Якщо по нормальному, без фанатизму то додають 20-25% мощі відносно стокової, і все їздить нормально.Марк писав:Нормально чіпанути - це як? Додати 10 к.с. ? Виникає питання - на...уя???
А чіпанути до рівня СААС - буде те, шо я написав, і то не від кута нахилу стрілки залежить. Додавши к.с., додасиш і Нм, а полка моменту десь від 1800 до 2500 об/хв. Зможете їздити НЕ в цих межах?
Т5. Что за двигатель 2.0 TDI 102 л.с?
- vovaT4
- VW маньяк
- Повідомлень: 4319
- З нами з: 23 липня 2011, 21:39
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 AJT 65 KW Пробіг постійно збільшується...)))
- Звідки: ІВ-ФРАНКІВСЬК
- Дякував (ла): 45 разів
- Подякували: 125 разів
Re: Т5. Что за двигатель 2.0 TDI 102 л.с?
Свобода - тверда як меч.
Або вона у тебе є, або тебе нема.
Або вона у тебе є, або тебе нема.
- Марк
- VW маньяк
- Повідомлень: 4845
- З нами з: 17 листопада 2013, 20:00
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2,0 TDI CAAC був
- Реальное имя: Serhii
- Звідки: махрова Западенщина :)
- Дякував (ла): 269 разів
- Подякували: 487 разів
Re: Т5. Что за двигатель 2.0 TDI 102 л.с?
А хтось міряв, скільки к.с. йому додали при чіповці? а скільки Нм ?..
- vovaT4
- VW маньяк
- Повідомлень: 4319
- З нами з: 23 липня 2011, 21:39
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 AJT 65 KW Пробіг постійно збільшується...)))
- Звідки: ІВ-ФРАНКІВСЬК
- Дякував (ла): 45 разів
- Подякували: 125 разів
Re: Т5. Что за двигатель 2.0 TDI 102 л.с?
Є стенди,можна міряти, та й під певні мотори є свої прошивки тому приблизно знають.Марк писав:А хтось міряв, скільки к.с. йому додали при чіповці? а скільки Нм ?..
Свобода - тверда як меч.
Або вона у тебе є, або тебе нема.
Або вона у тебе є, або тебе нема.
- vovaT4
- VW маньяк
- Повідомлень: 4319
- З нами з: 23 липня 2011, 21:39
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T4 AJT 65 KW Пробіг постійно збільшується...)))
- Звідки: ІВ-ФРАНКІВСЬК
- Дякував (ла): 45 разів
- Подякували: 125 разів
Re: Т5. Что за двигатель 2.0 TDI 102 л.с?
Зчитують рідну прошивку,і під неї змінюють параметри, прошивка йде індивідуальна під певну машину, з 65-тки роблять приблизно 80 KW. але точні дані може показати стенд,їх не так багато. Ще є важливо в якому стані сам мотор тому точні дані сказати не можна без стенду. Я їздив, їзджу і буду їздити на чіпованих машинах, і нічим не запарююсь. Та сама 65-тка в Т4 з заводу йде реально задушена, і робить як ніби на бідній суміші в стоку. Мотор має більший потенціал,елементарна прошивка змінює роботу мотора,розхід приблизно такий самий, а їде набагато веселіше. Реально взуває стоковий Віто 111. Не запросто,але взуває, про що стокова 65-тка навіть не мріє.
Свобода - тверда як меч.
Або вона у тебе є, або тебе нема.
Або вона у тебе є, або тебе нема.