Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
-
- Пассажир
- Повідомлень: 29
- З нами з: 06 травня 2020, 21:43
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Multivan T5 AXE 2,5 2005
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 5 разів
Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Привіт.
Купив VW T5 2010 р.в. з мотором CFCA. Виявився жер масла (на 1500 км долив 2,5 л).
Що маємо:
* Поміняв усі робочі рідини у ОД. Масло моторне оригінал.
* Помилок по форсункам, по наддуву немає.
* Компресія 24 кгс/см2 плюс мінус.
* Не димить зовсім, заводиться і їде добре. Звук двигуна рівний.
* Сажовий фільтр, ЄГР та каталізатор на місці.
* У патрубку перед заслінкою впускного колектора є масло у невеликій кількості (я не спец). Просто зняв патрубок - масло є, але заслінка не чорна, не засрана.
* Після (нижче) заслінки трохи потіє маслом. Більше витоків масла немає.
* Від турбін до низу заслінки ніде не потіє (як варіант, просто щільні з'єднання).
* Масло має неприємний різкий запах, не то горілим, не то якоюсь хімією...
* Після заміни якось незвично швидко почорніло.
* Модуль ЄГР по виду міняли (йому точно не 10 років), але модифікація його стара (закінчується на літеру "А", а не "D".
* Ендоскоп крізь отвори свічок накалу не заліз. Форсунки поки не знімали.
Що я з'ясував і що собі думаю:
* В ютубі часто радять при жері масла замінити клапан вентиляції картерних газів (відомий також як КВКГ, масловідділювач, мембрана, сапун).
* У мене КВКГ йде разом з клапанною кришкою, вартує 6500 грн.
* Радять зробити розкоксування кілець. Водночас кажуть, що заливали в циліндри без сенсу, бо до маслознімальних не дійде. Треба робити промивки через масло.
* Відома історія з проблемними модулями ЄГР на цих моторах (саме 132 кВт бітурбо 2.0). Старий тип радіатора ЄГР алюмінієвий, при корозії дає тирсу в циліндри, вона робить подряпини, їсть масло і мотор вмирає. Фольксваген лише у 2015 році визнав свою помилку, випустивши модифікований модуль ЄГР (код закінчується на D).
* Ціни питань. Промивка - до 200-500 грн. КВКГ з кришкою 9000 з роботою. Турбіни 12000 з роботою. Новий модуль ЄГР 16000 без роботи. Отже, логічно йти від малого, але щоб не вбити тим часом мотор.
* Дехто каже що ендоскоп ніхера толком не показує.
Питання до спеціалістів і просто тих хто цікавиться:
1. Як з'ясувати, чи все ок з КВКГ, чи слід міняти кришку клапанів?
2. Як достовірно діагностувати турбіни?
3. В чому на вашу думку причина втрати оливи, і чому ви так думаєте? Знос ЦПГ, турбіни, КВКГ, щось інше?
4. Який алгоритм дій пропонуєте? З чого починати?
5. Хто яку промивку в масло порадить? Wynns, Vitaflush, Liqui Moly тощо...
Купив VW T5 2010 р.в. з мотором CFCA. Виявився жер масла (на 1500 км долив 2,5 л).
Що маємо:
* Поміняв усі робочі рідини у ОД. Масло моторне оригінал.
* Помилок по форсункам, по наддуву немає.
* Компресія 24 кгс/см2 плюс мінус.
* Не димить зовсім, заводиться і їде добре. Звук двигуна рівний.
* Сажовий фільтр, ЄГР та каталізатор на місці.
* У патрубку перед заслінкою впускного колектора є масло у невеликій кількості (я не спец). Просто зняв патрубок - масло є, але заслінка не чорна, не засрана.
* Після (нижче) заслінки трохи потіє маслом. Більше витоків масла немає.
* Від турбін до низу заслінки ніде не потіє (як варіант, просто щільні з'єднання).
* Масло має неприємний різкий запах, не то горілим, не то якоюсь хімією...
* Після заміни якось незвично швидко почорніло.
* Модуль ЄГР по виду міняли (йому точно не 10 років), але модифікація його стара (закінчується на літеру "А", а не "D".
* Ендоскоп крізь отвори свічок накалу не заліз. Форсунки поки не знімали.
Що я з'ясував і що собі думаю:
* В ютубі часто радять при жері масла замінити клапан вентиляції картерних газів (відомий також як КВКГ, масловідділювач, мембрана, сапун).
