Ні по інтернету можна щось доповнить ,шось понять ,ну коли нема опиту в ремонті а іще і вагів , більше не треба єкспериментів , краще хай це зробить їх хороший моторіст . З повагою
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
- TOLIK
- Бусовод
- Повідомлень: 353
- З нами з: 15 грудня 2019, 15:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T- 4,, 2,5ТДИ 75квт ACV
- Реальное имя: Анатолий Иванович
- Звідки: ПОЛТАВЩИНА
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 35 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Після консультації з kudrik (він чи не єдиний, хто реально допомагає, низький уклін йому за це) вималювалася теорія про те, як перевірити, чи дійсно хана суши весла. Викрутити, вичистити і закрутити, ось що мені сказали робити.
Викрутив болт, заглянув в отвір. Там є трохи мастила на дні.
На витках знизу теж сантиметри півтора мастила. Якщо я щасливчик, то якраз ці півтора сантиметри змазки і дали послаблення зусилля в кінці циклу притягування голови.
Почистив. Тріщини не видно, але це ще не значить, що її немає.
Відправлено через 9 хвилин 49 секунд:
Викрутив болт, заглянув в отвір. Там є трохи мастила на дні.
На витках знизу теж сантиметри півтора мастила. Якщо я щасливчик, то якраз ці півтора сантиметри змазки і дали послаблення зусилля в кінці циклу притягування голови.
Почистив. Тріщини не видно, але це ще не значить, що її немає.
Відправлено через 9 хвилин 49 секунд:
Кожного разу собі це кажу, коли щось іде не так. А потім з часом якось забувається і тягне на нові "пригоди"
- TOLIK
- Бусовод
- Повідомлень: 353
- З нами з: 15 грудня 2019, 15:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T- 4,, 2,5ТДИ 75квт ACV
- Реальное имя: Анатолий Иванович
- Звідки: ПОЛТАВЩИНА
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 35 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Повезло ,могло відколоть кусок блока вчасно злякавсь і непочав тягти ( виваливши очі) поки трісне
Я теж роблю і бува і псіхую нашо поліз ,а тоді як побачу наших спеців які ламають через раз і кажуть так і було, краще вже сам ,хай довго але так як повинно бути і з чуством спокійності. Молодець ми не дурніші все вивчимо було б бажання!
-
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 567
- З нами з: 07 червня 2011, 23:12
- Модель авто, тип двигателя, пробег: А/м Таврия 1,2к
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 97 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
К dart.
Ты мне звонил два раза в 21:50. Но ничего не было слышно, только наводки. Мог бы ещё пробовать перезвонить.
Твое смс получил...
Ты мне звонил два раза в 21:50. Но ничего не было слышно, только наводки. Мог бы ещё пробовать перезвонить.
Твое смс получил...
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Ага, пробував 2 рази. Теж нічого не чув
У мене все добре, збираю потихеньку. Пас ГРМ поставив, тепер займуся пасом помпи.
Хотів спитати, чи обов'язково все до кінця зібрати (впуск, AGR, інтеркулер і всі ті трубки) для першого запуску, чи можна не збирати до кінця на випадок якщо щось не так.
-
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 567
- З нами з: 07 червня 2011, 23:12
- Модель авто, тип двигателя, пробег: А/м Таврия 1,2к
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 97 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Не обязательно. Главное, чтобы тосол был в системе.
Я делал раньше пробный запуск мотора без радиатора. Для этого у меня была толстая шланга, с тройником посередине. Из тройника выходит тоненькая шлангочка Ф8Мм как раз на сосок расш.бачка.
Толстые шланги надеваю на выход из гбц и на корпус термостата.
Открываю кран печек и заполняю систему ОЖ.
Далее запуск и работа мотора до открытия термостата.
Да , нет радиатора и мотор прогревается быстро. Зато можно успеть заметить какие мелкие неполадки могут быть. Прекрасный обзор для ревизии.
С большим радиатором там негде просунуться....
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Ні, у мене система охолодження повністю зібрана, я навіть радіатор на відхиляв.
Питання було про впуск, інтеркулер і все, що з цим пов'язано.
-
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 567
- З нами з: 07 червня 2011, 23:12
- Модель авто, тип двигателя, пробег: А/м Таврия 1,2к
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 97 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Впускной трубопровод(от турбины до кулера и далее на впуск.кол... желательно поставить. Поскольку на том шланге стоит расходомер. Надо чтобы расходомер видел поток воздуха.
Сам кулер роли не играет. Его можно замкнуть куском шланга во время про́верки. Если он мешает осмотру....
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Запустив. Багато дивних звуків. Навіть не скажеш, чи це щось нове, чи так і було, бо я взагалі не пам'ятаю, щоб відкривав капот з заведеним мотором. Підкажіть, будь-ласка, чи є серед цих звуків щось важливе/небезпечне, таке, що завадило би мені проїхати 2.5ткм до Кривого Рогу? Їхати завтра вранці і треба вирішувати, чим.
Відправлено через 3 хвилини 37 секунд:
Ось помилки, чогось Вася не дає їх стерти, щоб подивитися, які з них вже неактуальні. Правильно розумію, що там де пише "Непостоянно" - це неактуальні, а дві інших - актуальні?
Відправлено через 3 хвилини 37 секунд:
Ось помилки, чогось Вася не дає їх стерти, щоб подивитися, які з них вже неактуальні. Правильно розумію, що там де пише "Непостоянно" - це неактуальні, а дві інших - актуальні?
