Селяві, десь загубиш, десь знайдеш
Виталик[velll89] писав: ↑03 травня 2021, 21:45
Далее нужно смотреть не согнуло ли распредвал, целые ли крышки распредвала. Промерять выступание поршней относительно блока(не согнуло ли шатуны).
Дякую
Все перевірю, розп. вал замовив новий.
Виталик[velll89] писав: ↑03 травня 2021, 21:45
Сканер есть какой-то? без него будет сложно впрыск выставить.
Зі сканером окрема біда, маю 2 кабелі KKL, VCDS, але щось воно не з'єднується. Продзвонив від 7го піна на ODB до 68-го (здається) на DME і кинув додатковий дріт, бо не було контакту, але все-одно VSDS пише "Port: Ok, Interface: not found". Хз, що йому треба, плюс і мінус на роз'ємі є, дріт даних підкинув...
Можна буде виставити кут впорскування за допомогою тільки мікрометра, що вставляється у ПНВД на випадок якщо сканер так і не вдасться підключити?
Виталик[velll89] писав: ↑03 травня 2021, 21:45
Качать оригинальную Эльзу или Автодату, хотя там из моментов нужно будет только протяжка ГБЦ
Та якось мені зручніше з інструкцією, ніж навмання. Спробую поставити ELSA.
серго писав: ↑04 травня 2021, 11:54
У этого ремонта(с таким раскладом) будет продолжение.
В сенсі що доведеться переробляти через криві руки?
kudrik писав: ↑04 травня 2021, 15:06Для начала:
Дякую за поради, так і робитиму
Scamp писав: ↑04 травня 2021, 15:30
Хорошая тема, если тс будет вести тему, а отзывчивые форумчане подскажут правильными советами
Ну якщо цікаво, то я напишу передісторію. Одного вечора змінився звук мотора і наче стало гірше тягнути. Наступного ранку вирішив їхати бусом, щоб впевнитися, що він готовий до далекої подорожі, що планувалася через 3 дні. Виїхав на трасу, розігнався до 120 і, не проїхавши і 5 км, звук став ще гіршим, а тягнути перестало взагалі. Протягнув ще десь кілометр, намагаючись щось вичавити з педалі газу, а назад вже поїхав на евакуаторі.
Петрович сказав подивитися мітки ПНВТ:
А розгадка, мені здається, в тому, що від поліклинового паса відвалився один клин і його зажувало в ГРМ, а там від того перескочило кілька зубів. Якби не їхати того ранку, а відразу зайнятися перевіркою міток ГРМ, то може і відбувся-би легким переляком, але ж звідки знати, бусік у мене недавно.
Відправлено через 4 хвилини 31 секунду:
На разі мудохаюся із зняттям впускного колектора.
А правда, що для зняття ГБЦ треба буде щось відкрутити від кондиціонера, випустивши таким чином фреон?