* У мене КВКГ йде разом з клапанною кришкою, вартує 6500 грн.
* Радять зробити розкоксування кілець. Водночас кажуть, що заливали в циліндри без сенсу, бо до маслознімальних не дійде. Треба робити промивки через масло.
* Відома історія з проблемними модулями ЄГР на цих моторах (саме 132 кВт бітурбо 2.0). Старий тип радіатора ЄГР алюмінієвий, при корозії дає тирсу в циліндри, вона робить подряпини, їсть масло і мотор вмирає. Фольксваген лише у 2015 році визнав свою помилку, випустивши модифікований модуль ЄГР (код закінчується на D).
* Ціни питань. Промивка - до 200-500 грн. КВКГ з кришкою 9000 з роботою. Турбіни 12000 з роботою. Новий модуль ЄГР 16000 без роботи. Отже, логічно йти від малого, але щоб не вбити тим часом мотор.
* Дехто каже що ендоскоп ніхера толком не показує.
Питання до спеціалістів і просто тих хто цікавиться:
1. Як з'ясувати, чи все ок з КВКГ, чи слід міняти кришку клапанів?
2. Як достовірно діагностувати турбіни?
3. В чому на вашу думку причина втрати оливи, і чому ви так думаєте? Знос ЦПГ, турбіни, КВКГ, щось інше?
4. Який алгоритм дій пропонуєте? З чого починати?
5. Хто яку промивку в масло порадить? Wynns, Vitaflush, Liqui Moly тощо...
- Виталик[velll89]
- Диспетчер региона
- Повідомлень: 3074
- З нами з: 16 листопада 2011, 21:11
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 АХВ 2004
- Звідки: Старобельск
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 36 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
мотор почти труп. отсюда жор масла. минимальная компрессия для запуска мотора с большим трудом 19 кг. Нормальный мотор 28 - 30 кг.Steel писав:Компресія 24 кгс/см2 плюс мінус.
Добавлено 05 ноя 2020, 19:19
лучше пару раз масло сменить, больше току будетSteel писав:Хто яку промивку в масло порадить? Wynns, Vitaflush, Liqui Moly тощо.
Добавлено 05 ноя 2020, 19:41
попробуйте дедовский метод, замерьте компрессию на холодную(лучше утром, после ночного простоя) запишите значения. Потом залейте в каждый цилиндр по 10-15 мл масла прокрутите стартером, и снова замерьте компрессию. Если значительно возрастёт, то проблема с поршневой. останется неизменной или возрастет незначительно, то проблема с клапанами!
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Яка промивка,хлопче?Про що ти?Мотор шамрає масло в такій кількості а ти його промити хочеш?Steel писав:5. Хто яку промивку в масло порадить? Wynns, Vitaflush, Liqui Moly тощо...
Найди хорошого майстра.Перевірь турбу (20%) або відкривай двигун (80%).Steel писав:З чого починати?
Краще не треба.Виталик[velll89] писав:попробуйте дедовский метод,
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- Виталик[velll89]
- Диспетчер региона
- Повідомлень: 3074
- З нами з: 16 листопада 2011, 21:11
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 АХВ 2004
- Звідки: Старобельск
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 36 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
чем это чревато?evrobus писав:Краще не треба.
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Иногда чревато повреждением поршня.Виталик[velll89] писав:чем это чревато?
В этом году устанавливали один такой бу движок и один переделывали.У обоих были проблемы с ЦПГ.В прошлом году клиент был богаче=купили три новых ..
Ти вибач,але це вже попандос.Steel писав:Купив VW T5 2010 р.в. з мотором CFCA.
І спочатку раджу всім своїм новим кліэнтам прокататись хоча б пару тисяч,а вже потім все міняти.Бо,в твому випадку,всі ці масла і рідини поміняються ще раз при ремонті двигуна.
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- Jurix
- Странник
- Повідомлень: 13889
- З нами з: 13 серпня 2007, 17:47
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 long 2007 2.5 BNZ + чіполіно
- Реальное имя: Юрій Андрійович
- Звідки: Київ. Дарниця..
- Дякував (ла): 581 раз
- Подякували: 353 рази
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
І після того всього хутенько до Вишеньгтону на Киів стріт 10, на капіталку...evrobus писав: раджу всім своїм новим кліэнтам прокататись хоча б пару тисяч,а вже потім все міняти.Бо,в твому випадку,всі ці масла і рідини поміняються ще раз при ремонті двигуна.
