Покупка т5gp. На что смотреть?
-
- Гость
- Повідомлень: 10
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: BMW e39 m54b22
- Реальное имя: Тарас
- Звідки: Харьков
Покупка т5gp. На что смотреть?
Добрый день товарищи. Решил купить себе первый бусик. Присмотрел т5gp, два месяца автории и вот он устраивающий меня вариант. Машина 2011 года, только пригнана из Швеции на дсг 103квт. Вот собственно вопрос, так как никогда не было дизеля, а тем более буса, на что первое обратить внимание при его покупке, и второе, кто что знает о машинах с швеции?
- ryaz
- Местный
- Повідомлень: 1156
- З нами з: 16 вересня 2009, 17:21
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Был: T4 ACV 335kkm Сейчас: Eurovan VR6 212kmi, Ford Transit 2015 269kmi, Chevy Bolt 2017 31kmi
- Реальное имя: Дмитрий
- Звідки: Харьков-Киев-LA
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 63 рази
- Контактна інформація:
Re: Покупка т5gp
цена вопроса? может тут купить официальный?
Контакты: +38 O634295755, +1 42427O4863
- cat-yellow
- Бусовод со стажем
- Повідомлень: 882
- З нами з: 22 серпня 2012, 00:13
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 Мультік, VW B5, Таврія, Focus mk3
- Реальное имя: Михайло
- Звідки: Червоноград/Kraków
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 7 разів
Re: Покупка т5gp
Xirurg
в першу чергу, в Вашому варіанті, я б звертав увагу не на "бусность" і "дизельность" Вашого вибору, а саме на його DSG-шность.... і взагалі, я б (особисто моя думка, нікого не хочу ображати) Вам не радив буса на автоматі не така страшна механіка, як здається... крім того, бус - авто не з легких і зимою, якщо застрянути, то в розкачку на автоматі - то смерть автомата.... а толкнути таке авто - важко.... (говорю Вам це, як екс-власник БМВ 7 series на автоматі.... застрявший одного разу... і офігівавший від ваги авто.....)
в першу чергу, в Вашому варіанті, я б звертав увагу не на "бусность" і "дизельность" Вашого вибору, а саме на його DSG-шность.... і взагалі, я б (особисто моя думка, нікого не хочу ображати) Вам не радив буса на автоматі не така страшна механіка, як здається... крім того, бус - авто не з легких і зимою, якщо застрянути, то в розкачку на автоматі - то смерть автомата.... а толкнути таке авто - важко.... (говорю Вам це, як екс-власник БМВ 7 series на автоматі.... застрявший одного разу... і офігівавший від ваги авто.....)
-
- Гость
- Повідомлень: 10
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: BMW e39 m54b22
- Реальное имя: Тарас
- Звідки: Харьков
Re: Покупка т5gp
цена вопроса? может тут купить официальный?
19500+1500 рассчитываю на переоборудование доболтать. 170 пробег.
Добавлено 10 листопада 2014, 22:27
Ну я зараз на bmw 5er езжу на ручке. I передвигатись планую лишь по мiсто, iнодi з 300-400кг. Про дсг читав, начеб-то надiйена piч вийшла у вага(дк-500).
19500+1500 рассчитываю на переоборудование доболтать. 170 пробег.
Добавлено 10 листопада 2014, 22:27
cat-yellow писав:Xirurg
в першу чергу, в Вашому варіанті, я б звертав увагу не на "бусность" і "дизельность" Вашого вибору, а саме на його DSG-шность.... і взагалі, я б (особисто моя думка, нікого не хочу ображати) Вам не радив буса на автоматі не така страшна механіка, як здається... крім того, бус - авто не з легких і зимою, якщо застрянути, то в розкачку на автоматі - то смерть автомата.... а толкнути таке авто - важко.... (говорю Вам це, як екс-власник БМВ 7 series на автоматі.... застрявший одного разу... і офігівавший від ваги авто.....)