Код: Виділити все
ВАСЯ диагност версия: диагност 1.1
Вторник, 10 Август 2021, 15:34:22:21528
Номер блока управления: 074 906 018 AL
Компонент и/или версия: 2,5l R5 EDC 0000SG 3321
Кодировка: 00002
Код мастерской: WSC 02743
VCID: 60B3779BF34D
Дополнительная информация: WV2ZZZ70Z1H135436 VWZ1Z0A1254451
5 Найдены неисправности:
17569 - Датчик температуры во впускном коллекторе-G72: обрыв цепи/короткое замыкание на плюс
P1161 - 35-10 - - - Непостоянно
17564 - Датчик давления во впускном коллекторе-G71: обрыв цепи/короткое замыкание на плюс
P1156 - 35-10 - - - Непостоянно
17656 - Регулирование опережения впрыска, диапазон регулирования
P1248 - 35-10 - - - Непостоянно
18062 - Считать данные из памяти неисправностей комбинации приборов
P1654 - 35-00 - -
17655 - Датчик хода иглы-G80: обрыв цепи/короткое замыкание на плюс
P1247 - 35-00 - -
- TOLIK
- Бусовод
- Повідомлень: 353
- З нами з: 15 грудня 2019, 15:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T- 4,, 2,5ТДИ 75квт ACV
- Реальное имя: Анатолий Иванович
- Звідки: ПОЛТАВЩИНА
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 35 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Ну дві помилки по датчиках це понятно А головне вистав правильно зажиганіє ! Як виставлять повно і відео і на форумі. При заводці чуть шо неправильно .
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Ага, уже займаюся. Той що треба параметр у мене чогось скаче то 7, то 13 (на двох скріншотах видно), але явно, наскільки я зрозумів, вприск дуууже ранній. І заводиться з півтика з дохлими свічками розжарювання (затупив, не перевірив і не купив їх вчасно), це ж ознака раннього вприску?
Відправлено через 34 секунди:
ЗІ: оцим мануалом намагаюся користуватися https://vwts.ru/articles/engine/acv_ugol_vpryska.html
- TOLIK
- Бусовод
- Повідомлень: 353
- З нами з: 15 грудня 2019, 15:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T- 4,, 2,5ТДИ 75квт ACV
- Реальное имя: Анатолий Иванович
- Звідки: ПОЛТАВЩИНА
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 35 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Група 000 ,,2 вікно должно буть 55-85 ,, ідеал 55 ну якщо великий пробіг до85 , група 001 ,,, 2 вікно подача 4,7-5,0 у мене стїть 5,5-5,8 ( занижена) тупіший ну нема підтрухування .Це пока основне зробить треба так! Вистав головне 000 групу 2 вікно (зажиганіє) Я в тебе побачив бідну подачу а от зажиганіє ні !
Востаннє редагувалось 10 серпня 2021, 18:58 користувачем TOLIK, всього редагувалось 1 раз.
-
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 567
- З нами з: 07 червня 2011, 23:12
- Модель авто, тип двигателя, пробег: А/м Таврия 1,2к
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 97 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
На видео 1-3 похоже на стук выхлопного тракта, об конструкции кузова/мотора.
Делай впрыск, как положено. Возможно трясет мотор на сильно раннем впрыске .
На видео 4 .... вообще нет шумов, при добавлении оборотов(судя по звуку, то нормально урчит). Начинает по́дстукивать , при снижении до хх.
Вообще-то диагностика шумов по видео....это мрачное занятие
Делай впрыск, как положено. Возможно трясет мотор на сильно раннем впрыске .
На видео 4 .... вообще нет шумов, при добавлении оборотов(судя по звуку, то нормально урчит). Начинает по́дстукивать , при снижении до хх.
Вообще-то диагностика шумов по видео....это мрачное занятие
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Оце не зрозумів.
Є таке
Але я сподівався, що якщо щось фатальне, то всі почули-б
Розібрався із скакаючими показниками - там була проблема з натяжкою (в натяжного ролика вусик відламаний, тож тягнув навмання).
Стало трохи краще з випередженням вприску, але все-одно забагато. Доведеться відкручувати шестерню розп. валу. Це що виходить, я неправильно виставив оті 0.55мм в ТНВД, якщо така біда з кутом запалення?
-
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 567
- З нами з: 07 червня 2011, 23:12
- Модель авто, тип двигателя, пробег: А/м Таврия 1,2к
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 97 разів
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Хто ж знает, как вы его выставляли по индикатору...
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
- dart
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 735
- З нами з: 28 серпня 2020, 21:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi acv 245kkm, bmw 3, Smart
- Звідки: Кривий Ріг / Stuttgart
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 54 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Ну все, настроїв, проїхався для тесту, повиправляв дрібні косяки, поскладав все докупи - завтра в путь.
Якщо доїду - відпишу за пару днів
Відправлено через 7 хвилин 7 секунд:
Якщо доїду - відпишу за пару днів
Відправлено через 7 хвилин 7 секунд:
Здається, саме так все і було. Після настройки впорскування скрегіт пропав.
- Jurix
- Странник
- Повідомлень: 13889
- З нами з: 13 серпня 2007, 17:47
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 long 2007 2.5 BNZ + чіполіно
- Реальное имя: Юрій Андрійович
- Звідки: Київ. Дарниця..
- Дякував (ла): 581 раз
- Подякували: 353 рази
T4 ACV ремонт після зустрічі поршнів з клапанами
Кожен може зробити свій власний вибір, але не кожному вдається знайти свій шлях. Цінуй друзів, та власну гідність!
Спойлер
097Ч2ЧЗЗ55