замените ремкомплекты форсунок для начала. дым должен пропасть.Steel писав: Симптоми дуже схожі на автора топіку, а саме - величезна хмара білого диму при пуску зранку. Увесь двір збігався "що горить?". Дим швидко зникав і машина їхала нормально. Після простою 3-4 години диму немає - лише після ночі (більше 8 годин).
AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
- Виталик[velll89]
- Диспетчер региона
- Повідомлень: 3074
- З нами з: 16 листопада 2011, 21:11
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 АХВ 2004
- Звідки: Старобельск
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 36 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Ключове.....Steel писав:Нахулєру я шукав на сраку пригод?
Ти заліз в тему про розхід масла,в тебе який розхід? Не знаєш?Тоді розбирати двигун було передчасно.
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- Fun T4
- VW маньяк
- Повідомлень: 17375
- З нами з: 27 листопада 2009, 22:38
- Реальное имя: Ігор
- Звідки: Київ-Васильків
- Дякував (ла): 403 рази
- Подякували: 683 рази
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
так поздно уже метаться.sheriffman писав:ТС ищет моториста, который должен будет поверить.....
разобрали движок, другому мастеру "на пальцах" будет рассказывать как до того работал?
-
- Пассажир
- Повідомлень: 29
- З нами з: 06 травня 2020, 21:43
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Multivan T5 AXE 2,5 2005
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 5 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Отже, дякую всім за сарказм. Дякую за поради. Робиться капітальний ремонт двигуна.
Плюс. За 3,3 тисячі доларів + зазвичай щось приліпиться, я матиму чудове безпроблемне авто своєї мрії. Ще 2 тисячі у відновлення та тюнінг салону (шумоізоляція, музика, детейлінг, відновлення пластику, ремонт рухомих частин тощо) - і настає радість для всієї сім'ї. Те, для чого я купив бус.
Мінус. Мені розібрали авто без формулювання конкретної несправності, без попередження про діапазон суми, яку я вимушений витягти з сімейного бюджету. Мене поставили у безвихідь, а отямився я вже пізно, коли мав знятий мотор, з якого зняли голівку. У цей момент кошторис на "зробити найнеобхідніше і скласти все назад" виявився 1400 євро, а раніше мені про це не казали. "Без розборки ми не можемо вам назвати навіть приблизну суму". З того моменту я позбавитися альтернативи: мотористи відмовлялися братися за "авто + мішок запчастин". Та й без 1400 євро я вже не міг забрати авто з СТО. До того ж, у кошторис було закладено до 70% оригінальних запчастин. На моє прохання перейти на замінники, або хоча б не міняти частини без несправності - відмова: "Ми не зможемо дати гарантію. Тільки так, або ніяк".
Тиждень перемовин, намагань знайти альтернативу, знизити кошторис - ні до чого не призвели. Тому що:
1. СТО не поступалося у рішенні ставити оригінали або зменшити кошторис.
2. Інші майстри не бралися завершувати чиюсь роботу.
3. У випадку самостійної поставки мотору або будь-яких запчастин - СТО мені відмовляло в гарантії.
4. Зробити тільки форсунки (400 євро) і скласти мотор з низькою компресією - було не розумно.
Отже, 3000 євро, капіталка. Мотор майже як новий? Так. Я цього хотів? Ні. Я щасливий? Ні, я нещасний через те що мушу витягти з сім'ї стільки грошей.
Як треба було б мені вчинити? Треба було б накопичити статистику, покататися хоче б 10 тисяч, дізнатися чи жере мотор масло. Треба було залити Хадо і подивитися, чи зникне той дим. Треба було дочекатися холодів і дізнатися, чи буде авто заводитися при зниженні температури. Треба було їздити, поки не виникне несправність, яка стане нестерпною. Адже я все одно б не заплатив більше ніж ця кінська ціна 3300 доларів плюс...
