, також технічно хотів розібратися нащо і як впливає.
Думаю тільки теорія а на практиці все може по іншому відбуватися...


Начебто одночасно все просто - но не зовсім коректно ))

П.С.
Поки катаюсь в межах 60-90. Суто різниці не відчуваю.
В найближчому часі заміна гуми усіх 4х ))