должно парить по утрам или нет

Обговорення технічних питань, пов'язаних з двигуном, паливною системою, системою охолодження двигуна
Відповісти
Аватар користувача
grisha87
Прохожий
Прохожий
Повідомлень: 8
З нами з: 12 жовтня 2013, 14:34
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ABL 1.9td
Реальное имя: Гриша
Звідки: Крым Керчь

должно парить по утрам или нет

Повідомлення grisha87 »

Добрый вечер утром завожу 1 минуту не пара не дыма а потом парит конкретно пока не прогреется до рабочей температуры а потом все ок и еще вопрос аккумулятор стоит 60А уже три года когда ноль градусов он слабо крутит и неравномерно работает двигатель 20 секунд
Аватар користувача
Fun T4
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 17375
З нами з: 27 листопада 2009, 22:38
Реальное имя: Ігор
Звідки: Київ-Васильків
Дякував (ла): 403 рази
Подякували: 683 рази

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення Fun T4 »

grisha87
пар - это конденсат с глушака.
обычное явление.

аккум и неравномерность работы двигателя никак не связаны.
если завел, дальше работает генератор.
если не завел - купи новый аккум :wink:
Аватар користувача
grisha87
Прохожий
Прохожий
Повідомлень: 8
З нами з: 12 жовтня 2013, 14:34
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 ABL 1.9td
Реальное имя: Гриша
Звідки: Крым Керчь

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення grisha87 »

завожу пол оборота но неравномерно он наченает работать оборотов на тахометре не900 а 600
Аватар користувача
nazarius
Пассажир
Пассажир
Повідомлень: 41
З нами з: 16 лютого 2010, 22:06
Модель авто, тип двигателя, пробег: T-4 ABL 1.9TD 1998
Реальное имя: Назар
Звідки: ЛЬВІВ

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення nazarius »

у мене те саме, правда на підсосі 1050 оберти і може впасти до 1000 потім через десь хвилину щелчок і обороти 1050 . так має бути працює якась релюшка може накала
WV T-4 1.9TDI ABL 1998p.
Аватар користувача
garmas
Диспетчер региона
Диспетчер региона
Повідомлень: 3850
З нами з: 03 квітня 2010, 16:44
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 ABL 1.9 TD intercooler, 2000р.
Chevrolet Volt 2013р.
Реальное имя: Віталій
Звідки: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Дякував (ла): 60 разів
Подякували: 15 разів
Контактна інформація:

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення garmas »

та чо мучити мотор! Речажок на себе і заводь
Продам свого буса у добрі руки...
Аватар користувача
Alex_Watson
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 550
З нами з: 25 серпня 2009, 19:33
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4, 1.9TD,no ABS, A/C, 2nd heater and ThermoTop Z-C/D.
Реальное имя: Олег
Звідки: Lviv State, YavorOFF
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення Alex_Watson »

nazarius
Та то релюшка накала, вже писалось на форумі. :beer:
grisha87
теж описувалась твоя ситуація, називається троїть, швидше за все "свечі накала" але не факт, потяни ричажок а потім розберешся. А вот акум я б сказав слабоватий! :beer:
Аватар користувача
KUM 1
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 408
З нами з: 02 вересня 2013, 12:04
Модель авто, тип двигателя, пробег: VOLKSWAGEN T-4 1.9 TD 1998г. постоянно меняется.
Реальное имя: Анатолий
Звідки: г.Вишневое
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 6 разів

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення KUM 1 »

Я тоже с утра завожу с подсосом.
Водители помните,Ангелы не летают больше ста километров в час...098-474-02-93
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення valeraschroot »

В мене на ACV при морозі при заводці обороти скачуть до +/- 1050 і менше ніж за хвилину падають на 850. Думаю так керує комп роботою двигуна даючи більше оборотів для генератора щоб той в свою чергу дав більше струму на свічки накала.
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Аватар користувача
sobakabarabaka
VW маньяк
VW маньяк
Повідомлень: 3950
З нами з: 12 грудня 2011, 21:49
Модель авто, тип двигателя, пробег: Був Transporter T4, AJT-2.5 2000 рік!
Тепер Audi A4 B5
Реальное имя: Виктор
Звідки: Тетіїв-Київ-Вишневе
Дякував (ла): 165 разів
Подякували: 81 раз

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення sobakabarabaka »

valeraschroot писав:Думаю так керує комп роботою двигуна даючи більше оборотів для генератора щоб той в свою чергу дав більше струму на свічки накала.