Ну я зараз на bmw 5er езжу на ручке. I передвигатись планую лишь по мiсто, iнодi з 300-400кг. Про дсг читав, начеб-то надiйена piч вийшла у вага(дк-500).
- YSTAS
- VW маньяк
- Повідомлень: 2611
- З нами з: 22 листопада 2011, 09:32
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5GP 2,0 TDI long CAAB
- Реальное имя: Юрій
- Звідки: КОВЕЛЬ
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 99 разів
Re: Покупка т5gp
Про автомат це як кому але я за ручку. Ну а на що звернути ....тяжко сказати так як все можна замутити я і то можу лише 50 на 50 про щось говорити якщо я сам брав втівку там за бугром
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- Cubano
- VW маньяк
- Повідомлень: 11255
- З нами з: 21 грудня 2008, 20:21
- Звідки: Біла Сінагога
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 412 разів
Re: Покупка т5gp
ДСГ з класичним автоматом має дуже мало спільного - дві педалі, комфорт. А так це по суті механічна коробка.cat-yellow писав:говорю Вам це, як екс-власник БМВ 7 series на автоматі.... застрявший одного разу.
На Пасаті юзаю таку 7-й рік. Дуже б хотів би, щоб така посилена була на бусі.
Ніяких проблем в снігу з нею не має.
Кацапи! Нах з нашої землі! З Криму і Донбасу!
LT35 sdi 2001/ Pass2.0 tdi dsg
LT35 sdi 2001/ Pass2.0 tdi dsg
-
- Гость
- Повідомлень: 10
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: BMW e39 m54b22
- Реальное имя: Тарас
- Звідки: Харьков
Re: Покупка т5gp
А по поводу Швеции как?) как там водители относятся к машинам? И еще меня смущает фаркоп на авто..(
Добавлено 10 листопада 2014, 22:57
Добавлено 10 листопада 2014, 22:57
Согласен, поэтому и не боюсь буса с ним покупать, а специально искал с дсг..Cubano писав:ДСГ з класичним автоматом має дуже мало спільного - дві педалі, комфорт. А так це по суті механічна коробка.cat-yellow писав:говорю Вам це, як екс-власник БМВ 7 series на автоматі.... застрявший одного разу.
На Пасаті юзаю таку 7-й рік. Дуже б хотів би, щоб така посилена була на бусі.
Ніяких проблем в снігу з нею не має.
- Cubano
- VW маньяк
- Повідомлень: 11255
- З нами з: 21 грудня 2008, 20:21
- Звідки: Біла Сінагога
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 412 разів
Re: Покупка т5gp
Машина з солоного клімату, дивитися, щоб великих ржавих плям не було. По дизелю не парся, заправляйся на брендових заправках, взимку євросолярка, і буде вона тебе возити без проблем.
Хай фаркоп буде. Я тягаю причеп по тонні досить часто, нічого з машиною не стається. Коли в салон течика накладають тону, то це набагато гірше. А так, може якогось гідроцикла тягав. Вони там не бідні, на великі грузи у них є великі машини.
Хай фаркоп буде. Я тягаю причеп по тонні досить часто, нічого з машиною не стається. Коли в салон течика накладають тону, то це набагато гірше. А так, може якогось гідроцикла тягав. Вони там не бідні, на великі грузи у них є великі машини.
Кацапи! Нах з нашої землі! З Криму і Донбасу!
LT35 sdi 2001/ Pass2.0 tdi dsg
LT35 sdi 2001/ Pass2.0 tdi dsg
- veber
- Диспетчер региона
- Повідомлень: 1158
- З нами з: 03 квітня 2009, 01:32
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T4 2,5 ACV; T4 Multivan 2,5 AET Syncro
- Звідки: kharkov city
- Подякували: 1 раз
Re: Покупка т5gp
Это грузовик??? Дсж редкость на грузовике, вот на ее состояние стоило бы обратить особое внимание
Ускоренная помочь. 068 600 00 22 Женя
-
- Гость
- Повідомлень: 10
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: BMW e39 m54b22
- Реальное имя: Тарас
- Звідки: Харьков
Re: Покупка т5gp
великi э, Але це грузовий, тож думаю вiн щось таки возив, можливо навiто будинок на колесах, там це поширене явище. Ржавих плям начебто зовсiм нема, лишь пара подряпин та вм'ятинка.Cubano писав:Машина з солоного клімату, дивитися, щоб великих ржавих плям не було. По дизелю не парся, заправляйся на брендових заправках, взимку євросолярка, і буде вона тебе возити без проблем.
