По дорозі до Наливайківки нас застала гроза і тому всі журналісти дружньо перейшли грітися до фуршету, а наша і так гаряча компанія зразу відібрала ключі у представників Порше України від новенького Multivan Gp 2010 c 2-х літровим 103 кВт Monoturbo двигуном Common-Rail з буковками
TDI і зайнялась самим цікавим - тест-драйвом...
вид спереди мультика .jpg
Ось таку звірюгу за 40+ ще кілька штук баксів ми запрягли в першу чергу. Першим, недовго думаючи запряг 140-к німецьких кобилок Андрюха з крапочкою і влився в водійське сидіння наче завжди там і сидів вже с самого завода.
Андрей на новом мультике.jpg
торпеда нового мульта 2.jpg
Ось така торпеда буде ставитись на мульти від 40+ штук.. Ручка 6-ти ступеневої коробка передач, нова кнопка керування підігрівом сидінь, змінені вентиляційні решітки. Кермо - 3 спиці, нова панель приладів..
торпеда нового мульта.jpg
Андрій з крапочкою, як власник подібної модельки Т5 випуску 2008 року дуже добре відізвався про новенький мультик. Більше всьго йому сподобалось, що дизельного двигуна майже взагалі не чутно - він тихенько і лагідно собі мурчить як сільский котик біля бідончика с сметанкою. От що значить Коммон Рейл з одним паливним насосом..
Валера 4550 спочатку покатався на задньому сидінні, а вже потім тихенько взяв владу в свої руки, перекочував на сидіння водія і... і заглох..
![Смех :-)](./images/smilies/ag.gif)
Далі був шок, кілька сильних чоловічих фраз на не дуже гарній французській мові,
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
здивований погляд на представника Порше Україна, який хитро посміхнувся і попросив трішки добавляти газу, і піднявши вказівний палець догори промовив "КОММОНРЕЙЛ"
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
.. Після цих магічних слів машина поїхала аж бігом і вже більше не глохла... Мабудь сигналізація з активацією голосом стоїть..
валера в новом мультике.jpg
валера на новом мульте.jpg
Потім Діма dimaka пару раз втопив педальку майже до полу і передав ключики нарешті і мені. Двигунчик замурчав, кермо дуже слухняно і мякенько підкорилося моїй волі за що скажемо спасибі гідропідсилювачу Servotronic і машинка покотилась так мякенько і плавненько, що в мене від задоволення аж відкрився рот.
Олекса с открытым ртом.jpg
Дизельний двигун чутно слабенько, приходилось кидати поглядом на тахометр, щоб бува не загнати 140-к кобилок раніше терміну експлуатаціі.. Права рука весь час тянулась кудись вниз, до ручки КПП мого коханого Т4--го. Поки не опустили правий підлокотнік.. Така ворожба моментом зняла бажання кудись не тудись лізти руками.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Великий палець лівої відчував дискомфорт на новому кермі. Було не дуже комфортне відчуття, наче щось йому заважає. Хвилин 5... Потім з`явилось абсолютно протилежне відчуття - ліва рука вклякла в руль настільки, що коли виходив з буса, воня тянула кермо з собою і сльоза жалю, що не можна забрати його з собою, майже скотилася по щоці . Взагалі кермування таким дуже слухняним авто викликає почуття морального задоволення десь по типу "Жизнь удалась!!!"
І ще момент - ти взагалі не відчуваєш швидкості.. Їдучи по не дуже рівній сільскій дорозі 120 км на годину ти просто не розумієш, що ВЖЕ 120!!! А при 60 км на спідометрі вже думаєш, що машина майже зупинилась.. Хоча може таке відчуття виникає від досить потужної тормозної системи - 17-ти дюймові тормозні диски з двома поршнями роблять своє діло надійно і на досить немаленьких швидкостях.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.