Кожен може зробити свій власний вибір, але не кожному вдається знайти свій шлях. Цінуй друзів, та власну гідність!
Спойлер
097Ч2ЧЗЗ55
- Виталик[velll89]
- Диспетчер региона
- Повідомлень: 3074
- З нами з: 16 листопада 2011, 21:11
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т5 АХВ 2004
- Звідки: Старобельск
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 36 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
надеюсь, не за 6700 уе! как у ковшей?Jurix писав: І після того всього хутенько до Вишеньгтону на Киів стріт 10, на капіталку..
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
- Jurix
- Странник
- Повідомлень: 13889
- З нами з: 13 серпня 2007, 17:47
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 long 2007 2.5 BNZ + чіполіно
- Реальное имя: Юрій Андрійович
- Звідки: Київ. Дарниця..
- Дякував (ла): 581 раз
- Подякували: 353 рази
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Виталик[velll89]
Ну не все же на столько любят сорить деньгами
Ну не все же на столько любят сорить деньгами
Кожен може зробити свій власний вибір, але не кожному вдається знайти свій шлях. Цінуй друзів, та власну гідність!
Спойлер
097Ч2ЧЗЗ55
- evrobus
- VW маньяк
- Повідомлень: 17680
- З нами з: 12 квітня 2009, 17:34
- Модель авто, тип двигателя, пробег: t4 2.5tdi Eurovan
- Реальное имя: ПЕТРОВИЧ
- Звідки: Киев,пригород.
- Дякував (ла): 747 разів
- Подякували: 755 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Топикстартера похоже напугали насмерть....
Добавлено 07 листопада 2020, 23:13
Ну если ставить новый оригинальный,то можно к такой цифре приблизиться.Виталик[velll89] писав:надеюсь, не за 6700 уе!
Добавлено 07 листопада 2020, 23:13
Ремонт Т4,Т5,Лт,Крафтер,Кади и др. vw
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
зч новые, б/у .
тф +380678726119+380955005427 Где? Тут-
Спойлер
г.Вишневый ул.Киевская 10.Поворот с окружной в ЗАЗ.Девять сфетофоров от окружной.Проще забить в гугл картах Петрович
- egorka71
- VW знаток
- Повідомлень: 2488
- З нами з: 17 жовтня 2012, 09:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 GP.2.0 Tdi.2011
- Реальное имя: Игорь.
- Звідки: г.Киев
- Дякував (ла): 191 раз
- Подякували: 112 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Есть голова на такой мотор за недорого если что обращайтесь
https://avtopro.ua/ Автозапчастини без посередників
- Jurix
- Странник
- Повідомлень: 13889
- З нами з: 13 серпня 2007, 17:47
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 long 2007 2.5 BNZ + чіполіно
- Реальное имя: Юрій Андрійович
- Звідки: Київ. Дарниця..
- Дякував (ла): 581 раз
- Подякували: 353 рази
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Боюсь ему туда, не голова, а кишки надо (ШПГ)egorka71 писав:Есть голова на такой мотор за недорого если что обращайтесь
Кожен може зробити свій власний вибір, але не кожному вдається знайти свій шлях. Цінуй друзів, та власну гідність!
Спойлер
097Ч2ЧЗЗ55
-
- VW маньяк
- Повідомлень: 3699
- З нами з: 19 січня 2010, 15:42
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 142 рази
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Перед тим як купував дивився в ютубі обзори цих моторів? Правильно хтось написав що це вже великий попандос (
- egorka71
- VW знаток
- Повідомлень: 2488
- З нами з: 17 жовтня 2012, 09:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 GP.2.0 Tdi.2011
- Реальное имя: Игорь.
- Звідки: г.Киев
- Дякував (ла): 191 раз
- Подякували: 112 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
JurixПа Любасу. Но голова тоже наверное надо будет. Вообщем надо тот Бус продать а другой купить
https://avtopro.ua/ Автозапчастини без посередників
- Jurix
- Странник
- Повідомлень: 13889
- З нами з: 13 серпня 2007, 17:47
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 long 2007 2.5 BNZ + чіполіно
- Реальное имя: Юрій Андрійович
- Звідки: Київ. Дарниця..
- Дякував (ла): 581 раз
- Подякували: 353 рази
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Дело за малым, найти такого же "счасливчика", как топикстартерegorka71 писав:[Вообщем надо тот Бус продать а другой купить
Кожен може зробити свій власний вибір, але не кожному вдається знайти свій шлях. Цінуй друзів, та власну гідність!