Як би я вчинив на місці менеджменту СТО? Я б не приховував вартість робіт і матеріалів. Я б розпитав у клієнта його потреби, а потім пропонував би. Коли я купив авто, скільки проїхав? Яка мета придбання авто? Скільки часу планую на ньому їздити? Чи планую дальняки, закордон, коли планую? Наскільки несправність мене не влаштовує? Скільки грошей я готовий виділити на її усунення? Я би порадив клієнту покататися і приїхати коли несправність буде прогресувати, накопичивши статистику по поведінці машини. На жаль, так не сталося...
Висновок. Не робіть моїх помилок. Не заважайте мотору працювати. Робіть ремонт тільки коли несправність стає для вас нестерпною. Не дозволяйте розбирати авто, поки вам не скажуть суму під ключ, або хоча б діапазон. Якщо вам кажуть "тільки після розбору" і не цікавляться ваших потреб - це розвід, їдьте звідти.
Плюс. За 3,3 тисячі доларів + зазвичай щось приліпиться, я матиму чудове безпроблемне авто своєї мрії. Ще 2 тисячі у відновлення та тюнінг салону (шумоізоляція, музика, детейлінг, відновлення пластику, ремонт рухомих частин тощо) - і настає радість для всієї сім'ї. Те, для чого я купив бус.
Мінус. Мені розібрали авто без формулювання конкретної несправності, без попередження про діапазон суми, яку я вимушений витягти з сімейного бюджету. Мене поставили у безвихідь, а отямився я вже пізно, коли мав знятий мотор, з якого зняли голівку. У цей момент кошторис на "зробити найнеобхідніше і скласти все назад" виявився 1400 євро, а раніше мені про це не казали. "Без розборки ми не можемо вам назвати навіть приблизну суму". З того моменту я позбавитися альтернативи: мотористи відмовлялися братися за "авто + мішок запчастин". Та й без 1400 євро я вже не міг забрати авто з СТО. До того ж, у кошторис було закладено до 70% оригінальних запчастин. На моє прохання перейти на замінники, або хоча б не міняти частини без несправності - відмова: "Ми не зможемо дати гарантію. Тільки так, або ніяк".
Тиждень перемовин, намагань знайти альтернативу, знизити кошторис - ні до чого не призвели. Тому що:
1. СТО не поступалося у рішенні ставити оригінали або зменшити кошторис.
2. Інші майстри не бралися завершувати чиюсь роботу.
3. У випадку самостійної поставки мотору або будь-яких запчастин - СТО мені відмовляло в гарантії.
4. Зробити тільки форсунки (400 євро) і скласти мотор з низькою компресією - було не розумно.
Отже, 3000 євро, капіталка. Мотор майже як новий? Так. Я цього хотів? Ні. Я щасливий? Ні, я нещасний через те що мушу витягти з сім'ї стільки грошей.
Як треба було б мені вчинити? Треба було б накопичити статистику, покататися хоче б 10 тисяч, дізнатися чи жере мотор масло. Треба було залити Хадо і подивитися, чи зникне той дим. Треба було дочекатися холодів і дізнатися, чи буде авто заводитися при зниженні температури. Треба було їздити, поки не виникне несправність, яка стане нестерпною. Адже я все одно б не заплатив більше ніж ця кінська ціна 3300 доларів плюс...
Як би я вчинив на місці менеджменту СТО? Я б не приховував вартість робіт і матеріалів. Я б розпитав у клієнта його потреби, а потім пропонував би. Коли я купив авто, скільки проїхав? Яка мета придбання авто? Скільки часу планую на ньому їздити? Чи планую дальняки, закордон, коли планую? Наскільки несправність мене не влаштовує? Скільки грошей я готовий виділити на її усунення? Я би порадив клієнту покататися і приїхати коли несправність буде прогресувати, накопичивши статистику по поведінці машини. На жаль, так не сталося...
Висновок. Не робіть моїх помилок. Не заважайте мотору працювати. Робіть ремонт тільки коли несправність стає для вас нестерпною. Не дозволяйте розбирати авто, поки вам не скажуть суму під ключ, або хоча б діапазон. Якщо вам кажуть "тільки після розбору" і не цікавляться ваших потреб - це розвід, їдьте звідти.
