Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро?
-
- Пассажир
- Повідомлень: 42
- З нами з: 03 жовтня 2017, 20:18
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T5 COMBI DRIVE 2,5D + 70kW electro 185000км-D , 75000км-E
- Звідки: киев
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 11 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
Я не тешу себя иллюзиями и уже пятый год заряжаюсь бесплатно .
Личный опыт ни за какие деньги не пропьёшь
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
Воно то так. Але, якщо квола ліфовська батарейка, що дозволяє півторатонному авто проїхати 100 км, заряджається вдома вісім годин, скільки буде заряджатись та, на якій проїдеш 500 км на машині, вдвоє важчій ?Utek писав:Тут собравшимся владельцам бусов пока не увеличится пробег хотя бы до 500км эта возня с беготней между розетками и нахрен не нужна.
Власник ДніпроГЕСу, чи до сусідської розетки дзюрку просвердлив?Вячеслав М писав: пятый год заряжаюсь бесплатно .
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
-
- Пассажир
- Повідомлень: 42
- З нами з: 03 жовтня 2017, 20:18
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T5 COMBI DRIVE 2,5D + 70kW electro 185000км-D , 75000км-E
- Звідки: киев
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 11 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
Дома я заряжаюсь по ночному тарифу , а в дороге - на бесплатных зарядках , в основном это ОККО .
Личный опыт ни за какие деньги не пропьёшь
- Utek
- Пилот
- Повідомлень: 140
- З нами з: 16 січня 2015, 14:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 205л.с. 132тыс. 098 882-74-44
- Реальное имя: Виктор
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 24 рази
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
Дома я заряжаюсь по ночному тарифу+8000$ вложенных. Дальше про бесплатно не надо.Вячеслав М писав:Дома я заряжаюсь по ночному тарифу , а в дороге - на бесплатных зарядках , в основном это ОККО .
Добавлено 03 фев 2018, 21:44
Воно то так. Але, якщо квола ліфовська батарейка, що дозволяє півторатонному авто проїхати 100 км, заряджається вдома вісім годин, скільки буде заряджатись та, на якій проїдеш 500 км на машині, вдвоє важчій ?Марк писав:Utek писав:Тут собравшимся владельцам бусов пока не увеличится пробег хотя бы до 500км эта возня с беготней между розетками и нахрен не нужна.
Прогресс не стоїть на місці, трохи почекаєм і буде батарея полегше і ємність побільше і ціна на авто подоступніше, а поки будемо їздити на своїх бусах і збирати гроші.
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
Я вже десь, здається, писав : приблизно з середини 80-х (як я став чуть серйозніше цікавитись технікою і технічним прогресом) я час від часу чую заяви про створення японськими (пізніше - німецькими/корейськими/австралійськими/гондураськими) вченими нових батарей, які в рази перевищують нинішні по ємності, строку служби, швидкості зарядки і бла-бла-бла... З тих пір пройшло більше тридцяти (тридцяти, Карл!) років, але ні батарейка в моєму фонарику, ні акумулятор в машині, не стали служити довше, не стали швидше заряджатись, не зменшились в розмірах Думаю, люди старше мене, пригадають подібні заяви і раніше. А остання з подібних була зроблена в 2016-му році на рахунок якихось вуглеродних (якщо мені не зраджує пам'ять) батарей, які ми мали побачити на прилавках магазинів в 2017-му.Utek писав:Прогресс не стоїть на місці, трохи почекаєм і буде батарея полегше і ємність побільше ...
А для реального підвищення запасу ходу потрібно не напихати в авто побільше елементів зразка минулого століття, а, таки, створювати якісь принципово нові технології. В які я вже слабо вірю
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- Utek
- Пилот
- Повідомлень: 140
- З нами з: 16 січня 2015, 14:41
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 205л.с. 132тыс. 098 882-74-44
- Реальное имя: Виктор
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 24 рази
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
Наразі Tesla Ілона Маска вже має запас ходу 500км і ця цифра буде рости.Марк писав:Я вже десь, здається, писав : приблизно з середини 80-х (як я став чуть серйозніше цікавитись технікою і технічним прогресом) я час від часу чую заяви про створення японськими (пізніше - німецькими/корейськими/австралійськими/гондураськими) вченими нових батарей, які в рази перевищують нинішні по ємності, строку служби, швидкості зарядки і бла-бла-бла... З тих пір пройшло більше тридцяти (тридцяти, Карл!) років, але ні батарейка в моєму фонарику, ні акумулятор в машині, не стали служити довше, не стали швидше заряджатись, не зменшились в розмірах Думаю, люди старше мене, пригадають подібні заяви і раніше. А остання з подібних була зроблена в 2016-му році на рахунок якихось вуглеродних (якщо мені не зраджує пам'ять) батарей, які ми мали побачити на прилавках магазинів в 2017-му.Utek писав:Прогресс не стоїть на місці, трохи почекаєм і буде батарея полегше і ємність побільше ...
А для реального підвищення запасу ходу потрібно не напихати в авто побільше елементів зразка минулого століття, а, таки, створювати якісь принципово нові технології. В які я вже слабо вірю
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
І що ? В Теслі стоять якісь передові високотехнологічні батарейки? Фіг вам! По суті, те саме, що в Ліфі. Там, як кажуть, "не вмінням, а числом"... Хоча, контролер в Теслі , звичайно, крутіший.
Вона ж і важить більше, ніж наші буси.
Вона ж і важить більше, ніж наші буси.
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
-
- Пассажир
- Повідомлень: 42
- З нами з: 03 жовтня 2017, 20:18
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T5 COMBI DRIVE 2,5D + 70kW electro 185000км-D , 75000км-E
- Звідки: киев
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 11 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
Приглашаю всех интересующихся на электромобильную выставку .
http://www.pluginua.org
http://www.pluginua.org
Личный опыт ни за какие деньги не пропьёшь
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
А покататись дадуть?
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
-
- Пассажир
- Повідомлень: 42
- З нами з: 03 жовтня 2017, 20:18
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T5 COMBI DRIVE 2,5D + 70kW electro 185000км-D , 75000км-E
- Звідки: киев
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 11 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
В прошлом году давали .
Личный опыт ни за какие деньги не пропьёшь
- МаксТ5макС
- Бусовод
- Повідомлень: 407
- З нами з: 03 квітня 2011, 18:51
- Модель авто, тип двигателя, пробег: був - Т5, АXD 2,5TDI, 96 кВт, Long, зараз LT35 & sonata lpi
- Реальное имя: Максим
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 19 разів
- Подякували: 8 разів
Re: Есть ли смысл переводить дизельный автомобиль на электро
В этом году тоже дают)Вячеслав М писав:В прошлом году давали .
Сегодня тестировал хюндай ионик, - очень понравилось! Резвая машинка. Запас хода до 280 км, батарейка 28квт, интересный экс- и интерьер.
Были на тестах ещё Рено Зое и Митсубиси аутлендер (то что видел)