Хай фаркоп буде. Я тягаю причеп по тонні досить часто, нічого з машиною не стається. Коли в салон течика накладають тону, то це набагато гірше. А так, може якогось гідроцикла тягав. Вони там не бідні, на великі грузи у них є великі машини.
. Я думаю он был у частного лица в пользовании, поэтому и такую комплектацию себе взяли, он почти полный, с подогревами и тд.. Поэтому может по Европе катались путешествовалиveber писав:Это грузовик??? Дсж редкость на грузовике, вот на ее состояние стоило бы обратить особое внимание
- taki_spravy
- Пилот
- Повідомлень: 194
- З нами з: 28 травня 2012, 10:23
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 2006 1,9Д АХС 170.000
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 54 рази
- Подякували: 3 рази
Re: Покупка т5gp
раскачивал в болоте лансер 9 на автомате (личный). Жив по сей день(коробка). За все поездки по бездорожью, временно застревал 3 раза( я поисковик - это про лансер 9 с автоматом, легенду подтвердят очень много людей) . ДСЖ сухая. вопрос реального пробега. Если =, то = ок!cat-yellow писав:Xirurg
в першу чергу, в Вашому варіанті, я б звертав увагу не на "бусность" і "дизельность" Вашого вибору, а саме на його DSG-шность.... і взагалі, я б (особисто моя думка, нікого не хочу ображати) Вам не радив буса на автоматі не така страшна механіка, як здається... крім того, бус - авто не з легких і зимою, якщо застрянути, то в розкачку на автоматі - то смерть автомата.... а толкнути таке авто - важко.... (говорю Вам це, як екс-власник БМВ 7 series на автоматі.... застрявший одного разу... і офігівавший від ваги авто.....)
-
- Гость
- Повідомлень: 10
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: BMW e39 m54b22
- Реальное имя: Тарас
- Звідки: Харьков
Re: Покупка т5gp
На бусе я так понял уже мокрая дсж, это еще лучше. Пробег реальный(пробивал по вин коду) 169кtaki_spravy писав:раскачивал в болоте лансер 9 на автомате (личный). Жив по сей день(коробка). За все поездки по бездорожью, временно застревал 3 раза( я поисковик - это про лансер 9 с автоматом, легенду подтвердят очень много людей) . ДСЖ сухая. вопрос реального пробега. Если =, то = ок!cat-yellow писав:Xirurg
в першу чергу, в Вашому варіанті, я б звертав увагу не на "бусность" і "дизельность" Вашого вибору, а саме на його DSG-шность.... і взагалі, я б (особисто моя думка, нікого не хочу ображати) Вам не радив буса на автоматі не така страшна механіка, як здається... крім того, бус - авто не з легких і зимою, якщо застрянути, то в розкачку на автоматі - то смерть автомата.... а толкнути таке авто - важко.... (говорю Вам це, як екс-власник БМВ 7 series на автоматі.... застрявший одного разу... і офігівавший від ваги авто.....)
- taki_spravy
- Пилот
- Повідомлень: 194
- З нами з: 28 травня 2012, 10:23
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 2006 1,9Д АХС 170.000
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 54 рази
- Подякували: 3 рази
Re: Покупка т5gp
МокраЯ ДСЖ? Это как? (двухдисквое сцепление работающее при переключении передач для того, шоб не было разрыва мощности. это робот)
Гидротрансформатору второе сцепление не нужно, как и первое . гидротрансформатор на то есть.