- garincha123
- VW маньяк
- Повідомлень: 4507
- З нами з: 07 квітня 2012, 16:15
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 1,9 TDI
- Реальное имя: Василь
- Звідки: ЗСУ
- Дякував (ла): 275 разів
- Подякували: 299 разів
- Контактна інформація:
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Steel
якщо не секрет - за яку ціну авто взяли???
якщо не секрет - за яку ціну авто взяли???
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- profesor
- VW знаток
- Повідомлень: 1730
- З нами з: 18 вересня 2011, 21:15
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5, 2005, 2,5(АХЕ) 128 КВ: белый, длинный, высокий, красивый, удобный, надежный ....
- Реальное имя: Роман Александрович
- Звідки: Горловка-ККРай
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 37 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Интересно мнение со стороны автомехаников...)
Я знаю будущее. Потому что я его делаю.
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Ці двигуни по заводу не капіталятьтся.Тому ти гарантій ніяких не отримаєш.Як можна не поступатися в рішенні ставити оригінальні запчастини,але робити ремонт не передбачений заводом?Steel писав:Робиться капітальний ремонт двигуна.
Надо иметь исходные данные,тогда можно услышать мнение.Изначально,со слов ТС - разобрали преждевременно.Не понятно,на что жалобы были?profesor писав:Интересно мнение со стороны автомехаников...)
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- profesor
- VW знаток
- Повідомлень: 1730
- З нами з: 18 вересня 2011, 21:15
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5, 2005, 2,5(АХЕ) 128 КВ: белый, длинный, высокий, красивый, удобный, надежный ....
- Реальное имя: Роман Александрович
- Звідки: Горловка-ККРай
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 37 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Вот бы с директором СТО и его подопечными так же поступили хирурги на операционном столе ...)))
Разрежем- посмотрим. Ценник получите при выходе из наркоза )))
Разрежем- посмотрим. Ценник получите при выходе из наркоза )))
Я знаю будущее. Потому что я его делаю.
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Steel
Не хотелось бы в очередной раз огорчать, но похоже, что это ещё не конец истории.
И да, очень интересно, что вошло в «капитальный» ремонт?
Добавлено 17 травня 2020, 20:36
Добавлено 17 травня 2020, 20:38
Steel
У Вас странный стиль - задали вопрос, сделали по своему, озвучиваете ожидаемый результат...
Не хотелось бы в очередной раз огорчать, но похоже, что это ещё не конец истории.
И да, очень интересно, что вошло в «капитальный» ремонт?
Добавлено 17 травня 2020, 20:36
Если делалось это, то точно не конец.Steel писав:Підкажіть будь ласка гідний сервіс у Харкові (або в сусідньому місті), де добре роблять капітальний ремонт двигуна АХЕ (гільзування).
Добавлено 17 травня 2020, 20:38
Steel
У Вас странный стиль - задали вопрос, сделали по своему, озвучиваете ожидаемый результат...
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
sheriffman писав:Steel
Тавтология?sheriffman писав:стиль
Поступают еще хуже.Не о всех речь,конечно.profesor писав:так же поступили хирурги
Забрати в розібранному стані і оплатити розбір двигуна.Потім включати голову.Steel писав:"зробити найнеобхідніше і скласти все назад" виявився 1400 євро
3000 за гільзовку - їбанізм.Не найшов іншого слова.
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
-
- Пассажир
- Повідомлень: 29
- З нами з: 06 травня 2020, 21:43
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Multivan T5 AXE 2,5 2005
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 5 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Авто купив за 10000, ціна нижче ринку, це трохи заспокоює. Кузов, ходова і салон у доброму, для цих років, стані.
В капремонт двигуна увійшло гільзування блоку, ремонт форсунок, заміна поршнів, кілець, вкладишів, та решти деталей двигуна на нові, також усі нові витратники (болти, прокладки, гумки). Гільзування шахт під форсунки. Плюс 1 втулка шестерні ГРМ. Розподвал і компенсатори при тому не мінятимуть (стояли нові).