Думаю, що у нас нема функції "прогрєвочні обороти" :du_ma_et:
Кажуть, що друзі на дорозі не валяються.
З моїми буває всяке :friends: .
067 656 3Ч 3О ВіКтор
http://grillmeat.com.ua/
Jedem das seine
Аватар користувача
fezo
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 301
З нами з: 17 березня 2012, 22:56
Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi 65 kw переделанный в мультик! с кондеем! + power box!
Реальное имя: вадим
Звідки: druжkovka
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 14 разів

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення fezo »

ajt тоже самое при морозе после заводки несколько минут обороты подскакивают и стрелка тахометра слегка не уверено себя ведет но недолго , вроде у всех так так что нет причин для турбувань! :mo-ro_zi_vo:
Аватар користувача
MC Petrov
Пилот
Пилот
Повідомлень: 244
З нами з: 22 січня 2014, 12:08
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4, 2,4D ААВ, 1992
Реальное имя: Константин
Звідки: Khmelnitsky
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення MC Petrov »

У меня на ААВ, с подсосом на морозе дает максимум 900-950, а если завестись с подсосом но на холодную его убрать то падает до 600 и прыгает до 800. С подсосом прогревается пару минут, и стает в норму!
Жизнь должна быть полна событий! И если они не происходят сами по себе, то надо брать дело в свои руки!!!
Аватар користувача
valeraschroot
Бусовод со стажем
Бусовод со стажем
Повідомлень: 621
З нами з: 21 листопада 2007, 10:15
Модель авто, тип двигателя, пробег: VW-T4/ACV/02 (продав) + VW Touran/2.0tdi/103kW/2012р.в.
Реальное имя: Валерій
Звідки: Стрий Львівська обл./EU
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 1 раз

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення valeraschroot »

sobakabarabaka писав:
valeraschroot писав:Думаю так керує комп роботою двигуна даючи більше оборотів для генератора щоб той в свою чергу дав більше струму на свічки накала.
Думаю, що у нас нема функції "прогрєвочні обороти" :du_ma_et:
Це я не про прогрівочні обороти (там інша система + як мінімум ще один клапан має стояти), а про автоматичну підгазовку (так тут на форумі її хтось називав) поки свічки працюють, а грузять генератор вони не слабо. Суть я думаю зрозуміла.
Жизнь говно... Но я с лопатой!
Серёга

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення Серёга »

valeraschroot
кожна свічка має брать 10-11 А току, якщо меньше то свічкі гаплик. :)
unic
Бусовод
Бусовод
Повідомлень: 472
З нами з: 17 лютого 2008, 19:16
Модель авто, тип двигателя, пробег: T-4
Звідки: Україна

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення unic »

fezo писав:ajt тоже самое при морозе после заводки несколько минут обороты подскакивают и стрелка тахометра слегка не уверено себя ведет но недолго , вроде у всех так так что нет причин для турбувань! :mo-ro_zi_vo:
здається на всіх двигунах з електронним вприском оберти прогріву підвищені і потім падають.
Аватар користувача
MC Petrov
Пилот
Пилот
Повідомлень: 244
З нами з: 22 січня 2014, 12:08
Модель авто, тип двигателя, пробег: T4, 2,4D ААВ, 1992
Реальное имя: Константин
Звідки: Khmelnitsky
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: должно парить по утрам или нет

Повідомлення MC Petrov »

Сегодня заметил одну особенность. Когда завожу на морозе машину и убираю подсос, не достаточно хорошо прогрев машину, обороты постоянно прыгают, а из выхлопной трубы валит больше дыма. Как только подсос вытягиваю, обороты повышаются и дым не такой густой.
Жизнь должна быть полна событий! И если они не происходят сами по себе, то надо брать дело в свои руки!!!
Відповісти

Повернутись до “VW T4 -Дизельний двигун, паливна система”