Гидротрансформатору второе сцепление не нужно, как и первое . гидротрансформатор на то есть.
-
- Гость
- Повідомлень: 10
- З нами з: 03 вересня 2014, 22:53
- Модель авто, тип двигателя, пробег: BMW e39 m54b22
- Реальное имя: Тарас
- Звідки: Харьков
Re: Покупка т5gp
Почитайте про dq-500 и dq-200 . 500 стоят на новых моделях, на старых были с сухими сцеплениями, что было причиной перегрева, и следовательно выхода коробки из строя. (Как я понял за два дня изучения вага) но могу быть не прав, т.к. всю жизнь только на бмв ездил/изучал.taki_spravy писав:МокраЯ ДСЖ? Это как? (двухдисквое сцепление работающее при переключении передач для того, шоб не было разрыва мощности. это робот)
Гидротрансформатору второе сцепление не нужно, как и первое . гидротрансформатор на то есть.
- Cubano
- VW маньяк
- Повідомлень: 11255
- З нами з: 21 грудня 2008, 20:21
- Звідки: Біла Сінагога
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 412 разів
Re: Покупка т5gp
Не знаю, які там на течиках, а у мене саме мокра ДСЖ - раз в 60 тис. км вимагає заміни масла - десь 5-6 літрів, досить дорогого. Ті два диски зчеплення купаються в маслі.taki_spravy писав:МокраЯ ДСЖ? Это как?
Це і є плата за комфорт. До речі, хтось недавно писав про заміну масла в дсг, то хай би відписався про враження.
Xirurg, там в коробці є досить дорогий клапанний механізм, якщо він некоректно працює, то машина буде сильно дьоргатися при переключеннях, вартість ремонту - більше 2 тис євро. Перевіряється просто - машина повинна досить плавно рушати і переключатися незамітно для пасажира. Водій тільки буде тільки бачити зміну циферок передач на дисплеї.
У мене тільки між першою і другою є слабий ривок при різкому старті, далі - тролейбус. При повільному наборі швидкості друга практично зразу вмикається.
Кацапи! Нах з нашої землі! З Криму і Донбасу!
LT35 sdi 2001/ Pass2.0 tdi dsg
LT35 sdi 2001/ Pass2.0 tdi dsg
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Re: Покупка т5gp
Xirurg, 19,5 за подряпаного шведа - досить недешево, чесно кажучи. За такі гроші він має бути в чудовому стані. То, що там є підігрів і т.п., не ознака приватного авто, шведи практично всі йдуть в повному фарші, це стосується всіх - від легкових до фур. DSG в нас це причина збити ціну, а не накрутити, сама коробка чудова, але її ресурс досить невеликий + ремонт, м'яко кажучи, дорогий. Що стосується самої коробки, то "суха" - це 7-ст, там справді сухе зчеплення і дві літри масла. Вона на буси не ставиться, бо розрахована на передачу моменту до 250 Нм, а навіть 62 кВт стільки має. DSG та Т5 має 6 передач і мокре зчеплення, передає момент до 400 Нм.
Я особисто не хочу ні DSG, ні шведа бачити. Ну, то моя думка. А по машині 11--го року, то дивись на продавця перш за все. Бо на кожному кроці... Тоді - руль, ручки, пороги/коврики, педалі, капот, наклейка-"целка" на задніх крилах, торм. диски. Слухай двигун, якшо клацає - то демпферу кінець приходить, а його ціна від 8000 грн без роботи.
Я особисто не хочу ні DSG, ні шведа бачити. Ну, то моя думка. А по машині 11--го року, то дивись на продавця перш за все. Бо на кожному кроці... Тоді - руль, ручки, пороги/коврики, педалі, капот, наклейка-"целка" на задніх крилах, торм. диски. Слухай двигун, якшо клацає - то демпферу кінець приходить, а його ціна від 8000 грн без роботи.