Як на мене, велика частина деталей, що замінюються - могли б залишитися. Наприклад, комплекти кріплення форсунок (вони нові). Втулка шестерні ГРМ - не впевнений що треба робити, люфт мізерний, і весь механізм ГРМ недавно піддавався профілактиці. Поршні у доброму стані часто залишають старі, але про це навіть мови не ведуть. Плюс більшість деталей закладені в оригіналі.
По закінченню робіт напишу остаточну суму...
В капремонт двигуна увійшло гільзування блоку, ремонт форсунок, заміна поршнів, кілець, вкладишів, та решти деталей двигуна на нові, також усі нові витратники (болти, прокладки, гумки). Гільзування шахт під форсунки. Плюс 1 втулка шестерні ГРМ. Розподвал і компенсатори при тому не мінятимуть (стояли нові).
Як на мене, велика частина деталей, що замінюються - могли б залишитися. Наприклад, комплекти кріплення форсунок (вони нові). Втулка шестерні ГРМ - не впевнений що треба робити, люфт мізерний, і весь механізм ГРМ недавно піддавався профілактиці. Поршні у доброму стані часто залишають старі, але про це навіть мови не ведуть. Плюс більшість деталей закладені в оригіналі.
По закінченню робіт напишу остаточну суму...
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Очень интересно окончание проекта.
И какой срок гарантии на ремонт двигателя?
И какой срок гарантии на ремонт двигателя?
- Lutique
- Бусовод
- Повідомлень: 374
- З нами з: 21 вересня 2012, 22:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 2.5 ТDI BNZ 2007г. груз, пробіг 310 тис.
- Реальное имя: Юрій
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 31 раз
- Подякували: 20 разів
- Контактна інформація:
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Имхо, а не проще купить б/у двигатель?
За 3.3 тыс доларов можно купить ну очень хороший б\у двигатель
За 3.3 тыс доларов можно купить ну очень хороший б\у двигатель
-
- Пассажир
- Повідомлень: 29
- З нами з: 06 травня 2020, 21:43
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Multivan T5 AXE 2,5 2005
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 5 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Гарантію дають півроку або 20000.sheriffman писав:Очень интересно окончание проекта.
И какой срок гарантии на ремонт двигателя?
Це лотерея. Навіть не розглядаю для себе. Стан жодного двигуна достеменно без його розтину визначити неможливо. У мене друг на трафіку міняв 5 двигунів, потім зупинився на якомусь, що хоч якось працював, в мерщій продав буса...Lutique писав:Имхо, а не проще купить б/у двигатель?
- TOLIK
- Бусовод
- Повідомлень: 353
- З нами з: 15 грудня 2019, 15:46
- Модель авто, тип двигателя, пробег: VW T- 4,, 2,5ТДИ 75квт ACV
- Реальное имя: Анатолий Иванович
- Звідки: ПОЛТАВЩИНА
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 35 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Незнаю чі ви з другом невизучі ? ! Багато хто ставить б/у і ганяють іще роками і все чудово !
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
А гільзовка Т5 не лотерея?Це набагато гірше,ніж лотерея.Хіба що повезе...Steel писав:Це лотерея.
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- sheriffman
- VW маньяк
- Повідомлень: 8957
- З нами з: 03 березня 2013, 00:56
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5, 2008, 1,9 АХС, 404 т.
Т5, 2006, 2,5 BNZ, 280 т. - Реальное имя: Олександр
- Звідки: Донецька область, м. Мирноград (Димитров)
- Дякував (ла): 833 рази
- Подякували: 432 рази
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Steel
20000 с гильзами выхаживают, а вот больше не всегда. Видимо есть уже опыт у «мастеров».
И сравнивать двигатели Трафиков и ВАГа не совсем уместно.
Мне всё ещё интересно, каким образом обнаружился конус в цилиндре? И как при помощи гильзы они смогли его устранить? Для человека знающего устройство ДВС с чугунным блоком и гильзами, это вполне понятно, но как это выглядит в алюминиевом блоке, который уже принял форму конуса, мне лично не понятно? Как и не понятна целесообразность гильзовки, на которую уже идут из-за безвыходности при осыпании покрытия?
Короче говоря, вопросов много. Имхо, конечно же. Но слабо верится, что что-то изменилось в этом за прошедшие несколько лет, в которые не следил за этой темой.