Спойлер
097Ч2ЧЗЗ55
- egorka71
- VW знаток
- Повідомлень: 2488
- З нами з: 17 жовтня 2012, 09:28
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Т-5 GP.2.0 Tdi.2011
- Реальное имя: Игорь.
- Звідки: г.Киев
- Дякував (ла): 191 раз
- Подякували: 112 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
JurixЭто точно
https://avtopro.ua/ Автозапчастини без посередників
-
- Пассажир
- Повідомлень: 29
- З нами з: 06 травня 2020, 21:43
- Модель авто, тип двигателя, пробег: Multivan T5 AXE 2,5 2005
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 5 разів
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Щось я справді засумував...
Але тут я бачу не дуже обгрунтовані думки. Купив цей двигун - попадос? А як же ті хто на ньому їздять і не думають міняти?
Що робити, у мене немає виходу, мені подобається Мультивен. Мене нудить від Т4, ну вибачте, це старий гроб, я не можу його купити... Що робити, як немає аналогів Мультивену? Я передивився від Форда до Сітроена - це все не те.
Я ненавиджу цих цинічних шахраїв (Фольксваген), але заради салону і автоматики мусив купити авто з найгіршим у світі мотором, від ганебного бренду, в якого лише гроші - це місія компанії. Це абзац, виходу немає?
Однозначно капіталка? А чому тоді компресія 24 на теплий двигун, рівна по циліндрам? Офіціали сказали що у нового двигуна 25-31.
А чому тоді не димить, і добре їде?
Прошу якщо є думки, то цікаво почитати. Тільки мораль мені прохання не читати, вона не допомагає.
Але тут я бачу не дуже обгрунтовані думки. Купив цей двигун - попадос? А як же ті хто на ньому їздять і не думають міняти?
Що робити, у мене немає виходу, мені подобається Мультивен. Мене нудить від Т4, ну вибачте, це старий гроб, я не можу його купити... Що робити, як немає аналогів Мультивену? Я передивився від Форда до Сітроена - це все не те.
Я ненавиджу цих цинічних шахраїв (Фольксваген), але заради салону і автоматики мусив купити авто з найгіршим у світі мотором, від ганебного бренду, в якого лише гроші - це місія компанії. Це абзац, виходу немає?
Однозначно капіталка? А чому тоді компресія 24 на теплий двигун, рівна по циліндрам? Офіціали сказали що у нового двигуна 25-31.
А чому тоді не димить, і добре їде?
Прошу якщо є думки, то цікаво почитати. Тільки мораль мені прохання не читати, вона не допомагає.
-
- VW маньяк
- Повідомлень: 3699
- З нами з: 19 січня 2010, 15:42
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 41 раз
- Подякували: 142 рази
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Мабуть ти вже начитався, що ресурс бітурбо 150к плюс мінус. Не знаю чим тут поможуть, і чи капіталко поможе на довго. Погугли замінити на 2 літровий тільки не бітурбо, ті не такі форсовані і наче нормально ходять.
- Narf
- Прохожий
- Повідомлень: 4
- З нами з: 11 грудня 2017, 12:44
- Модель авто, тип двигателя, пробег: T5 2.0 CFCA
- Звідки: Київ
Re: Задачка по мотору CFCA 2.0 бітурбо (для спеціалістів)
Чим історія скінчилась?Steel писав:Щось я справді засумував...
Але тут я бачу не дуже обгрунтовані думки. Купив цей двигун - попадос? А як же ті хто на ньому їздять і не думають міняти?
Що робити, у мене немає виходу, мені подобається Мультивен. Мене нудить від Т4, ну вибачте, це старий гроб, я не можу його купити... Що робити, як немає аналогів Мультивену? Я передивився від Форда до Сітроена - це все не те.
Я ненавиджу цих цинічних шахраїв (Фольксваген), але заради салону і автоматики мусив купити авто з найгіршим у світі мотором, від ганебного бренду, в якого лише гроші - це місія компанії. Це абзац, виходу немає?
Однозначно капіталка? А чому тоді компресія 24 на теплий двигун, рівна по циліндрам? Офіціали сказали що у нового двигуна 25-31.
А чому тоді не димить, і добре їде?
Прошу якщо є думки, то цікаво почитати. Тільки мораль мені прохання не читати, вона не допомагає.