В мене теж буда подібна ситуація з світлим димом і тд. Все почалось після того як замінили ремінь, уваги я цьому ремню непридав, а марно...
Почав їздити по кулібінах і виясняти проблему білого диму - наслухався то свічки, то форсунки і саме, що мене найбільше обрадувало ТУРБІНА...
Мені потрібно було їхати по справах на Київ і я вирішив там зі всім цим заодно і розібратися. Перед поїздкою все обзвонив і набрав контактів і рушив. Турбіна нова за 950 доларів
була в наявності, а ще вони сказали що попробують за 250 реставрувати мою я згодився. По приїзду в ТурбоСервіс майстер вийшов і каже де машина , а я вот
...ти звідки приїхав я кажу з Франківська, а він і як ти їхав ...я як завжди 120-140
він та яка нахрен турбіна відкрили капот він подивився і каже їдь вистав нормально запалення
Поїхав я виставив запалення і вся проблема з свічками, турбінами, форсунками пропала.
Виноватець майстер який немаючи дизельного стробоскопа виставляв запалення