20000 с гильзами выхаживают, а вот больше не всегда. Видимо есть уже опыт у «мастеров».
И сравнивать двигатели Трафиков и ВАГа не совсем уместно.
Мне всё ещё интересно, каким образом обнаружился конус в цилиндре? И как при помощи гильзы они смогли его устранить? Для человека знающего устройство ДВС с чугунным блоком и гильзами, это вполне понятно, но как это выглядит в алюминиевом блоке, который уже принял форму конуса, мне лично не понятно? Как и не понятна целесообразность гильзовки, на которую уже идут из-за безвыходности при осыпании покрытия?
Короче говоря, вопросов много. Имхо, конечно же. Но слабо верится, что что-то изменилось в этом за прошедшие несколько лет, в которые не следил за этой темой.
-
- Бусовод
- Повідомлень: 273
- З нами з: 13 квітня 2010, 00:54
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Multivan 4 MOTION AXE 2,5 TDI
- Реальное имя: Владислав
- Звідки: Харьков
- Подякували: 2 рази
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
На просторах интернета находил мастеров в Днепре. Занимаются только ремонтом двигателей. Предлагали полный капремонт (все запчасти Kolbenschmidt) с гарантией 100к км. Уверяли что фольцваген одобрил ) гильзование именно Kolbenschmidt и гильза поршень и кольца поставляются комплектом. Ценник около 3000зеленых. Двигатель им привозить на поддоне.Steel писав:ОРобиться капітальний ремонт двигуна.
В Харькове есть ребята которые привозят двигатель в составе авто. Можешь проверить его прямо на авто. (не совсем понимаю можно ли достаточно достоверно убедится в пробеге и исправности при такой проверке) После этого на партнерском СТО можно его установить. Двиг+турбина + топливная ценник 3500зеленых назывался. Работу не уточнял.
Multivan 4 MOTION AXE 2,5 TDI
-
- Пассажир
- Повідомлень: 29
- З нами з: 06 травня 2020, 21:43
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Multivan T5 AXE 2,5 2005
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 5 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
А є варіанти як визначити? Ведеш нутроміром знизу догори, і раптом бац діаметр більше на 15-18 мікрон. Гільза йде без конусу, тому його немає після гільзування.sheriffman писав:Мне всё ещё интересно, каким образом обнаружился конус в цилиндре? И как при помощи гильзы они смогли его устранить?
А як можна ще залікувати конус? Ну, як варіант, я думав застосувати Хадо ревіталізант, але вже пізно. (Прошу дискусію щодо Хадо не заводити - мною перевірено не раз на старих моторах - допомагає).sheriffman писав:не понятна целесообразность гильзовки, на которую уже идут из-за безвыходности при осыпании покрытия?
У мене і у самого є низка питань, на які не маю відповідей:
1. Нафіга я дозволив розбирати двигун без несправності, яка б унеможливлювала його використання?
2. Навіщо мені рекомендували капремонт?
3. Як будуть ходити гільзи?
4. Чи багато я переплатив?
5. Чи оцінить майбутній покупець мої вкладення, якщо я йому покажу фото робіт і кошторис?
Таке. Відповіді у мене будуть... З часом.
- petsa
- VW маньяк
- Повідомлень: 4452
- З нами з: 29 грудня 2010, 23:52
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т4, ACV, 2,5 120000(?)
- Реальное имя: Петр
- Звідки: Звягель
- Дякував (ла): 126 разів
- Подякували: 90 разів
Re: AXE расход масла 1л на 500км. Помогите диагностировать!
Steel
Питання №5: ні в якому разі покупцю не говорити.
Питання №5: ні в якому разі покупцю не говорити.
Т-4, ACV 2003г. в свою жизнь не пускает, а я и не лезу .
Никому не отвечай, когда ты зол; ничего не обещай, когда ты счастлив; никогда не решай, когда ты грустен.
Восточная мудрость
Никому не отвечай, когда ты зол; ничего не обещай, когда ты счастлив; никогда не решай, когда ты грустен.
Восточная мудрость